hij gaat volgendeweek dinsdag het blok open trekken en dan kijkt hij wat er allemaal moet worden vervangen, dan vertelt hij hoe duur het ongeveer wordt.
en dan is ie wss donderdag klaar
kan ik eindelijk weer rijde na 1,5 week
Dit bericht is ge-edit door m_a_r_c_o op 1-12-1996 16:31
Dit bericht is ge-edit door m_a_r_c_o op 31-12-2004 16:36
ik sleutel wel zelf alleen ik laat de rukas ff doen, is lastig met versnellingsbak enalles.
met de orrie setup en yassuni cross trekt hij zijn 5 echt net en 6 helemaal niet zakt hij gelijk terug.
drijfstang is krom, is waarschijnlijk gekomen omdat de vacuempomp stuk is is er teveel benzine boven de zuiger gekomen en toen is hij door de druk van het aan lopen krom gegaan (denk ik).
de uitlaat zat ook helemaal vol met benzine.
maar die vertanding staat sinds 4 december al in back-order dus ik w8 nog tot feb en dan ga ik ergens anders kijken wordt ie toch iets zwaarder omdat hij nu ook sterker is.
drijfstang is krom, is waarschijnlijk gekomen omdat de vacuempomp stuk is is er teveel benzine boven de zuiger gekomen en toen is hij door de druk van het aan lopen krom gegaan (denk ik).
de uitlaat zat ook helemaal vol met benzine.
Die kan op die manier nooit krom zijn gegaan. Hij zal echt niet krom gaan omdat hij teveel benzine krijgt Zoiets heet COMPRESSIE. Maar ik denk dat je dan iets verkeerd hebt gedaan? Geen naaldlager erin gedaan ofzo?
drijfstang is krom idd. En benzine bove de zuiger heet niet compressie hoor. Maargoed laat k me dr maar eni mee bemoeie. Wel rlxt da t allemaal vrijdag klaar is, mooi dopplertje er in.