Deukloze tank afbijte + PLAMUREN
Underseat, voorspatbord en kontje eventueel repareren / plamuren
Betaalbare blokspoiler regelen en passend maken (TIPS?)
Alles laten spuiten, hoogglans zwart.
Tankdeksel polijsten + geanodiseerde boutjes
Xenon voorlicht
Velglint == Zwart reflectered klik vorrige foto
Kanji aka Japanse txt : "niet reanimeren" == WIT op de TANK +15cm hoge symbolen
tankpad == YAMAHA zwart/grijs
Eventueel rode striping over de tank doorlopend naar het kontje
Dogbones (achterkant omhoog)
Duozitje + stepjes
Stuurgewichtjes + stuurdemper (vooral laatste DUUUUUR )
PAZZO handels (kort met yamaha op de voorkant) ook redelijk prijzig, misschien neem ik wel immi's
wave schijven voor en achter (ook belachelijk DUUUUUR)
Andere luchtkelkjes
Als ik dan nog geld over heb:
Carbon tankdop
Carbon voorspatbord en hugger
Carbon framebeschermers, carbon hielplaten en veel freeswerk rood laten anodiseren
Andere tellerunit
Brute achterveer
GP-style demper
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
baas.
veel moeite die linkpijp dan? anders jerryt van MF vragen, das echt een baas.
Ben naar jerryt geweest, hij zit eronder, kheb alleen nog geen knappe fotos. Moet nu alleen nog Pazzo's, Titax of iig korte rem/kop hendels en eventjes poetsen
Nee, meneer JB01 is namelijk 18jaar en dan hoor je niet meer aan brommers te prutsen tenzij ze bestemd zijn voor sprint, race of andere gesloten-weg evenementen...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
Nee, meneer JB01 is namelijk 18jaar en dan hoor je niet meer aan brommers te prutsen tenzij ze bestemd zijn voor sprint, race of andere gesloten-weg evenementen...
Hobby mag toch nog wel?
Ik heb tenslotte ook een motor (nouja, bromfiets eigenlijk, tis maar 400cc)
De MT5 is puur hobby nog. Komt hopelijk op genemuiden in actie. En komt daarna op motorkenteken om ermee te spelen.
En ik heb nog een snorfiets als stadsvervoer, dat telt niet
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!