[5th Territory Tuning]
Mijn laatste en mooiste aanwinst:
BMW 3-Serie High Exuctive (FULL OPTIONS model)
Opties & accessoires:
ABS, airconditioning, alarmsysteem (alarm klasse III), boordcomputer, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur,
Orginele BMW 6 CD wisselaar, centr.vergrendeling, centr. deurvergrendeling afst.bed., cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, , getint glas, metallic lak, mistlampen, regensensor,
sportstoelen, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., traction control, afneembare trekhaak, zij-airbags,
Volledig Lederen Sportintereur met houtinleg (Mahoni) , lichtmetalen velgen 16 INCH , lederen stuur en pook ,
Orgineel BMW grootbeeld navigatie (dvd aansluitbaar) , afneembare trekhaak,
Orginele BMW autotelefoon, multie functioneel stuur , voorstoelen en stuur in hoogte verstelbaar ,
Xenon verlichting/verstralers met koplamp sproeiers , sport onderstel , middenarm steun , spiegels in kleur , wit knipperlicht pakket enz enz
Voor meer foto's etc :
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/2359
----------> Hier mijn brommer gedeelte <---------
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <--- Link naar de Topic van dit blok/project
Honda is Gay
---------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
Valt me op dat er steeds mee vraag is naar een fatsoenlijke tuner (voor redelijke prijzen maar die er toch verstand heeft)
Nou ken ik een jongen die erg veel kan (Bullet genaamd @ forum) Hij heeft aardig ervaring met verschillende blokken (hij heeft het spul van Ferran ook gedaan (denk aan ze blok/carb/spruitstuk/cilinder)
Mijn complete RS staat op dit moment bij die jongen
(en ik wil best garant voor hem staan voor ze werk die die levert)
Zal zorgen dat hij hier een prijslijst maakt van de diensten die hij kan bieden (vragen kunnen alvast wel in dit topic gestelt worden)
en fotos van ze eerdere werken post
------------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Bullet heeft een Tovami Testbank aangeschaft (1 van de beste testbanken in de scooter/schakelwereld)
Testhok wordt op het moment gebouwd
Dit zal ook grote voordelen hebben voor betere tuning, beter afstellen van brommers en uitlaten bouwen en die erop testen :^^:
Prijzen voor komen banken komen (zodra het testhok af is)
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
De diensten die hij kan leveren
- Cilinder Tuning
*Light: Afwerking van de cilinder voor minimale slijtage. €20
*Fast: Bewerking zodat je een snelle cilinder krijgt, maar als nog goed bruikbaar voor dagelijks vervoer (maximale prestatie's met minimale slijtage) €35
*Extreme: Voor het Maximale uit je cilinder te krijgen, voor extreme hoge scores, slijtage is hierbij geen belangerijk punt €45
- Blok Tuning/Inlaat Tuning €30
Hierbij word er aandacht besteeds aan de cilindervoet, passend maken van de spoelpoortkanalen en word extra tijd besteed aan het bewerking van het membraan inlaat
- Bewerken van Carbs, Spruitstukken en Membranen €25
Carbs krijgen een flowbeurt (aan te raden bij Immi carb's) voor optimale prestatie's en afstelgemak, en spruitstukken worden pas gemaakt op membraan en carb, membraan krijgt een flowbeurt waarbij ook kneedbaar metaal word gebruikt
- Binnenrotor montages en afstelling ervan €15
Heb zelf de juiste rotor gereedschap en afstellen gebeurd met digitaal microschuifmaat
- Blok Revisies Prijs op aanvraag
Heb zo een beetje met alle blokken ervaring denk aan: AM345/6, Morini, Derbi, RV4/RV6 en Honda
- Cilinder montages (met de juiste squish waardes) €15
Squish word altijd onderschat, goede/slechte afsteling kan maarliefst 20% in vermogen koste/opleveren
- Krukassen montages Prijs op aanvraag
- en mogelijk nog meer diensten
Is er hier iets wat niet bijstaat en je denk zou het graag gedaan willen hebben vragen is altijd een optie en veel dingen zijn er ook werkelijk mogelijk
Bij meerdere verrichtingen kan er leuke korting worden gemaakt.
------------------------------------------------------------------------------------
Bullet zelf heeft ook een Brommer (een Gilera GSM) met een Morini schakelblok (voor velen onbekend maar tis netals een AM345/6 en een Derbi blok een erg leuk blok met potentie)
Hier het blok van Bullet en ze setup eronder:
Setup:
Cilinder:
MHR SPEED 2006 Editie (= de nieuwe speed die zelfs in de scooterwereld recent ongetest is) Is overigens een scooter cilinder die hij pas is gemaakt op ze schakel blok door hemzelf/B.T.
Krukas:
Orgineel met een Barkit geperste drijfstang + Gebalanceerd
Onsteking:
Malossi Digitaal + een Eprom unit
Blok:
Morini Tuned op de Speed 2006 door hemzelf/B.T.
Carb:
PWK Keihin 28mm afgewerkt door hemzelf/B.T.
Spruitstuk:
Malossi Honda MBX 26mm Pas gemaakt en bewerkt door hemzelf/B.T.
Membraan:
Honda NSR met Boyesen membraan klepjes bewerkt door hemzelf/B.T.
Bullet is iemand die verstand van ze vak heeft en de bekende/oudste brommer sprint in nederland heeft een hoop brommer deelnemers dit jaar en het merendeel van de tuning bij de brommers is ook door bullet gedaan
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35934
Niet voor niks zijn er zoveel bewerkt door hem want die mensen willen ook kans maken @ jubbega
verder zijn eventuele referenties van vele andere forummers (van andere fora's) ook mogelijk moet je mij maar een PM sturen
Quote:
[size=20]Bullet Opmaat uitlaat (in samenwerking met EES)[/size]
*Klik op de foto's voor een vergroting pas dan zijn ze pas duidelijk*
Rood = Metrakit Pro Race uitlaat
Wit = Bullet berekende uitlaat
Bullet Berekend
EES in Autocad verwerkt
Bullet uitlaat (model) in werkelijkheid
EES @ las modus
Bullet opmaat uitlaat EES gelast
Bullet opmaat uitlaat onder de brommer
Nogmaals
Uitlaat zo goed als af
Uitlaat is overigens gemonteerd @ een Hebo Manston Replica Bullet Tuned met een Hebo Manston zuiger en een *Opmaat* ''Manston'' Binnenkop EES gemaakt en door Bullet aangeleverde Specs
Fotos Bullet Tuned Manston ''Replica''
Overigens is deze cilinder niet ''Max'' tuned door Bullet de reden daarvan is omdat deze uitlaat pas na de tuning van de cilinder is ontworpen/gemaakt en Bullet wil de cilinder optimaal op de toerenbereik/vermogen van de Bullet uitlaat bewerken
Hier een foto van de hebo manston replica voordat die bewerkt werd zodat jullie het verschil zien van een Hebo Manston replica en een Bullet tuned Hebo Manston replica
klein schattig onbewerkt uitlaatpoortje
---Bullet ''Opmaat'' (binnen)kop (in samenwerking met EES)---
Omdat er een Manston Flat zuiger in de Hebo Manston ''replica'' zit moest de kop aangepast worden (een manston replica kop voldoet dan niet meer omdat een manston replica normaal een bolle zuiger heeft)
hier foto's van de EES gemaakte binnenkop (Door Bullet aangeleverde specs)
*Klik op de foto's voor een vergroting pas dan zijn ze pas duidelijk*
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
ik wou het je nog zeggen richard,
gefeliciteerd nog.
btw rs power,
ongelovige hond dat je bent.
Onthou deze replie
Sjoerd. 1-4-2006 17:34 Print reply Stuur poster een inbox message Quote replyMeld aan moderator
Posts: 1458
Als dit strax blijkt dat t een grapje is ej.. Dan is niet alleen het niveau van de users gedaalt maar VOORAL het niveau van het bestuur..
Zou dus best zielig zijn...
Ik verspil hier geen woorden meer aan, want als het DUS wel zo is, kan ik beter die arme mensen met vragen nog snel even proberen een oplossing te bieden..
Denkt de rest hier ook even aan?
http://www.panorama....4/0/07zeikerd350.jpg