Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van zundappchef

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
2554
Loginnaam zundappchef
Volledige naam chef zundapp
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats area 52  
Telefoonnummer
Leeftijd 36 jaar
E-mail adres nickgvk at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 16-9-2003
Aantal posts 4082 Zoek userposts
Profile hits 35517

www.zundappchef.com


zoek een geil wijf met dikke tieten en een zundapp !

  14 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Zundapp KS Nee Nee
Bromfiets Zundapp CS Nee Ja
Bromfiets Zundapp CS Ja Ja
Bromfiets Zundapp KS Nee Ja
Bromfiets Zundapp KS Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Ja Nee
Motor Zundapp KS Nee Nee
Bromfiets Zundapp CS Nee Nee
Auto Ford Transit Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Nee
Motor Honda CR250 Nee Nee
Motor Kawasaki KX250 Nee Nee
Overig Reinmech Motortek MH 175 Nee Nee
Overig Suzuki King Quad 750 axi Ja Ja

  zundappchef heeft 2 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
zundapp 540 opknappen 14-8-2006 17:55 100%
puch chef proof maken 4-12-2007 18:02 100%


Pagina 8 van 34
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

motorchicky 24-11-2005 12:30 Print reply

Posts: 1210
spam terug!!!!
 
probeer me maar bij te houden!:P
zundappchef 26-11-2005 20:07 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: motorchicky
spam terug!!!!



bedankt he
 
1000 v twin rotax biatch
driver004 26-11-2005 20:57 Print reply

Posts: 3418
cool dat gifje met je zundapp met die krat bier erop

 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
zundappchef 26-11-2005 20:59 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
cool dat gifje met je zundapp met die krat bier erop




moet uhm een keer update heb nu 2 brommers met kratte bier op die andere past pecies een grote
 
1000 v twin rotax biatch
driver004 26-11-2005 21:02 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



moet uhm een keer update heb nu 2 brommers met kratte bier op die andere past pecies een grote


das handig ja moet ok nog wwat vervinne om al die kratte bier te vervoeren
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
zundappchef 26-11-2005 21:03 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


das handig ja moet ok nog wwat vervinne om al die kratte bier te vervoeren


past ook een fust op
 
1000 v twin rotax biatch
driver004 26-11-2005 21:04 Print reply

Posts: 3418
als je nu 2 fust koopt dan krijg je het aankoops bedrag van die 2de retour
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
driver004 26-11-2005 21:19 Print reply

Posts: 3418
wa kost eigelijk zon fust?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
zundappchef 26-11-2005 21:22 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
wa kost eigelijk zon fust?

50 liter fust kost 44pleuri(43.95)
 
1000 v twin rotax biatch
driver004 26-11-2005 21:23 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]

50 liter fust kost 44pleuri(43.95)


ophale of verzende
en waar ?
ga oook zon zooi kope
heb je er eigelijk tap vur nodig?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
zundappchef 27-11-2005 1:01 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


ophale of verzende
en waar ?
ga oook zon zooi kope
heb je er eigelijk tap vur nodig?

ja bij van casteren in heesch
zelf kome hale
maar wel zelf een tap regele kunt ze ook hure

 
1000 v twin rotax biatch
Fredzzz 5-12-2005 22:42 Print reply

Posts: 1159
vette zundapp's

gaan ze hard ?
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
zundappchef 5-12-2005 22:43 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
vette zundapp's

gaan ze hard ?

die opgeknapte gaat 45
die blauwe opgevoerde gaat 70
die rode gaat 73 edit 80
en de paarse gaat bruut 88 edit 93

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 29-12-2005 om 23:26 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
mallemeeuw 29-12-2005 23:17 Print reply

Posts: 4088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]

die opgeknapte gaat 45
die blauwe opgevoerde gaat 70
die rode gaat 73
en de paarse gaat bruut 88



allemaal kut dus
 
!!!! Lambal United !!!!
Dikke Dennes 29-12-2005 23:19 Print reply

Posts: 4337
Zundapp rockt
 
Drive it like you stole it.
zundappchef 29-12-2005 23:21 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw
[...]



allemaal kut dus




ik licht ze neit voor niks iedere avond te neuke
 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 29-12-2005 23:22 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]




ik licht ze neit voor niks iedere avond te neuke


In de uitlaat?

Niet gek dat ze dan niet echt hard lopen
 
Drive it like you stole it.
zundappchef 29-12-2005 23:25 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


In de uitlaat?

Niet gek dat ze dan niet echt hard lopen



denk dak edit op die rooie en paarse moest doen

de roeie heb ik door nieuwe bobine en bougie
80 late lope

en de paarse gaat nu 93 omdat ik vertanding verandert heb zodat de 4 wel trekt eerst was het in zijn 3 88 aleen in zijn 4 helemaal niks waar
 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 29-12-2005 23:27 Print reply

Posts: 4337
Ja, dan was de 4 gewoon een overdrive, waarbij de toeren zakte maar hij niet in snelheid toeneemt.

Dit hebben zo'n beetje alle Zundapps met de originele 'zware' vertanding.

Mijn 448 CS50 ook.
 
Drive it like you stole it.
zundappchef 29-12-2005 23:28 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Ja, dan was de 4 gewoon een overdrive, waarbij de toeren zakte maar hij niet in snelheid toeneemt.

Dit hebben zo'n beetje alle Zundapps met de originele 'zware' vertanding.

Mijn 448 CS50 ook.



juist iemand met verstand

de hand bakke hadden dit vooral
 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 29-12-2005 23:30 Print reply

Posts: 4337
Klopt

Bij de geforceerde koelingsblokken die bijv. onder de 517's zaten is dit echt scheit irritant

Heb het liefst een duits 4bak blok met een 280 erop en 15mm of een Zwitserse met volle krukas, 278 en 15mm

En dan bij de Zwitserse de boysen eraf en een homoet of dichte jammarcol erop
 
Drive it like you stole it.
zundappchef 29-12-2005 23:32 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Klopt

Bij de geforceerde koelingsblokken die bijv. onder de 517's zaten is dit echt scheit irritant

Heb het liefst een duits 4bak blok met een 280 erop en 15mm of een Zwitserse met volle krukas, 278 en 15mm

En dan bij de Zwitserse de boysen eraf en een homoet of dichte jammarcol erop



hij heeft egt verstand op het zelfde niveau


maar geef mij toch maar een bakje duits met een 280 er op en een homoet en 17 mm verstelbare sproeier


edit: natuurlijk ook een volle krukas

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 29-12-2005 om 23:32 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 29-12-2005 23:35 Print reply

Posts: 4337
Gheheh, zit in het Zundapp wereldje

K'moet je echt helaas gelijk geven... Een 17mm met verstelbare is echt kut, door die verstelbare sproeier, als je hier een vaste inzet, op een 280je, dan heb je wel inderdaad echt een fucking lekker brommertje.

Die cilinder hebben in tegenstelling tot de 278's een veel beter middengebied

Ik rij nu zelf met een 280 van een Famel met 284 timingen en nog grotere in en uitlaat en boosters, een 20mm spruitstuk (Kort model) 17mm Amal, Homoet 6P zonder demperwol en elektronische Bosch ontsteking (85w) met speciaal licht vliegwiel en Ducatti bobine

Ga hem overmorgen ophalen bij WB tuning waar hij goed afgesteld is

Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 29-12-2005 om 23:39 uur.
 
Drive it like you stole it.
zundappchef 29-12-2005 23:42 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Gheheh, zit in het Zundapp wereldje

K'moet je echt helaas gelijk geven... Een 17mm met verstelbare is echt kut, door die verstelbare sproeier, als je hier een vaste inzet, op een 280je, dan heb je wel inderdaad echt een fucking lekker brommertje.

Die cilinder hebben in tegenstelling tot de 278's een veel beter middengebied

Ik rij nu zelf met een 280 van een Famel met 284 timingen en nog grotere in en uitlaat en boosters, een 20mm spruitstuk (Kort model) 17mm Amal, Homoet 6P zonder demperwol en elektronische Bosch ontsteking (85w) met speciaal licht vliegwiel en Ducatti bobine

Ga hem overmorgen ophalen bij WB tuning waar hij goed afgesteld is

Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 29-12-2005 om 23:39 uur.


hoop dat je goeie lagertjes hebt en goei balans anders is het zonde van het geld

en anders gaat dit bruud worden



en idd de 280 kenne geen toeren gebied waarin ze niet goed trekken
tege stelling tot de 260 of 278

 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 29-12-2005 23:44 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]


hoop dat je goeie lagertjes hebt en goei balans anders is het zonde van het geld

en anders gaat dit bruud worden



en idd de 280 kenne geen toeren gebied waarin ze niet goed trekken
tege stelling tot de 260 of 278



260?

Er bestaan alleen de:

278: 1.9Pk (NL Versie) 2.9Pk (Zwitserse Versie)
280: 2.9Pk (Duitse Versie)
284: 6.3Pk (Duitse en Zwitserse kleinkraftraders)
 
Drive it like you stole it.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 34
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved