Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Joostvdw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 861 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
2433
Loginnaam Joostvdw
Volledige naam Joost vd Wiel
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Maassluis  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  5 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Vespa PK50 Ja Nee
Bromfiets Honda MT Nee Nee
Bromfiets Vespa PK50 Nee Nee
Auto Subaru XT Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Ja Nee

  Joostvdw heeft 0 projecten toegevoegd.
Joostvdw heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 10 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

bart de scootergek 14-4-2005 20:20 Print reply

Posts: 8916
huh tapeind van die cilinder loopt door uitlaatpoort .
 
Honda RC-33
Leen 14-4-2005 20:21 Print reply

Posts: 26877
inlaat
 
kreidler rs 14-4-2005 20:22 Print reply

Posts: 6202
ben nou ook weer bezig met een vespa, vandaag effe de naven gepolijst
 
bier drinken en kut roepen
bart de scootergek 14-4-2005 20:23 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

inlaat



inlaat uitlaat en spoeler .
 
Honda RC-33
Joostvdw 14-4-2005 20:24 Print reply

Posts: 4789
komt doordat de cilinder op hele kleine tapeindjes met moeren op het carter zit en de kop weer met bouten in de cilinder word geschroeft, de "tapgaten" die je ziet zijn dus niet door en door

Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 14-4-2005 20:25
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
bart de scootergek 14-4-2005 20:27 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

komt doordat de cilinder op hele kleine tapeindjes met moeren op het carter zit en de kop weer met bouten in de cilinder word geschroeft, de "tapgaten" die je ziet zijn dus niet door en door

Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 14-4-2005 20:25


ja ik zag het net ook, je ziet dat ze niet doorlopen want er komt geen licht doorheen. net zoals crossmotor cilinder enzo, dacht er net te laat aan.
 
Honda RC-33
Joostvdw 14-4-2005 20:28 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


ja ik zag het net ook, je ziet dat ze niet doorlopen want er komt geen licht doorheen. net zoals crossmotor cilinder enzo, dacht er net te laat aan.


mja ik zie het voordeel er niet van, vind het maar irritant eigenlijk, vooral omdat die moertjes op de tapeinden alleen met steeksleutel zijn aan te draaien

hij heeft btw ook geen koppakking, heeft dat er iets mee te maken?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
voederbiet 14-4-2005 20:28 Print reply

Posts: 10000
euhm al fotows en/pf filmpje van de vespa?
 
BF is gewoon een kk site
kreidler rs 14-4-2005 20:29 Print reply

Posts: 6202
ik probeer die gast uit me klas ook over te halen op een 100cctje er op te goooien maar hij wil niet luisteren

 
bier drinken en kut roepen
Joostvdw 14-4-2005 20:34 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

ik probeer die gast uit me klas ook over te halen op een 100cctje er op te goooien maar hij wil niet luisteren



moet ie ook wel andere vertanding in het blok monteren he? en de inlaatpoort uitfrezen, dus alles meot dan uit elkaar, kan je net zo goed ff reviceren en ook nieuwe koppelingsplaten monteren

kost je 220 euro aan onderdelen (zelfde als wat ik heb gehaald)

@voederbiet, nueh nog niet, denk van het weekend ff, zaterdag nieuwe bandjes, bridgestone ml50 en dan zondag begrenzer(s) maken, dan ff flimpje met geluid :P

Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 14-4-2005 20:34
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
bart de scootergek 14-4-2005 20:34 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


mja ik zie het voordeel er niet van, vind het maar irritant eigenlijk, vooral omdat die moertjes op de tapeinden alleen met steeksleutel zijn aan te draaien

hij heeft btw ook geen koppakking, heeft dat er iets mee te maken?


ik zie het voordeel wel, als je cilinder eraf moet kan je hem zonder de kop te demonteren het geheel eraf halen. en bij mijn crossmotor kan je de koppaking dan sparen.
zal wel te maken hebben met verschillende aantrekmomenten van kop en cilinder, lijkt me bij een crossmotor wel belangrijk.

wel vaag dat er geen koppaking op zit, maar dat is bij vespa's etc ook al geloof ik.

zo lang het dicht is is het toch goed .
 
Honda RC-33
voederbiet 14-4-2005 20:34 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


moet ie ook wel andere vertanding in het blok monteren he? en de inlaatpoort uitfrezen, dus alles meot dan uit elkaar, kan je net zo goed ff reviceren en ook nieuwe koppelingsplaten monteren

kost je 220 euro aan onderdelen

@voederbiet, nueh nog niet, denk van het weekend ff, zaterdag nieuwe bandjes, bridgestone ml50 en dan zondag begrenzer(s) maken, dan ff flimpje met geluid :P



top(y)
 
BF is gewoon een kk site
Joostvdw 14-4-2005 20:36 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


ik zie het voordeel wel, als je cilinder eraf moet kan je hem zonder de kop te demonteren het geheel eraf halen. en bij mijn crossmotor kan je de koppaking dan sparen.
zal wel te maken hebben met verschillende aantrekmomenten van kop en cilinder, lijkt me bij een crossmotor wel belangrijk.

wel vaag dat er geen koppaking op zit, maar dat is bij vespa's etc ook al geloof ik.

zo lang het dicht is is het toch goed .


het is een vespa he

maar het sluit goed af hoor, je moet em aanrennen in ze 3, dus compressie genoeg
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Supernova 14-4-2005 20:40 Print reply

Posts: 7654
Je moet een filmpje maken van de gezichten van de scooter sjonnies als jij ze ff zoek rijdt met je vespatje
 
WP Car Customs
bart de scootergek 14-4-2005 20:41 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


het is een vespa he

maar het sluit goed af hoor, je moet em aanrennen in ze 3, dus compressie genoeg


ja sorry beetje vaag omschreven. bedoel dus vespa ciao, vespa si en citta's enzo.

mooi zo dan, fix maar snel een filmpje. ziet er goed uit iig.
 
Honda RC-33
Joostvdw 14-4-2005 20:43 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


ja sorry beetje vaag omschreven. bedoel dus vespa ciao, vespa si en citta's enzo.

mooi zo dan, fix maar snel een filmpje. ziet er goed uit iig.


mja jammer genoeg uiterlijk nog niet zo best, maar van binnen als nieuw

ik hoop voor klaaswaal (koninginnedag) hem gespoten te hebben, oranje wel te verstaan

en supernova, ik zou idd een camera op me helm moeten doen, is echt geweldig, van die gastjes die je met net 60 voorbij komen, geef 1x gas, kom ze met 80 voorbij op dat ding
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
voederbiet 25-4-2005 21:16 Print reply

Posts: 10000
hoest met de vespa?
 
BF is gewoon een kk site
Joostvdw 25-4-2005 21:18 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

hoest met de vespa?


uhm, eet nog steeds bougie's

rijd wel, soms

vandaag geprobeerd vliegwielkap en CDI steuntje te spuiten met hammerite

was de bus fout ofzo, werd et halve verneukte hamerslag

zwaar fucked up nu, gelukkig lak eraf gekregen met remmenreiniger en morgen ff bus ruilen

bitches

edit: owh en vrijdag avond/nacht, lekker rond toeren, zaterdag overdag naar klaaswaal, dan zondag uit elkaar, namelijk vakantie en een garage te leen

SPUITEN

Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 25-4-2005 21:19

Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 25-4-2005 21:19
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
voederbiet 25-4-2005 21:20 Print reply

Posts: 10000
aha

en hoe ga je dat boesjie eten verhelpe?
 
BF is gewoon een kk site
Joostvdw 25-4-2005 21:21 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

aha

en hoe ga je dat boesjie eten verhelpe?


mja weet niet, voorlopig maar gewoon bougiesleutel en bergje bougie's meenemen

maar er zat een ngk8 in, nu een ngk9, hopen dat dat het was

is compressieverhouding 1:10,7 en druk 800kPa veel? want ik had ergens opgevangen dat harrie vroeger teveel compressie had en daardoor bougie's kapot maakte?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
voederbiet 25-4-2005 21:24 Print reply

Posts: 10000
1:10 is gloofk nie zo veel daggik

en met die 100cc is 9 dan wel warm genoeg?
 
BF is gewoon een kk site
Joostvdw 25-4-2005 21:43 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

1:10 is gloofk nie zo veel daggik

en met die 100cc is 9 dan wel warm genoeg?


hij moet dus warmer denk jij?

een 8 sloopt ie, 9 weet ik nog niet
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
kreidler rs 25-4-2005 21:45 Print reply

Posts: 6202
schone vespa's

 
bier drinken en kut roepen
Joostvdw 30-4-2005 19:24 Print reply

Posts: 4789
vandaag naar klaaswaal gegaan op me vespa, op een tovami bank gezet (van twins)

ik had 4,4pk bij 50km/u
topsnelheid op de bank; 90km/u
topsnelheid door mij gehaald; 83km/u

uitdraai komt later, nu geen zin om te scannen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
bart de scootergek 30-4-2005 19:41 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

vandaag naar klaaswaal gegaan op me vespa, op een tovami bank gezet (van twins)

ik had 4,4pk bij 50km/u
topsnelheid op de bank; 90km/u
topsnelheid door mij gehaald; 83km/u

uitdraai komt later, nu geen zin om te scannen


omg 4,4 pk, nou dan zul je niet veel andere scooters eruit blazen .

moet je nog afstellen, is het je bougieprobleem of is die cilinder zo laag getimed?
 
Honda RC-33

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved