StefanB |
22-4-2004 21:12 |
Posts: 2591 |
er rijden wel degelijk veel honda'tjes rond hoor.. wat dacht jij waar men op reed voor die scooter rommel? honda heeft zich wel bewezen hoor
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
bart de schakelgek |
22-4-2004 21:12 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: APRILIA RACING TEAM
Ik ken zat RS?n die ook nooit iets hebben met hun schakelbak. en ik zeg ook niet dat honda slecht is! maar er rijden er hier zowiezo weinig van rond, dus ik zou er al nie veel van horen al zou er 1 kapot zijn. staat hier ook rs met 37.000Km alleen lagers vervangen en een keerringetje that's it.
zeur dan ook niet op honda
en meerendeel van am6 is brak, ik had toevallig ook een blokje die een keer goed was (bij 6k begon ie al te klappen en slecht te schakelen, whoppa revisie (smallend lager klote, big end lager naar de klote, alle lagers speling word je niet vrolijk van, ff 70 airsal rijden) en hij rijd weer als nieuw, niet lang denk ik)
maar je hebt nog steeds geen testbankgrafieken laten zien, dus blaat maar verder maar voordat ik die heb gezien geloof ik je misschien (een beetje)
|
|
Limburger |
|
Bullet |
22-4-2004 21:21 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: APRILIA RACING TEAM
Ik ken zat RS?n die ook nooit iets hebben met hun schakelbak. en ik zeg ook niet dat honda slecht is! maar er rijden er hier zowiezo weinig van rond, dus ik zou er al nie veel van horen al zou er 1 kapot zijn. staat hier ook rs met 37.000Km alleen lagers vervangen en een keerringetje that's it.
whahahahahaha, tering jij bent niet echt de slimste van klas he
vertel es, wat voor probleem had RS70Master met z'n rs?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
RS70Master |
1-5-2004 7:13 |
Posts: 515 |
Ik???? ik heb me bak verrot gedraaid best KUT, maar de andere komt er vandaag of morge onder
|
|
|
|
arie-de-arier |
1-5-2004 15:39 |
Posts: 10000 |
am6
|
|
Allah is beter |
|
Roeland |
5-5-2004 12:36 |
Posts: 82 |
RS70Master
Hoezo ben jij eigenlijk een "Master" ?
|
|
|
|
lamahoofd |
6-5-2004 22:03 |
Posts: 3432 |
Ik heb nou alles een beetje doorzitten lezen.Ik geloof best dat hij 130 op de teller rijd want dat rijd je met een 70cc zo.Maar geen 130 egte ik denk mischien 120 egte en als je geluk hebt 125 maar meer niet hoor.Eerst zien dan geloven.
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
REPSOL_MIKE |
6-5-2004 22:09 |
Posts: 2238 |
wat ik me nog steeds afvraag...wat moet je in godsnaam met twee rs'en..koop dan een o.t en een n.t. op zn minst...iig niet twee rs'en....jah of het moet toeval zijn..naja..der is tog niks aan...koop er dan een cross bij ofsow..
|
|
|
|
Snikkelbeer |
6-5-2004 22:34 |
Posts: 254 |
kevin heeft eerst die nieto rs gekocht en die is na een tijdje gestolen, toen heeft een een '99 harada gekocht en nu is die nieto weer terug gevonden en moet hij eerst de rechtzaak afwachten en dan krijgt hij die terug
en zodoende heeft hij 2 rs'en
|
|
|
|
arie-de-arier |
6-5-2004 22:47 |
Posts: 10000 |
geld over ofzo
|
|
Allah is beter |
|
RS_70_power |
16-5-2004 10:40 |
Posts: 1990 |
jij zegt dat je 13/47 als vertanding heb en dan 132 km/h dan draai jij 14.500 ongeveer , is het dan niet slimmer om je vertading aan te passen als jij met zo'n lichte vertanding kan rijden , ik rij met 14/43 , AM6 , 70cc W-poort
|
|
draai / frees werk ==>> PM of email me |
|
rsrulez |
23-5-2004 18:06 |
Posts: 134 |
vet stoer ding maare rij je ook wel eens door de schermer licht vlakbij
|
|
|
|
RS70Master |
24-5-2004 19:01 |
Posts: 515 |
jah ik rij idd overal in de buurt hiero, heb je me dan is voorbij zien rijden ofzow?????? EN ja mensen me hele bak is al weer 1500km in orde hij rijd weer heerlijk, alleen was laatst me borgpen van me 8errem eruit geflikkerd dat was weer ff naadje, maargoed ff nieuwe haluh bij de Jager.
