Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van RS70Master

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1190 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4322
Loginnaam RS70Master
Volledige naam Kevin de Wit
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Heerhugowaard  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
RS70Master heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  RS70Master heeft 0 projecten toegevoegd.
RS70Master heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 3 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

arie-de-arier 8-4-2004 19:30 Print reply

Posts: 10000
tuurlijk zal die rs hard gaan, met wat er allemaal op zit, maar is het het waard? ik vind van niet, kost mij allemaal veeeeeeel te veel
 
Allah is beter
RS70Master 8-4-2004 19:30 Print reply

Posts: 515
was met 350KM trouwens, hi jwas half ingereden, ik weet nie of het dan erg uitmaakt??
 
bart de schakelgek 8-4-2004 19:30 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Snikkelbeer

[...]


WTF heeft dat nou te maken met hoe snel een brommer gaat ??, hij gaat gewoon 140 op zn teller en daar is niet over te twisten, er is natuurlijk een verschil met werkelijke snelheid
en daar heeft iedereen een andere mening over.
maar wat hij zegt kan toch gewoon kloppen


quote: 132 was testbank toen ie er net opzat en niet ingereden was enz enz enz
Het rijd ckers snel, en optrekken ook als een forumule 1 wagen

scan die vermogens grafiek nou in als je zo erg gelijk wilt krijgen...


edit: zeg dat dan 350 km, dan is ie allang ingereden, paashaas

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 8-4-2004 19:31
 
Limburger
arie-de-arier 8-4-2004 19:32 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


quote: 132 was testbank toen ie er net opzat en niet ingereden was enz enz enz
Het rijd ckers snel, en optrekken ook als een forumule 1 wagen

scan die vermogens grafiek nou in als je zo erg gelijk wilt krijgen...



edit: zeg dat dan 350 km, dan is ie allang ingereden, paashaas

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 8-4-2004 19:31

 
Allah is beter
RS70Master 8-4-2004 19:32 Print reply

Posts: 515
staat minimaal 500KM voor geitenek
 
arie-de-arier 8-4-2004 19:32 Print reply

Posts: 10000
ja als je gek bent wel ja
 
Allah is beter
RS70Master 8-4-2004 19:33 Print reply

Posts: 515
IK gek?? hoe kom je erbij? dat ben je standaard als je op een brommer rijd die over de 100 gaat!!(op brommerforum zitten heel veel gekken)

 
Snikkelbeer 8-4-2004 19:35 Print reply
Posts: 254
whahahaha, die gasten hier zijn gewoon hun honda's gewend die met hun getjoende 70 net aan 100 rijden
 
RS70Master 8-4-2004 19:35 Print reply

Posts: 515
daarom, ik lach er ook hard om!
 
arie-de-arier 8-4-2004 19:37 Print reply

Posts: 10000
hmm ik heb ongetune 74, en ga over 10

500km inrijden is mij teveel ik vind 300 350 wel genoeg

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 8-4-2004 19:37
 
Allah is beter
RS70Master 8-4-2004 19:38 Print reply

Posts: 515
Ik zal hem binnekort weer is op de roller leggen bij de Jager.. Wel ga ik hem eerst ff mooier maken. daar geef ik me geld nu ff liever aan uit kost tog 10 euro of 17 euro d8 ik
 
RS70Master 8-4-2004 19:39 Print reply

Posts: 515
we hadden het over de crossers arie, niet over nsr of ns-1 die zijn wel best!!!!
 
Joscross 8-4-2004 19:39 Print reply

Posts: 12501
Hoe kan jij de voorkant 6 cm hebben verlaagd?
De afstand van je buitenpoten tot je steunblokken is 8 cm, als je em 6 cm verlaagt + inveren zit je aldoor tegen die blokken aan
 
master of disaster_rs50 8-4-2004 19:39 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS70Master

Ik zal hem binnekort weer is op de roller leggen bij de Jager.. Wel ga ik hem eerst ff mooier maken. daar geef ik me geld nu ff liever aan uit kost tog 10 euro of 17 euro d8 ik

ga dan zaterdagmiddag, dan ga ik ook
( als het weer meezit)
 
lalalalalala i can't hear you
arie-de-arier 8-4-2004 19:40 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS70Master

we hadden het over de crossers arie, niet over nsr of ns-1 die zijn wel best!!!!


80crossers ook wel hoor
 
Allah is beter
RS70Master 8-4-2004 19:41 Print reply

Posts: 515
als ik er was, zou ik komen! maar ben met me pa en ma op de camping van me oma, moet het hele fucking terras schoonmaken(spuiten) en ben zondag pas weer terug.
 
Snikkelbeer 8-4-2004 19:41 Print reply
Posts: 254
hij is geen 6cm verlaagd , 1.5 ofzo
en op de testbank bij dejager kost 10 euro
 
RS70Master 8-4-2004 19:42 Print reply

Posts: 515
is meer cm! maar 6 cm klopt idd 8eraf ook nie, dat stond toen ik hem kocht. maar het is 4 cm ofzo>>ik zal het veranderen<<
 
RS70Master 8-4-2004 19:44 Print reply

Posts: 515
VERANDERD! JE ziet trouwens nie vaak hier crossers die over de 100 gaan!
 
kreidler rs 8-4-2004 19:45 Print reply

Posts: 6202
effe een vraagje heb jij dit ding van een chinees in s'gravenzande gekocht??


Dit bericht is ge-edit door kreidler rs op 8-4-2004 19:45
 
bier drinken en kut roepen
RS70Master 8-4-2004 19:45 Print reply

Posts: 515
Jah?!?!?!?!?!
 
RS70Master 8-4-2004 19:46 Print reply

Posts: 515
s'gravenzande weet ik niej
 
arie-de-arier 8-4-2004 19:47 Print reply

Posts: 10000
honda cr80
 
Allah is beter
kreidler rs 8-4-2004 19:47 Print reply

Posts: 6202
die gozer had er ook al de grootste verhale over.
 
bier drinken en kut roepen
RS70Master 8-4-2004 19:48 Print reply

Posts: 515
nah, zo groot zijn de varhalen er ook weer niet van hur, ik zeg alleen hij is leuker als 1 standaard RS!! maar het is egt geen lust voor et oog ofzo! zitten wel wat krassies op enzo bla bla, mooier ken ie wel
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved