Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Ed Honda CB50J

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 688 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
3528
Loginnaam Ed Honda CB50J
Volledige naam Edwin Bruckner, ken je mijn rijke oom Karel Bruckner ?
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats De Lier  
Telefoonnummer 0906 0906 :P
Leeftijd 37 jaar
E-mail adres edwindeloods at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 23-1-2004
Aantal posts 4190 Zoek userposts
Profile hits 28134

en

Hiep hooi.
NEE, IK HEB GVD NIKS TE DOEN NEE!

Yeeey, ff invullen dan maar

In bezit van geldig brommercertificaat: het tegenover gestelde van nee..
Aantal keer over certificaat gedaan: 17 - 16 = ..
Verzekerd: Ja, bij Unive
Aantal brommers: de helft van 5 = ..,.
Merken + types brommer(s): Honda CB50J - 1976 Honda PC50K1 - 1969 Puch Maxi - ??
Aantal boetes en waarvoor: 0
De mooiste brommer vind ik: Niet echt een voorkeur, alleen Honda 4takt schakels zijn wel mooi en een Yamaha FS1
Honda's vind ik: 2takt zuigt, 4takt is best
Suzuki's vind ik: Kut, ik heb een trauma aan Suzuki omdat Ron Brandsteder 8jaar geleden eens in een reclame speelde van Suzuki Alto ofzo, dat kon ik gewoon niet uitstaan
Yamaha's vind ik: Mooi, alleen de DT/RD blokjes zijn slecht, voor de rest mooi en snel spul hoor
Minarelli blokjes vind ik: Geen ervaring mee
Scooters vind ik: Het tegen overgestelde van het mooiste voorwerp op aarde
Crossen vind ik: Super, heb alleen @ the moment geen crosser. Volgend jaar Belgie hopenlijk weer wel
Ik wil echt niet gezien worden op een: Paling ton
Rijden of sleutelen: Bijde
Crossen, racen of toeren: Allemaal ruig
De juten vind ik: Best, zolang ik ze niet ziet.
Meetings vind ik: Helmaal goud...
Helmen vind ik: Een must, tenzij je zo'n stoere jongen bent die zijn helm half op zijn hoofd zet wat er JUIST niet uitziet...
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Eerst contract tekenen dat jij erop rijd en dat de e.v.t. toegebrachte schade door jouw volledig word vergoed
Meiden en schakels zijn: Geilheid
Lude betekend voor mij: Lompe Uber Demente Egoist, Geintje hoor
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Kaalheid
Brommerforum vind ik: Fuckin Kansloos

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
Ed Honda CB50J heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  Ed Honda CB50J heeft 0 projecten toegevoegd.
Ed Honda CB50J heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 2 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Bart-DRD 29-1-2004 19:23 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Hmm...

ik heb mijn CB ook om lekker van de zomer op te tuffen ( en meiden mee te nemen )
Vinden ze stukken beter/mooier/gaver als een herriemakenddoorhetdoorspoelen plee ( dixie bouw plee ) met een jongen erop zonder helm MAAR met zwarte zonnebril ( die wc dan he )
ik heb gewoon mijn potje op

En ik denk dat er net als bij mij een standaard 13mm op zit of miss 14mm, Keihin uiteraard.
En het geluid is echt zo van WOW

uit welk jaar komt hij eigenlijk???



76 model als ik het me goed herinner

en standaard 13 kan wel je, kon me pink er net een beetje inkrijgen hehe.

en als ik nou een 70cc cil haal, heeft dat goed effect op me trekkracht? (vin trekkracht heel belangrijk)
 
stom stuk ei uit blik...
Ed Honda CB50J 29-1-2004 19:34 Print reply

Posts: 4190
lol, die van mij komt OOK uit 76 cB dan.

een 4takt TREKT !NIET! snel op ( omdat hij om de 2 slagen ontsteekt waardoor hij dus 1 slag ontsteking mist, die slag gebruikt hij om de uitlaatgassen naar buiten te gooien ) 2 takt ontsteekt wel IEDERE keer. dat trekt dus ook VEEL sneller. dat is voor zover ik weet het enige nadeel van 4takt ( wel een belangrijke )

MAAR, een 4takt heeft onder in HEEL veel kracht!!!! omdat de verbranding 'optimaal' is. maar GEEN trek kracht. ( hij slaat dus niet zomaar af )

en met 70cc zou ik niet weten wat hij dan doet,
is denk gewoon net wat sneller en trekt net wat beter op. maar verwacht geen wonder. 2 takt is gewoon het beste kwa TREKkracht.