|
|
|
|
rsrulez |
24-5-2004 20:42 |
Posts: 134 |
rij je ook nog wel eens op die blauwe
rs rond of vaker op die zwarte
|
|
|
|
RS70Master |
25-5-2004 2:51 |
Posts: 515 |
als ik die blauwe terug heb ga ik denk ik meer op die rijden. Maar dan gooi ik er wel ff een 70 Hebo onder en pas het nodige aan dat ding is niet egt snel ofzo
EGT al span je je ketting niet en spray je hem niet in met vet, merk je egt behoorlijk dat je top naar benede gaat, kreeg hm net nie over de 125 ik spannen en in gesprayd, ff 1 x gassen en ja 135 egt maf, kwist niet dat het zoveel verlies gaf (ik morge ook is kijken wat er gebeurd al tank ik V-power )! misschien gaat ie dan 140:P
Dit bericht is ge-edit door RS70Master op 25-5-2004 3:07
|
|
|
|
rsrulez |
25-5-2004 11:32 |
Posts: 134 |
ik heb een keer v-power getankt het werkt wel een beetje hij komt dan ffies sneler op toeren
zeg ben je wel us op een rollerbank gezet ik heb gehoord dat ze de laatste tijd veel in heerugowaard staan
|
|
|
|
RS70Master |
25-5-2004 14:38 |
Posts: 515 |
Met me nieto wel paar x, maar dan ken ik me er redelijk onderuit lullen. Met me harada 1x en OOK die x kon ik me eruit lullen, krijg wel een kutbekeuringkie ofzo (nog niet binne) maarjah, in ze 3e versnelling was ie nie eens hoog in toeren en die PVC buis knalde van de roller af. Oom agent stond met beetje stom aan te kijken en vroeg wat ik er aan had gedaan ik zei dat ik hem net uit de winkel had en er een 50 cilinder onder zat me een zware tandwiel verhouding, en dat die op de weg tog niet in hoge toeren komt. na beetje kwijlen lukte het nog ook Wel kut, kheb gister getankt, net ff 80KM gereden zometeen nog maar stukkie, dan is me tank tenminse leeg en dan ken ik die V-power is teste
TROUWENS: er staan hier al 2 weken geen rollerbanken meer d8 ik !! was eerst wel anders:S stonden ze elke dag op 3 a 4 plaatsen...dat was egt rijden voor me leven
Dit bericht is ge-edit door RS70Master op 25-5-2004 14:40
|
|
|
|
Jop |
25-5-2004 15:16 |
Posts: 1290 |
je kan v-power ook bij je gewone benzine gooien hoor..
|
|
|
|
RS70Master |
25-5-2004 16:31 |
Posts: 515 |
maar dan heb het cker nog minder nut ofniet???? dan is het helemaal niet merkbaar tog:S of zie ik het nu verkeerd .
WEET IEMAND WAT ER MIS IS MET JE HANDVAT AL DRAAID IE Beetje STROEF??? HIJ LOOPT NIE AAN OP DE ZIJKANTEN MAAR ERGENS ONDER ME HANDVAT! Als juh iets weet antwoord dan ffies. geen zin om onnodig iets los te slopen
Dit bericht is ge-edit door RS70Master op 25-5-2004 16:56
|
|
|
|
Rik |
25-5-2004 17:13 |
Posts: 3464 |
eraf halen en smeren.
|
|
|
|
RS70Master |
25-5-2004 18:33 |
Posts: 515 |
thnx je bedoeld dat platick onder het rubber?? wat over dat asjes gaat.
|
|
|
|
CraftyVirus |
26-5-2004 0:14 |
Posts: 1530 |
waarom is een rs met 70cc gelijk een rs70.. het is en blijft een rs50
|
|
WOOJOOOO |
|
Marthin |
26-5-2004 0:26 |
Posts: 6164 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: CraftyVirus
waarom is een rs met 70cc gelijk een rs70.. het is en blijft een rs50
klinkt stoerder
|
|
|
|
RS70Master |
26-5-2004 0:28 |
Posts: 515 |
jah klinkt weer is wat anders. maar een rs50 is 50cc, nu is 70 dus zeg ik rs70. klinkt zo dom, kheb rs50, maar tog 70cc. hoez noemen ze een rs 125 dan ook 125, misschien omdat er 125cc onderzit heh
Dit bericht is ge-edit door RS70Master op 26-5-2004 0:29
|
|
|
|
Marthin |
26-5-2004 0:57 |
Posts: 6164 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS70Master
jah klinkt weer is wat anders. maar een rs50 is 50cc, nu is 70 dus zeg ik rs70. klinkt zo dom, kheb rs50, maar tog 70cc. hoez noemen ze een rs 125 dan ook 125, misschien omdat er 125cc onderzit heh
Dit bericht is ge-edit door RS70Master op 26-5-2004 0:29
ze noemen denk ik een rs50 omdat het een 50cc blok heeft.
en een rs125 noemen ze denk ik zo omdat het een 125cc blok heeft en kijken daarbij niet naar de cilinderinhoud geloof ik.
|
|
|
|