Punk [Dave] |
10-1-2004 1:15 |
Posts: 7003 |
oi!
|
|
|
|
RS50KEVIN |
10-1-2004 1:30 |
Posts: 85 |
heey alles lekker, ik vin TZR50 ook erg wreed!!!! als je msn hebt voeg me toe >apriliaRS50king@hotmail.com //\//\ZZL
|
|
|
|
CraftyVirus |
10-1-2004 1:41 |
Posts: 1530 |
heb je nou echt een radio in je rs? je bent toch niet zoiets die ze helm half op ze hoofd zet en op school komt aanrijden met (netjes gezegd) buitelandse muziek keihard aan?
|
|
WOOJOOOO |
|
RS50KEVIN |
10-1-2004 21:28 |
Posts: 85 |
Nou meestal als ik aan kom rijde staat die hele meuk uit want als ik 110 blaas hoor ik het egt niet!!!!!!! maar asl we op het plein staan te pauzeren dan gaat ie wel aan ja. En buitenlandse muziek ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoeld maar het is meer trance& hardcore! Hoez verander je je tandwielverhouding nie??? if heb je dan geen trekkracht meer?
GR Kevin
|
|
|
|
bart de schakelgek |
10-1-2004 21:39 |
Posts: 5987 |
wacht maar, na de 10, a 12 duizend km komen de problemen, versnellings bak die raar en zwaar schakelt, onsteking zal ook wel een keer voorbij komen, voorvorkpoten blabla, ben die hele meuk ondertussen moe
|
|
Limburger |
|
Ralf |
10-1-2004 21:41 |
Posts: 9073 |
Ach, de stereotype RS rijder, zoals deze persoon heel erg zeker is, brengt em dan gewoon fijn naar de dealer en laat het voor veel te veel geld fixen
|
|
|
|
rs50 |
10-1-2004 22:30 |
Posts: 50 |
eyy vette rs heb hem alleen nog nooit in het echt gezien
en al die oordelen over dat die blokken na verloopt van tijd kut zijn is onzin
ik heb veel scooters gehad en brommers
4 daarvan zijn aprilia rs50 nieuw model
degene met meer dan 50.000 km!!! op de klok deed het zelfs nog
heb nog 2 rs-en over en zijn gewoon vette dingen die je wel moet onderhouden ja, ik heb mooi adresje waar ze blok reviseren voor 50 euro exclusief de spullen dus das wel netjes
rij je met standaard 70cc enzo dan kan je na 10.000 km ongeveer krukas vervangen en rij je echt helemaal orgineel onbegrenst kan je echt jarenlang rijden zonder gekke dingen. spreek uit 2 jaar rs ervaring, dat die blokken soms klote schakelen ligt niet an het blok maar aan het onsoepele schakelpedaal die zorgt dat de selector in het blok niet in ruststand komt en de volgende schakel beweging niet goed erin zit en dus uit de versnelling schiet.
en schakelen zonder koppeling kan maar is echt heeeeel slecht voor am6 1 keerd verkeerd en je schakelvorkje in je blok is krom en zal je blok weer open moeten maken om het weer goed te maken dus gewoon je koppeling gebruiken!!
dus ff een tip zorg ervoor dat de GROTE imbus bout van je schakelpedaal zelf niet te vast zit en smeer hem regelmatig zodat de selector weer in ruststand komt, dat voorkomt dat uit de versnelling schieten
ik draai die imbus meestal wat losser zodat er beetje speling op het pedaaltje zit en soepel gaat
rij ook niet constant 13000 toeren want je lichtspoelen houden het continue tot 12000 toeren voordat ze doorbranden na verloop van tijd
en rs50 kevin jij heb het nieuwe type blok dus heb je carterbegrenzingen tegen 70cc en andere cilinders, soms lijkt het of die past maar dan zit toch het cilinderhemd van binnen tegen het carter en als die dan warm word met rijden kan die niet uitzetten dus lootp die vast is overigens met gietijzer het ergste!!
dus met 70cc of zoiets eventjes je cilinderhemd adraaien of afslijpen als je het mar netjes bewerkt
en kevin je heb ook een snellere oliepomp dan blokken van voor 2002!! dus je heb haast geen extra smering nodig voor als je echt harder wil
pff dit is algemeen bedoeld allemaal misshcien hebben jullie er wat aan in de toekomst mijn brommertijd zit er zo ongeveer op ga auto en motorrijden maar voor vragen en opknap am6 blok brommers kan je me mailen naar telefonicamovistarrs50@hotmail.com
latersss
|
|
www.aprilia2000.com |
|
bart de schakelgek |
10-1-2004 22:45 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs50
blablabla zeur zeur en nog een keer blaat onzin
eej ralf, nog zoon stereotype
ben zelf ook al 1.5 jaar am6 rijder (mh rx, appie rs nu), hier in de buurt onderhoud ik een mh en een appie ook nog eens al 2 jaar
je kunt die zooi de hemel in prijzen wat je wilt, ik heb een blok na 30duizend km kapot zien lopen, en dat was 30duizend km ori ontgrensd, kerel ging er goed mee om, van veel tandwielen spontaan tanden eraf, helemaal op de versnellingsbak vastgelopen
het zwaar schakelen is gewoon een fout van minarelli wat na 6 jaar nog niet opgelost is, klaar punt uit
dat je nog niet eens zonder koppeling mag schakelen volgens jou is al een reden om het de sloot in te gooien
enigste voordeel van het blok : snel
meer niet
niets persoonlijks verder
|
|
Limburger |
|
rs50 |
11-1-2004 0:41 |
Posts: 50 |
ik ben juist niet stereotype rs rijder
ik betaal alles zelf ook m`n auto enzo...
heb ook handa mt gehad en yamaha enzo... is allemaal leuk en betrouwbaar en ze hebben al bewezen dat ze lang meegaan maar weet zeker dat rs dat ook kan
maar gewoon uit ervaring dat ze het goed blijven doen buiten de krukassen om pas na 50.000 km zag ik een tandwiel kapot gaan van 5e versnelling
en dat zwaar schakelen is idd ook iets in het blok wat je eruit kan halen waardoor die soepeler schakelt zonder klik maar dat ding weet ik zelf niet maar dat weet die man wel waar ik af en toe m`n blok heenbreng
|
|
www.aprilia2000.com |
|
jupiler |
11-1-2004 13:18 |
Posts: 846 |
ja 50.000km op de tellert en hoeveel keer istie gereviseerd?
|
|
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk |
|
Joscross |
11-1-2004 13:29 |
Posts: 12501 |
ga jij met twv 11- 47 110:S
Quote:
2 neonsticks blauw en in het midden van de brommer 1 en voor bij de brommer zitten 2 LED lichtjes! Ook zitten er bij me windscherm nightriderlampjes!
er zit ook nog een radio in met een lekker geluidje
Mischien is scooter freaks meer iets voor jou
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-1-2004 13:33
|
|
|
|
rs50 |
11-1-2004 14:27 |
Posts: 50 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jupiler
ja 50.000km op de tellert en hoeveel keer istie gereviseerd?
vaak gereviseerd omdat dat een ex race rs was en als je gewoon tijdig reviseerd bij een goedkoop adres waarvan je weet dat het wel goed gaat is het allemaal gewoon normaal te betalen
en rs kevin
idd haal die lampjes enzo eruit orgineel is die al druk genoeg
|
|
www.aprilia2000.com |
|
jupiler |
11-1-2004 14:36 |
Posts: 846 |
jah oke maar er zijn zat honda en suzuki blokkies waar 50k of meer op sta die nooit gereviseerd zijn.
Edit kzal suzuki er ok ff bijzette vorda er loze discussies ontstaan
Dit bericht is ge-edit door jupiler op 11-1-2004 14:37
|
|
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk |
|
rs50 |
11-1-2004 14:43 |
Posts: 50 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jupiler
jah oke maar er zijn zat honda en suzuki blokkies waar 50k of meer op sta die nooit gereviseerd zijn.
Edit kzal suzuki er ok ff bijzette vorda er loze discussies ontstaan
Dit bericht is ge-edit door jupiler op 11-1-2004 14:37
ja orgineel kan een rs ook wel 50.000 km mee maar dan ben je allang dood van het lachen omdat het zooooo langzaaaaam gaat 38 in ze 6 ofzo hahaha
dus ontgrenzen is het beste voor lange levensduur van jezelf en de rs
|
|
www.aprilia2000.com |
|
RS50KEVIN |
11-1-2004 16:34 |
Posts: 85 |
EY, volgens de dealer zou ie vet lang meegaan zo!!! maja OOK dat ken gelult zijn natuurlijk. En me versnellingsbak loopt eg heel soepel al 9000KM en ze zegge dat ie dat ook cker zou blijven doen als je je olie regelematig ververst rond de 8 a 9000KM steeds !! Kheb er vandaag en digi teller ingepleurd die sloeg uit op 114!!! ma daar moet iets vanaf i.v.m. nog nie helemaal goed heb ingesteld! Voeg me toe op msn apriliaRS50king@hotmail.com
GR KEVIN
|
|
|
|
Bullet |
13-1-2004 0:08 |
|
RS50KEVIN |
13-1-2004 2:10 |
Posts: 85 |
lolbroek
neon staat super vet!!!! hoeveel schakels hebbe dat wel nie
dah ballah
|
|
|
|
GMP 407 |
13-1-2004 10:57 |
Posts: 1182 |
ey kerel vette rs.
Neon is vet ma niet als je binnen rotor onsteking heb en dan kun je die radio ook wel weg doen :p.
|
|
Streetracing team HGV - GMP 407 |
|
tommy16 |
15-1-2004 20:46 |
Posts: 278 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Ach, de stereotype RS rijder, zoals deze persoon heel erg zeker is, brengt em dan gewoon fijn naar de dealer en laat het voor veel te veel geld fixen
Ik herken me een beetje in het stereotype RS rijder, Maarja ik een papa die veel betaald
|
|
|
|
RS50KEVIN |
22-1-2004 1:37 |
Posts: 85 |
Mijn papa betaald aan lampies en die rommel!! nie aan tuningonderdelen! stereotype RS rijder zieje nie vaak trouwens.
|
|
|
|
RS50KEVIN |
23-1-2004 0:42 |
Posts: 85 |
is er iemand die weet waar de CDI unit zit bij een RS50 uit 2003????????? Mo namenlijk begrenzer erop pleurah ma ikke geen zin om brommer uit elkaar te slopen voor 2 kutdraadjes dus hoor liever meteen waar ie nu zit!!! Dus weet je het reply ff.
|
|
|
|
KaWaReZ |
23-1-2004 0:59 |
Posts: 20582 |
loop je kabels na vanaf je ontsteking.. kom je em vanzelf tegen
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Punk [Dave] |
23-1-2004 1:04 |
Posts: 7003 |
als je met je domme harses nou eens die edit knop zoekt
|
|
|
|
KaWaReZ |
23-1-2004 1:06 |
Posts: 20582 |
sjek post datum, tis wel gedoogd..maargoed...
zoek die CDI nou
rechthoekig blokkie met een stekker...
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Punk [Dave] |
23-1-2004 1:06 |
Posts: 7003 |
zo ziet me accu er ook uit
|
|
|
|