En ja, ik vind TREKKRACHT ook heel belangrijk,
vandaar heb ik En een 2takt En een 4takt.
btw, ook net als jij een DT.

Weet jij trouwens of een polini voor een DT een beetje HARD trekt? denk het wel
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bart-DRD 29-1-2004 19:39 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

lol, die van mij komt OOK uit 76 cB dan.

een 4takt TREKT !NIET! snel op ( omdat hij om de 2 slagen ontsteekt waardoor hij dus 1 slag ontsteking mist, die slag gebruikt hij om de uitlaatgassen naar buiten te gooien ) 2 takt ontsteekt wel IEDERE keer. dat trekt dus ook VEEL sneller. dat is voor zover ik weet het enige nadeel van 4takt ( wel een belangrijke )

MAAR, een 4takt heeft onder in HEEL veel kracht!!!! omdat de verbranding 'optimaal' is. maar GEEN trek kracht. ( hij slaat dus niet zomaar af )

en met 70cc zou ik niet weten wat hij dan doet,
is denk gewoon net wat sneller en trekt net wat beter op. maar verwacht geen wonder. 2 takt is gewoon het beste kwa TREKkracht.

En ja, ik vind TREKKRACHT ook heel belangrijk,
vandaar heb ik En een 2takt En een 4takt.
btw, ook net als jij een DT.

Weet jij trouwens of een polini voor een DT een beetje HARD trekt? denk het wel

4Takt vershaal snap ik wel, en ja ze trekke nie zo hard, maar wil neit als k wind tegen heb dat ik niet in laatste versnelling kan komen of als k iemand achterop heb snappie

maja over die DT, die polini is leuke cilinder ja, had mooie koppel met een imitatie uitlaat, proma weet ik niet zal wel snor zitten, denk dat het bijna zelfde presteerd als malossi70..
verder heb ik alleen maar op malossi70 gereden en echt NOOIT problemen met dat ding. is wel duur maar echt goeie cilinder, slijt niet, zuiger is ook mooi en die kop van malossie, geeft MOEILIJK VEEL compressie, echt veel!!

maja jij had je polini al besteld d8 ik maar denk niet dat je ontevreden zal zijn goed afstellen he en kijken wat je koppeling doet, anders yamaha80 koppeling zoeken, is het heleverhaal over

ps. ik heb me DT niet meer hoor, jammergenoeg :-( snap niet waarom iedereen er zo kut over praat heb er eigenlijk op het oliepompje na geen problemen mee gehad..
 
stom stuk ei uit blik...
Ed Honda CB50J 29-1-2004 19:49 Print reply

Posts: 4190
Mooi dan weet ik dat
ik heb vandaag al mijn spullen binnen gekregen ALLEEN DIE CIL WEER NIET
nou heb ik hem bij 50cc besteld en hij komt binnen 2 weken

en, DT is niet zo heel erg betrouwbaar
ik heb er eigenlijk steeds kleine probleempjes mee maar die zijn altijd zo weer opgelost.

Ik denk ook dat een DT meer voor 15km+ afstanden is gemaakt ( geen korte rot stukjes ) want als hij eenmaal rijd blijf hij het ook echt wel doen.

Ik heb er vorig jaar mee in de Belgisch ardenne mee lopen crossen nooit problemen. ( dit jaar weer )

Nu ben ik weer thuis rij ik korte stukjes en begint hij WEER mankementen te vertonen.
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Ed Honda CB50J 29-1-2004 20:00 Print reply

Posts: 4190
btw, wat was je twv van je DT?
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bart-DRD 29-1-2004 20:15 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Mooi dan weet ik dat
ik heb vandaag al mijn spullen binnen gekregen ALLEEN DIE CIL WEER NIET
nou heb ik hem bij 50cc besteld en hij komt binnen 2 weken

en, DT is niet zo heel erg betrouwbaar
ik heb er eigenlijk steeds kleine probleempjes mee maar die zijn altijd zo weer opgelost.

