Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Neonlampje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 432 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
44
Loginnaam Neonlampje
Volledige naam Neonlampje
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Dorkwerd  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  4 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MT Nee Nee
Bromfiets Honda MT Nee Nee
Bromfiets Puch Maxi Nee Nee
Motor Honda CB450 Ja Nee

  Neonlampje heeft 0 projecten toegevoegd.
Neonlampje heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 73 van 80
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 78, 79, 80Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Neonlampje 23-1-2006 0:03 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
zeg lude, is jou iets bekend over de mogelijkheid om een kreidler naar een 1 takt om te bouwen, stond laatste te praten met een dikke oude vatzige Amsterdammer

maar die wist wel te vertellen dat ie vroegaaaaah een kreidler 1 takt heeft gebouwd, oftewel een onder onsteking.
ik dacht dat het gelul was maar hij wist wel waar die het over had me plaatjes alu die de keeringen afschermende tegen de klap, een een speciale plaat onder in ze carter om zijn big en alleen nog maar een gleuf voor de drijfstang

wel lastig en niet zo goed voor je lagers

ga er maar niet vanuit

benjamin... ik denk het wel, istie nog beetje goed?
 
christianos 23-1-2006 0:04 Print reply

Posts: 20445
hmm als je nou vlak boven je krukaswangen een plaat maakt met een gleuf voor je drijfstang..

en die onsteken

2 dingen die niet kloppen: je verliest je smering omdat je smerende mengsel ontbrandt.

en de leukste, verbamndt je niet al je mengsel voordat ze spoelen?

hmm
ding liep 135 volgens die gozer... wel leuk

wil het toch wel eens gaan proberen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-1-2006 om 0:05 uur.
 
Mr Pain 23-1-2006 0:07 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]

wel lastig en niet zo goed voor je lagers

ga er maar niet vanuit

benjamin... ik denk het wel, istie nog beetje goed?


ja perfect, zit wel een randje op van waar de kappen hebben gelopen maar dat is wel weg te poetsen

 
Neonlampje 23-1-2006 0:23 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hmm als je nou vlak boven je krukaswangen een plaat maakt met een gleuf voor je drijfstang..

en die onsteken

2 dingen die niet kloppen: je verliest je smering omdat je smerende mengsel ontbrandt.

en de leukste, verbamndt je niet al je mengsel voordat ze spoelen?

hmm
ding liep 135 volgens die gozer... wel leuk

wil het toch wel eens gaan proberen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-1-2006 om 0:05 uur.

Ja die plaat, dat heeft iedereen volgensmij wel eens bedacht

Ik zie het nut er niet van in.. vind 2t arbeids-slagen genoeg hebben maarja als het je lukt.. hardstikke leuk natuurlijk!!

benjamin: check inbox
 
Mr Pain 23-1-2006 0:30 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hmm als je nou vlak boven je krukaswangen een plaat maakt met een gleuf voor je drijfstang..

en die onsteken

2 dingen die niet kloppen: je verliest je smering omdat je smerende mengsel ontbrandt.

en de leukste, verbamndt je niet al je mengsel voordat ze spoelen?

hmm
ding liep 135 volgens die gozer... wel leuk

wil het toch wel eens gaan proberen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-1-2006 om 0:05 uur.


misschien verhogen van carterdruk ofzo?, denk dat het een beetje nutteloos is, ik bedoel het word ook niet gebruikt bij race motoren en andere 2 takt motoren voor wedstrijd doeleinden

 
christianos 23-1-2006 0:36 Print reply

Posts: 20445
tsja

in principe zal de onsteking in het carter het kwa kracht lang niet halen bij die in het verbrandinggedeelte op BDP
uhmz, maar hoe zorg je dat er vers mengsel naar de verbrandingskamer boven gaat? en niet dat er alleen maar uitlaatgassen door de spoelers worden gepompt

je moet dus ook op ODP een uitlaatpoort hebben, hoe ga je die aansturen?
hoe smeer je de lagers?

zoveel gezeik gewoon

zowiezo zou ik voor injectie gaan en niet met spoelers gaan kloten, dan zou je misschien ook voor een lage brede uitlaatpoort kunnen gaan op bdp

en op de verbrandings kamer (carter) op odp zou je iets van een poort moete maken..

knaag knaad
de smering is het probleem en de afvoer van gassen..
 
christianos 23-1-2006 0:36 Print reply

Posts: 20445
nogal chaotisch verteld, snap mezelf ook nog niet helemaal

zit meer hardop te bazelen...
 
Mr Pain 23-1-2006 0:38 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
tsja

in principe zal de onsteking in het carter het kwa kracht lang niet halen bij die in het verbrandinggedeelte op BDP
uhmz, maar hoe zorg je dat er vers mengsel naar de verbrandingskamer boven gaat? en niet dat er alleen maar uitlaatgassen door de spoelers worden gepompt

je moet dus ook op ODP een uitlaatpoort hebben, hoe ga je die aansturen?
hoe smeer je de lagers?

zoveel gezeik gewoon

zowiezo zou ik voor injectie gaan en niet met spoelers gaan kloten, dan zou je misschien ook voor een lage brede uitlaatpoort kunnen gaan op bdp

en op de verbrandings kamer (carter) op odp zou je iets van een poort moete maken..

knaag knaad
de smering is het probleem en de afvoer van gassen..


het werkt niet en als je het ooit voorelkaar (dat zal niet lukken!) krijgt krijg je van mij 500 euro

 
christianos 23-1-2006 0:43 Print reply

Posts: 20445
hmm
het MOET lukken gewoon..
 
Mr Pain 23-1-2006 0:50 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hmm
het MOET lukken gewoon..


ik drink een flesje heineken leeg het MOET veranderen in een vrouw, maar het gebeurd nooit


Dit bericht is gewijzigd door Mr Pain op 23-1-2006 om 0:50 uur.
 
christianos 23-1-2006 0:54 Print reply

Posts: 20445
kut gevoel he

denk ik ook altijd met me rechterhand

en als het dan toch veranderd is het meestal een trol ofzo :-(

*hocus pocus, iedereen kan toveren *
 
Mr Pain 23-1-2006 0:59 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
kut gevoel he

denk ik ook altijd met me rechterhand

en als het dan toch veranderd is het meestal een trol ofzo :-(

*hocus pocus, iedereen kan toveren *


moet je eens met links proberen dat is echt een kick, voelt net als vreemdgaan






















 
Neonlampje 23-1-2006 14:38 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
nogal chaotisch verteld, snap mezelf ook nog niet helemaal

zit meer hardop te bazelen...

Je kunt 2 drijfstangen pakken ipv 1, en de bovenste drijfstang door een keramische keerring laten gaan (ronde drijfstang).
Als je deze drijfstang hol maakt kun je er olie door pompen, voor de smeerring van je naaldlager.
Verder heb je injectie van benzine ?n lucht nodig... dat is de enige manier waarop ik denk dat je het werkend kunt krijgen.

Ik heb gister met harrie het id van een losse zuiger tussen 2 verbranndingskamers uit zitten werken, maar omdat je geen ronddraaiende beweging hebt die je zuiger van bdp weer naar odp trekt, zul je om de beweging om te keren net zoveel energie nodig hebben als om hem op gang te brengen.. het resultaat is dus 0
Het id was door de uitlaatgassen een turbine aan te sturen, en daarmee iets aan te drijven.
 
christianos 23-1-2006 14:42 Print reply

Posts: 20445
hmm, dat begint interessant te worden, 2 drijfstangen, had ik nog niet aan gedacht..

maar je moet inderdaad opassen, waar is het punt dat je het vermogen wat je wint verliest?
(aan frutsjes die je nodig hebt te realiseren van dit soort dingen, want 2 drijfatsnagen is weere xra weerstand)

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-1-2006 om 14:43 uur.
 
Neonlampje 23-1-2006 14:56 Print reply

Posts: 14825
dat staat niet in verhouding tot de winst van een tweede ontbranding...

maar je blijft nog steeds met de smeering zitten, en die keramische keering... ook niet bepaald goedkoop, en failsafe
 
KaWaReZ 2-2-2006 17:26 Print reply

Posts: 20582
en rijden zul je
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Chantal MX50 9-2-2006 0:28 Print reply

Posts: 12721
lude je bent traag :
 
BF oma!
Neonlampje 9-2-2006 0:34 Print reply

Posts: 14825
tan?

reageren op je smsje bedoel je zeker?
 
Chantal MX50 21-2-2006 0:35 Print reply

Posts: 12721
ik zaljou nog eens een fucking compliment geven!!!!
 
BF oma!
Neonlampje 22-2-2006 18:32 Print reply

Posts: 14825
huh?
 
ironbird 6-3-2006 18:20 Print reply

Posts: 1096
ben je op vakantie ofzo? Omdat ik weinig reactie krijg op mijn inboxjes van een week geleden
 
Neonlampje 6-3-2006 23:23 Print reply

Posts: 14825
nee, beetje weinig op internet

drukdrukdruk.. maar je velgen komen eraan!
 
Royal Club 11-3-2006 14:51 Print reply

Posts: 60390
hey lude, ik hoor van iedereen dat ik me cil bij jou het beste kan laten tunen, maar STEL dat je het verneukt en me cil onbruikbaar is geworden.. wat dan ? vette pech of ???
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Kampersjaak 11-3-2006 14:53 Print reply

Posts: 12285
inbox dan ofzow

niet iedereen kijkt in zn profiel en een inbox zie je direct
 
oderint dum metuant
aprilia rs 50 girl 11-3-2006 14:55 Print reply

Posts: 4805
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hey lude, ik hoor van iedereen dat ik me cil bij jou het beste kan laten tunen, maar STEL dat je het verneukt en me cil onbruikbaar is geworden.. wat dan ? vette pech of ???



lude verneukt het niet, en de vraag is of lude wel zin heeft om jou cil te tune vraag dat eerst maar is aan hem
 
henkie

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 73 van 80
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 78, 79, 80Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved