motorchicky |
24-11-2005 12:30 |
Posts: 1210 |
spam terug!!!!
|
|
probeer me maar bij te houden!:P |
|
zundappchef |
26-11-2005 20:07 |
|
driver004 |
26-11-2005 20:57 |
Posts: 3418 |
cool dat gifje met je zundapp met die krat bier erop
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
zundappchef |
26-11-2005 20:59 |
|
driver004 |
26-11-2005 21:02 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
moet uhm een keer update heb nu 2 brommers met kratte bier op die andere past pecies een grote
das handig ja moet ok nog wwat vervinne om al die kratte bier te vervoeren
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
zundappchef |
26-11-2005 21:03 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
das handig ja moet ok nog wwat vervinne om al die kratte bier te vervoeren
past ook een fust op
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
driver004 |
26-11-2005 21:04 |
Posts: 3418 |
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
driver004 |
26-11-2005 21:19 |
Posts: 3418 |
wa kost eigelijk zon fust?
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
zundappchef |
26-11-2005 21:22 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
wa kost eigelijk zon fust?
50 liter fust kost 44pleuri(43.95)
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
driver004 |
26-11-2005 21:23 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
50 liter fust kost 44pleuri(43.95)
ophale of verzende
en waar ?
ga oook zon zooi kope
heb je er eigelijk tap vur nodig?
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
zundappchef |
27-11-2005 1:01 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
ophale of verzende
en waar ?
ga oook zon zooi kope
heb je er eigelijk tap vur nodig?
ja bij van casteren in heesch
zelf kome hale
maar wel zelf een tap regele kunt ze ook hure
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Fredzzz |
5-12-2005 22:42 |
Posts: 1159 |
vette zundapp's
gaan ze hard ?
|
|
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB |
|
zundappchef |
5-12-2005 22:43 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
vette zundapp's
gaan ze hard ?
die opgeknapte gaat 45
die blauwe opgevoerde gaat 70
die rode gaat 73 edit 80
en de paarse gaat bruut 88 edit 93
Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 29-12-2005 om 23:26 uur.
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
mallemeeuw |
29-12-2005 23:17 |
Posts: 4088 |
|
|
!!!! Lambal United !!!! |
|
Dikke Dennes |
29-12-2005 23:19 |
Posts: 4337 |
Zundapp rockt
|
|
Drive it like you stole it. |
|
zundappchef |
29-12-2005 23:21 |
|
Dikke Dennes |
29-12-2005 23:22 |
Posts: 4337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
ik licht ze neit voor niks iedere avond te neuke
In de uitlaat?
Niet gek dat ze dan niet echt hard lopen
|
|
Drive it like you stole it. |
|
zundappchef |
29-12-2005 23:25 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]
In de uitlaat?
Niet gek dat ze dan niet echt hard lopen
denk dak edit op die rooie en paarse moest doen
de roeie heb ik door nieuwe bobine en bougie
80 late lope
en de paarse gaat nu 93 omdat ik vertanding verandert heb zodat de 4 wel trekt eerst was het in zijn 3 88 aleen in zijn 4 helemaal niks waar
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Dikke Dennes |
29-12-2005 23:27 |
Posts: 4337 |
Ja, dan was de 4 gewoon een overdrive, waarbij de toeren zakte maar hij niet in snelheid toeneemt.
Dit hebben zo'n beetje alle Zundapps met de originele 'zware' vertanding.
Mijn 448 CS50 ook.
|
|
Drive it like you stole it. |
|
zundappchef |
29-12-2005 23:28 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Ja, dan was de 4 gewoon een overdrive, waarbij de toeren zakte maar hij niet in snelheid toeneemt.
Dit hebben zo'n beetje alle Zundapps met de originele 'zware' vertanding.
Mijn 448 CS50 ook.
juist iemand met verstand
de hand bakke hadden dit vooral
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Dikke Dennes |
29-12-2005 23:30 |
Posts: 4337 |
Klopt
Bij de geforceerde koelingsblokken die bijv. onder de 517's zaten is dit echt scheit irritant
Heb het liefst een duits 4bak blok met een 280 erop en 15mm of een Zwitserse met volle krukas, 278 en 15mm
En dan bij de Zwitserse de boysen eraf en een homoet of dichte jammarcol erop
|
|
Drive it like you stole it. |
|
zundappchef |
29-12-2005 23:32 |
|
Dikke Dennes |
29-12-2005 23:35 |
Posts: 4337 |
Gheheh, zit in het Zundapp wereldje
K'moet je echt helaas gelijk geven... Een 17mm met verstelbare is echt kut, door die verstelbare sproeier, als je hier een vaste inzet, op een 280je, dan heb je wel inderdaad echt een fucking lekker brommertje.
Die cilinder hebben in tegenstelling tot de 278's een veel beter middengebied
Ik rij nu zelf met een 280 van een Famel met 284 timingen en nog grotere in en uitlaat en boosters, een 20mm spruitstuk (Kort model) 17mm Amal, Homoet 6P zonder demperwol en elektronische Bosch ontsteking (85w) met speciaal licht vliegwiel en Ducatti bobine
Ga hem overmorgen ophalen bij WB tuning waar hij goed afgesteld is
Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 29-12-2005 om 23:39 uur.
|
|
Drive it like you stole it. |
|
zundappchef |
29-12-2005 23:42 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Gheheh, zit in het Zundapp wereldje
K'moet je echt helaas gelijk geven... Een 17mm met verstelbare is echt kut, door die verstelbare sproeier, als je hier een vaste inzet, op een 280je, dan heb je wel inderdaad echt een fucking lekker brommertje.
Die cilinder hebben in tegenstelling tot de 278's een veel beter middengebied
Ik rij nu zelf met een 280 van een Famel met 284 timingen en nog grotere in en uitlaat en boosters, een 20mm spruitstuk (Kort model) 17mm Amal, Homoet 6P zonder demperwol en elektronische Bosch ontsteking (85w) met speciaal licht vliegwiel en Ducatti bobine
Ga hem overmorgen ophalen bij WB tuning waar hij goed afgesteld is
Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 29-12-2005 om 23:39 uur.
hoop dat je goeie lagertjes hebt en goei balans anders is het zonde van het geld
en anders gaat dit bruud worden
en idd de 280 kenne geen toeren gebied waarin ze niet goed trekken
tege stelling tot de 260 of 278
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Dikke Dennes |
29-12-2005 23:44 |
Posts: 4337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
hoop dat je goeie lagertjes hebt en goei balans anders is het zonde van het geld
en anders gaat dit bruud worden
en idd de 280 kenne geen toeren gebied waarin ze niet goed trekken
tege stelling tot de 260 of 278
260?
Er bestaan alleen de:
278: 1.9Pk (NL Versie) 2.9Pk (Zwitserse Versie)
280: 2.9Pk (Duitse Versie)
284: 6.3Pk (Duitse en Zwitserse kleinkraftraders)
|
|
Drive it like you stole it. |
|