Ik denk ook dat een DT meer voor 15km+ afstanden is gemaakt ( geen korte rot stukjes ) want als hij eenmaal rijd blijf hij het ook echt wel doen.

Ik heb er vorig jaar mee in de Belgisch ardenne mee lopen crossen nooit problemen. ( dit jaar weer )

Nu ben ik weer thuis rij ik korte stukjes en begint hij WEER mankementen te vertonen.


hmm ik ging er altijd mee naa schol, 14KM op een dag steeds. heb wel een keer caontactpunten laten vervangen, had ze tog nog liggen en na 12000KM waren ze wel op ja, was echt grooote verbetering, no problems om op tze achterwiel te trekke zonder de koppeling te gebruiken (met luhoa uitlaat, met proma lukte het me niet)
 
stom stuk ei uit blik...
Ed Honda CB50J 29-1-2004 20:18 Print reply

Posts: 4190
Muhahaha ik heb er nu ook LuHaO onder leggen

Maar welke twv ??? ongeveer....
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bart-DRD 29-1-2004 20:19 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Muhahaha ik heb er nu ook LuHaO onder leggen

Maar welke twv ??? ongeveer....


ah dat weet ik echt niet meer!! 13 voor iig, iets van 48 ofzow achter.. ging echt exact 70 op teller met malossi70, 12mm mikumi, ori luchtfilter, luhoa bocht+demper maar wel GIGANTISCHE koppel, maar dat merk je strax nog wel met je polini
 
stom stuk ei uit blik...
Bart-DRD 29-1-2004 20:22 Print reply

Posts: 1838
wat vind je eigenlijk van me ouwe DT??

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/307

die van jou ziet er aardig uit! grappig die PD kappenset maakt wel iets voller!
 
stom stuk ei uit blik...
Ed Honda CB50J 29-1-2004 21:23 Print reply

Posts: 4190
Geloof het of niet, maar ik heb serieus na zitten te denken om JOUW DT te kopen man dit is pure toeval
jouw brommer staat ook bij brommerinfo.nl met een jezus lang verhaal erbij wel leuk trouwens.
Ik weet echt niet meer waarom ik er vanaf ben gaan zien was te duur denk ik

En over mijn DT dit zijn nog de foto's van die gast waarvan ik hem heb gekocht, die kappen zijn er nu vanaf ( ziet er bruuter uit ) en hij heeft er een kleine beetje ( heel veel ) roest plekjes ( plekken ) bij
Maar ik ga hem van de zomer denk HELEMAAL opknappen want ik vind het toch echt wel een aparte brommer het heeft gewoon iets, en bovendien hier in het Westland rijden er bijna geen DT's rond.

Ik zoek alleen nog zo'n voorkap, denk dat ik net als jou er 1 ga gebruiken van een DTr ziet er idd mooier uit.

Die van jouw is/was heel erg mooi, vooral omdat ik dat verhaal heb zitten te lezen dan krijg je er toch wel wat meer respect voor
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bart-DRD 29-1-2004 22:02 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Geloof het of niet, maar ik heb serieus na zitten te denken om JOUW DT te kopen man dit is pure toeval
jouw brommer staat ook bij brommerinfo.nl met een jezus lang verhaal erbij wel leuk trouwens.
Ik weet echt niet meer waarom ik er vanaf ben gaan zien was te duur denk ik

En over mijn DT dit zijn nog de foto's van die gast waarvan ik hem heb gekocht, die kappen zijn er nu vanaf ( ziet er bruuter uit ) en hij heeft er een kleine beetje ( heel veel ) roest plekjes ( plekken ) bij
Maar ik ga hem van de zomer denk HELEMAAL opknappen want ik vind het toch echt wel een aparte brommer het heeft gewoon iets, en bovendien hier in het Westland rijden er bijna geen DT's rond.

Ik zoek alleen nog zo'n voorkap, denk dat ik net als jou er 1 ga gebruiken van een DTr ziet er idd mooier uit.

Die van jouw is/was heel erg mooi, vooral omdat ik dat verhaal heb zitten te lezen dan krijg je er toch wel wat meer respect voor


hehe thnx, ik heb er echt spijt van dat ik em weg heb gedaan.. maja tis nou eenmaal zo had toen het geld nodig...

kga voor me girl een DTR zoeken, en opknappen,
en als k geld van verzekering krijg ga k die CD50 van me vriend overkopen als die em dan nog heeft, anders gaat het een DerbiFDS opknap project worden..

me ouwe brommer zie ik nooit meer trug denk ik.

echt hoor, nix slecht aan die DT, alleen 2 imi50 cilinders vergald door het oliepompje wat de hoge toeren van een proma uitlaat niet aankon.. was jammer,

ik wens je veel geluk met jou DT, en als je em heb opgeknapt moet je keer naar meeting komen in zholland ofzow
 
stom stuk ei uit blik...
Ed Honda CB50J 30-1-2004 18:59 Print reply

Posts: 4190
Komt goed, over een Derbi FDS heb ik ook zitten twijfelen maar mocht ik niet omdat het te ver rijden was, Gelderland
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bas MT 2-2-2004 14:37 Print reply
Posts: 55
Hee Ed! bij mij was het valse lucht waardoor hij zo hoog in toeren ging lopen. ik zal maar eens goed kijken of dat bij jou ook het geval is. kan een pakking zijn, maar bij mij zat de carburateur niet vast...
 
Pistonpen Paultje 2-2-2004 14:42 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD

[...]


hehe thnx, ik heb er echt spijt van dat ik em weg heb gedaan.. maja tis nou eenmaal zo had toen het geld nodig...

kga voor me girl een DTR zoeken, en opknappen,
en als k geld van verzekering krijg ga k die CD50 van me vriend overkopen als die em dan nog heeft, anders gaat het een DerbiFDS opknap project worden..

me ouwe brommer zie ik nooit meer trug denk ik.

echt hoor, nix slecht aan die DT, alleen 2 imi50 cilinders vergald door het oliepompje wat de hoge toeren van een proma uitlaat niet aankon.. was jammer,

ik wens je veel geluk met jou DT, en als je em heb opgeknapt moet je keer naar meeting komen in zholland ofzow


Mocht jij hem niet willen, dan wil ik hem wel!

4takt roeleert!
 
-jaZper- 5-2-2004 20:54 Print reply

Posts: 3841
hallo welkome aus deen brommerforum

zoon 4 takt ding, wil dat een beetje vlotten? heb gehoord dat ze veels te traag zijn
 
groene motoren gaan harder
Ed Honda CB50J 6-2-2004 16:58 Print reply

Posts: 4190
Hmm..

Ze trekken alleen niet zo snel op, maar voor de rest zijn ze best wel snel hoor

Het enige GROTE verschil tussen 2 takt en 4takt is dat 4 takt minder snel optrekt.

En voor de rest is 4takt VEEEEEEL betrouwbaarder als 2 takt, denk maar aan een auto - ook 4 takt.

Maarja, ik gebruik hem alleen om mee te doen aan Oldtimer tour tochten en om S'zomers mee langs de boulevard te rijden + dames op te pikken

Maarja ik heb en een 2 takt en een 4takt zoals je ziet, 4takt doet het ALTIJD en om de 50000km moet je hem een grote beurt geven, denk aan kleppen stellen.

Met een 2takt lukt dat niet hoor
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Mr. 4-takt 6-2-2004 18:14 Print reply
Posts: 277
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Hmm..

Ze trekken alleen niet zo snel op, maar voor de rest zijn ze best wel snel hoor

Het enige GROTE verschil tussen 2 takt en 4takt is dat 4 takt minder snel optrekt.

En voor de rest is 4takt VEEEEEEL betrouwbaarder als 2 takt, denk maar aan een auto - ook 4 takt.

Maarja, ik gebruik hem alleen om mee te doen aan Oldtimer tour tochten en om S'zomers mee langs de boulevard te rijden + dames op te pikken

Maarja ik heb en een 2 takt en een 4takt zoals je ziet, 4takt doet het ALTIJD en om de 50000km moet je hem een grote beurt geven, denk aan kleppen stellen.

Met een 2takt lukt dat niet hoor


Ik kan bevestigen dat het betrouwbaar is. Bij 41000 km op de klok moesten voor het eerst mijn zuigerveren vervangen worden. Mijn koppelingsplaten ook zoiets. En het loopt zo mooi h?

Maar Ed, welke olie gebruik jij?
 
Ed Honda CB50J 7-2-2004 18:50 Print reply

Posts: 4190
Gewoon HONDA olie, zo'n gele fles.

Er staat op voor MB-MT-CD-SS en nog een paar, maar er staat geen CB op want die zijn nat niet ingevoerd in NL dus dat is logisch, maarja werkt best.

ik weet niet of je dit al wist maar......
Met iedere 4takt brommer, moet je hem ff 1min ofzo ff warm laten draaien zodat de kleppen ketting goed gesmeert is, je kan natuurlijk wel direct weg rijden met hoge toeren maar dat doet je brommer niet te goede
Met ff warm laten draaien gaat je brommer dus langer mee

Dus dat was ff een tip
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Coza_Noztra 7-2-2004 19:04 Print reply
Posts: 257
Niet alleen even 1 min warm laten draaien, het eerste kwartier 20min gewoon rustig rijden (niet boven de 5000-6000rpm komen.)

En geen toeren met een CB: de slag van zo'n blok is 35.6mm, extreem kort dus, waardoor die van mij met een ori Japanse uitlaat en ori Honda Dream50 carb zo'n 12 a 13000rpm maakt, zonder moeite. Moet ik echter wel doen als het blok goed op temperatuur is. En het is echt niet slecht voor je motor. Ok je contactpunten slijten sneller.. Maar het is beter om je CB af en toe eff gas te geven dan 10.000km 5000rpm rijden en dan een keer veel toeren maken.
 
If you kiss too much ass, you will choke in the shit
Ed Honda CB50J 7-2-2004 19:15 Print reply

Posts: 4190
Als je met een 4takt brommer te lang constant blijft rijden op hetzelfde toerental gaat de bougie naar de klote. waarom weet ik niet er komt dan een soort van aanslag op de bougie waardoor hij niet meer vonkt en zich zelf opblaast. vreemd he het is wel zo. vraag niet waarom
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
TREKEEND 8-2-2004 20:08 Print reply
Posts: 30
Hou je bek
 
T
De Schout 8-2-2004 20:11 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Als je met een 4takt brommer te lang constant blijft rijden op hetzelfde toerental gaat de bougie naar de klote. waarom weet ik niet er komt dan een soort van aanslag op de bougie waardoor hij niet meer vonkt en zich zelf opblaast. vreemd he het is wel zo. vraag niet waarom


heb een honda monkeytje en dat ding vrat ook bougie's, had eerst ngk, toen nippo dense, en die leefde nooit lang. zit nu champion in en is niet kapot te krijgen, kun je mss ook is proberen.
 
tune tweak fiddle bang bummer
TREKEEND 8-2-2004 20:16 Print reply
Posts: 30
hahah ed het is gelukt kijk bij mij mzzl Meurs
 
T
Mr. 4-takt 9-2-2004 17:28 Print reply
Posts: 277
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Als je met een 4takt brommer te lang constant blijft rijden op hetzelfde toerental gaat de bougie naar de klote. waarom weet ik niet er komt dan een soort van aanslag op de bougie waardoor hij niet meer vonkt en zich zelf opblaast. vreemd he het is wel zo. vraag niet waarom


Das onzin, dan heb je gewoon een slechte bougie, verkeerd mengsel of een gare ontsteking. En NGK'tjes zijn tegenwoordig minder van kwaliteit dan vroeger. Champions en Denso's schijnen beter te zijn.
Welke bougie je echter NIET moet proberen is splitfire, daar word je brommer EXTREEM heet van, ik heb het zelf meegemaakt. Het kan ook een gat in je zuiger branden.

Dit bericht is ge-edit door Mr. 4-takt op 10-2-2004 17:40
 
Ed Honda CB50J 11-2-2004 19:44 Print reply

Posts: 4190
Dat heb ik toch ECHT gelezen op het Honda 4takt brommer forum gelezen

Maarja, of het waar is weet ik ook niet zeker. Maar het stond er wel

Nou ja, lekker boeiend.

En btw, ik heb me hele pc opnieuw geinstalleerd/formatteerd weet ik hoe het heet maar dit is nu dus me 1e bericht

en hij doet het eindelijk na 999999999 uur programma's downloaden
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved