tsx:
grimeca race velgjes (dus voor en achter schijfrem)
technigas uitlaat(rmx pasgemaakt)
kawa voorvork (bijna gloednieuwe gekregen omdat oude kroonplaat krom was...(niet nieuw maar bijna nooit gebruikt)).
70cc airsal
20mm mikunie
twin air luchtfilter
tandwiel verhouding 13-52
tsubaki motorketting
acerbis achterspatbord, plus ledlicht en kenteken houder.
sm voorspatbord acerbis,
polisport handkappen,
acerbis lampkap (immi),
ajp dubbel zuigerige klauw voor en achter,
knight rider lampjes, pro grip handvaten, enz, enz tot je op uiteindelijk 1700 euro komt...
de foto van zoals hij is geworden komt snel!
nee uitlaat is wel een rmx technigas maar heb alles aangepast ook dunnere tailpipe zodat ie wat hoogtoeriger word want voor zit een stukje pijp bij waardoor die weer laagtoeriger werd dus zit nu weer op zelfde niveau...
btw is een kawa kx 125 88 voorvork op de laatste foto
Quote:Oorspronkelijk gepost door: edwinhermkens
hoe heb jij je cilinder gespoten en hoe heb je je carter gepolijst?
cilinder heb ik gewoon met hitte bestendige lak gespoten en de carters eerst blank geschuurd en daarna met schuurwol dan krijg je een soort geborsteld rvs look en dan in de blanke lak he
ja ik heb nu voor een bredere/lager band en achter de breedste die er tussen past (120) en de hoogste...
die komt strax wel mooi uit want op de foto ziet ie er wel errug hoog uit maar in real life valt t best mee