Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van [RRT] D-Coy

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 932 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4390
Loginnaam [RRT] D-Coy
Volledige naam Ben Mevissen
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Delft  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  2 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MTX-sh Nee Nee
Motor Honda CR250 Ja Nee

  [RRT] D-Coy heeft 0 projecten toegevoegd.
[RRT] D-Coy heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 15-4-2004 18:10 Print reply
Posts: 4578
Cilinder berekent en alles, uitlaat is ziekelijk klein! Blowdown ligt op 15,9... , duss nog zat te doen
 
Chille Tune shit dan
[RRT] D-Coy 16-4-2004 18:06 Print reply
Posts: 143
Zo dan, mag idd wel wat aan gedaan worden !
Maar ben benieuwd hoe die rijdt zonder die boostpoort, raar dattie wel in me vorige cill. zat
 
RoBe Racing Team
[RRT] Lost-P 16-4-2004 18:15 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D-Coy

Zo dan, mag idd wel wat aan gedaan worden !
Maar ben benieuwd hoe die rijdt zonder die boostpoort, raar dattie wel in me vorige cill. zat


Ja wel vreemd, maar als bij de inlaat kijkt, dan is er ook iets van vloeibaar metaal in gegoten ofzo, anders moet je ff aan Marthin vragen wat er mee gedaan is ofzo!!!
 
Chille Tune shit dan
[RRT] Lost-P 23-4-2004 7:53 Print reply
Posts: 4578
waar t op lijkt, is dat de gietijzeren bus ( de cilinderwand zeg maar) op/versleten was en dat zie die eruit geperst hebben, en toen een nieuwe erin geperst hebben. Maar in die Bus zat wrschnlijk geen Boostpoort en toen hebben ze dat bij de inlaat maar dicht gesmeerd met t een of t ander. Daar vind ik t een beetje op lijken, maarja eerst ff kijken hoe die t zonder Boostpoort doet, kan er altijd nog wel inmaken
 
Chille Tune shit dan
[RRT] D-Coy 25-4-2004 21:26 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

waar t op lijkt, is dat de gietijzeren bus ( de cilinderwand zeg maar) op/versleten was en dat zie die eruit geperst hebben, en toen een nieuwe erin geperst hebben. Maar in die Bus zat wrschnlijk geen Boostpoort en toen hebben ze dat bij de inlaat maar dicht gesmeerd met t een of t ander. Daar vind ik t een beetje op lijken, maarja eerst ff kijken hoe die t zonder Boostpoort doet, kan er altijd nog wel inmaken

Hij rijdt wel duidelijk minder zonder die boostpoort, maar is ook wel te verwachten natuurlijk. In de zomer maar weer effe die cillinder onder handen nemen
 
RoBe Racing Team
[RRT] Lost-P 29-4-2004 10:57 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D-Coy

[...]

Hij rijdt wel duidelijk minder zonder die boostpoort, maar is ook wel te verwachten natuurlijk. In de zomer maar weer effe die cillinder onder handen nemen


Haha ja gaan we maar ff doen ja, kan meteen die Goeie zuiger dr in

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 12-5-2004 21:31
 
Chille Tune shit dan
Ralf 10-6-2004 11:06 Print reply

Posts: 9073
Racertje? o_O
 
[RRT] Lost-P 28-6-2004 14:01 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Racertje? o_O


Ja Ralf .....Ik ben bezig met een Blok (dus met 6-bak, binnenrotor, opmaat pijpje, leuk getunede cilinder, vlakschuif, leuk membraan e.d) We moeten er alleen nog ff een brommer bij vinden ....

Suggesties???
 
Chille Tune shit dan
[RRT] Lost-P 8-7-2004 13:01 Print reply
Posts: 4578
DuDe! Daluk ff naar de zaak toe, mn Pa heeft Trial-motor staan, misschien is t wat! Wel cool!
 
Chille Tune shit dan
[RRT] Lost-P 21-12-2004 13:41 Print reply
Posts: 4578
Rattekop! Wanneer gaan we ff ons dood-vries-crossen!?
 
Chille Tune shit dan
Leen 21-12-2004 13:41 Print reply

Posts: 26877
wat moet je voor die cr250 hebben?

:P
 
[RRT] D-Coy 21-12-2004 13:45 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

Rattekop! Wanneer gaan we ff ons dood-vries-crossen!?

Kerstvakantie, elke dag
 
RoBe Racing Team
[RRT] D-Coy 21-12-2004 13:46 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

wat moet je voor die cr250 hebben?

:P

Winnende ticket van de lotto
 
RoBe Racing Team
[RRT] Lost-P 21-12-2004 13:48 Print reply
Posts: 4578
mooie brommer trouwens

Wie heeft dan Roha Tuning drop gezet dan? Dat is echt strak man!!!



...


btw, CR gaat niet weg man! Ding loopt veel te netjes
 
Chille Tune shit dan
Leen 21-12-2004 13:49 Print reply

Posts: 26877
pffrt kmoet een cr250 sm hebben voor me 18e
 
[RRT] Lost-P 21-12-2004 13:50 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

pffrt kmoet een cr250 sm hebben voor me 18e


Niet deze CR dus

 
Chille Tune shit dan
[RRT] D-Coy 21-12-2004 13:51 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

mooie brommer trouwens

Wie heeft dan Roha Tuning drop gezet dan? Dat is echt strak man!!!



...


btw, CR gaat niet weg man! Ding loopt veel te netjes

Nouwja, als ik de winnende ticket heb dan kan ik zoveel CR'tjes kopen als ik wil (+ nog een mooie Suzuki RM 4 takt )
 
RoBe Racing Team
[RRT] Lost-P 21-12-2004 13:52 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D-Coy

[...]

Nouwja, als ik de winnende ticket heb dan kan ik zoveel CR'tjes kopen als ik wil (+ nog een mooie Suzuki RM 4 takt )


Mjah, dat is dan weer waar ...

Maartoch t gaat om t idee

btw, vrijdag Echt ff Trial-motor koppeling fixen hea , ff chillend sleutelen daar in de garage!

Kom op msn dan slet!

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 21-12-2004 13:53
 
Chille Tune shit dan
Leen 21-12-2004 13:53 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D-Coy

[...]

Nouwja, als ik de winnende ticket heb dan kan ik zoveel CR'tjes kopen als ik wil (+ nog een mooie Suzuki RM 4 takt )


4takt sucks
 
[RRT] Lost-P 21-12-2004 13:54 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


4takt sucks


Diesel is Kut...

LPG Rulez
 
Chille Tune shit dan
Gary - Forum en Gallery Moderator 21-12-2004 13:55 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


Diesel is Kut...

LPG Rulez


Diesel roeleert
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
[RRT] D-Coy 21-12-2004 13:57 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


4takt sucks

4takt geluid

Heb ook liever 2takt, maar gaat om het idee Heb dan tog geld zat
 
RoBe Racing Team
[RRT] Lost-P 21-12-2004 13:58 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D-Coy

[...]

4takt geluid

Heb ook liever 2takt, maar gaat om het idee Heb dan tog geld zat


En ik ga ook de lotto winnen dit jaar
dus dan nemen we allebei fakking vette shit enzo man, en dan gaan we Leen de diesel slet ff burnen met LPG motoren enzo...
 
Chille Tune shit dan
[RRT] D-Coy 21-12-2004 13:59 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


Mjah, dat is dan weer waar ...

Maartoch t gaat om t idee

btw, vrijdag Echt ff Trial-motor koppeling fixen hea , ff chillend sleutelen daar in de garage!

Kom op msn dan slet!

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 21-12-2004 13:53

Vrijdag zeker effe sleutelen aan je trial motor. Ik neem ook gelijk effe digitale camera mee. Nemen we foto's van de trial motor EN de porsche (moet je nog foto's van hebben voor Ed )

Nee kom niet op msn, khaw nie meer van je
 
RoBe Racing Team
[RRT] Lost-P 21-12-2004 14:01 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D-Coy

[...]


Nee kom niet op msn, khaw nie meer van je


KutRat! haha, maarre...idd kunnen er ff foto;s van de trial en crosser in de Gallery EN de Porsche jah, als k t de moeite vind om m uit de doeken te halen ...

Is Ed ook weer blij En k wil ook gewoon ff fotootjes van alles hebben.....Oowja ook meteen van de Quad en de Unimog Hebben we alles in 1x gehad :-p
 
Chille Tune shit dan

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved