Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van NS1-Whisperer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 528 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
23656
Loginnaam NS1-Whisperer
Volledige naam
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Achterhoek  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  5 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Motor Honda NS-1 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR125 Ja Ja
Auto Nissan Skyline Ja Ja
Motor Honda CR80 Ja Ja
Auto Volkswagen Jetta Nee Ja

  NS1-Whisperer heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NS1_100 motorkenteken 17-9-2012 16:11 80%


Pagina 8 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 16-5-2013 23:26 Print reply

Posts: 14881
Ik ben 10 juli jarig, wil je mijn MT ook ff afmaken?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 16-5-2013 23:31 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik ben 10 juli jarig, wil je mijn MT ook ff afmaken?


Als jij ff me 125cc ns1 afmaakt
 
"Risico is extra leven"
JB1 16-5-2013 23:32 Print reply

Posts: 14881
Prima, wel op m'n eigen tempo dan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 16-5-2013 23:35 Print reply

Posts: 2160
Haha, dan loopt die over 5 jaar nog niet

Wat is trouwens een goeie bougie voor een hpi. Heb nu zo'n ding op de ns1 geknoopt maar heb het idee dat er nog iets meer mee te winnen is.
Ik heb er een nu een B8EG in zitten op advies van de brommerboer. Ik heb nog een BR9EG en een Denso Iridium IW27 liggen.
 
"Risico is extra leven"
JB1 16-5-2013 23:39 Print reply

Posts: 14881
Bougie maakt niet zo'n verschil, die 9 kan er wel in als ie te warm wordt.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 16-5-2013 23:40 Print reply

Posts: 29286
Geeft allemaal geen merkbaar verschil.
Al zou ik wel die 9 erin zetten voor de zekerheid.

(ik heb gewone gehad, denso's en ngk iridium)

op hoeveel mm voor ontsteking heb je hem staan?
dat geeft wel merkbaar verschil.
 
NS1-Whisperer 16-5-2013 23:42 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
op hoeveel mm voor ontsteking heb je hem staan?
dat geeft wel merkbaar verschil.


Weet het niet precies meer. Had hem eerst op 4, toen naar 5 verzet en daarna was ik ergens anders zonder meet gereedschap en heb ik hem op gevoel weer iets later gezet.
Zal rond de 4.5mm zijn

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 16-5-2013 om 23:43 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 16-5-2013 23:46 Print reply

Posts: 29286
Ik geloof dat die van mij rond de 2mm staat.

ik zou hem eens wat terug draaien in kleine stapjes, ga niet in een keer te ver want dan heb je weer een gat in je zuiger. :P

Edit: mhh begin nu te twijfelen of dat niet voor de yz80 binnenrotor was. :P
Ik zal eens kijken of ik het ergens heb opgeschreven.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-5-2013 om 23:49 uur.
 
NS1-Whisperer 16-5-2013 23:50 Print reply

Posts: 2160
Hey hey, die wiseco gaat maar zo niet kapot

Zal rond de 2 ook eens even experimenteren.


Hij loopt laagtoerig niet zo heel fijn erop en als die op temperatuur komt moet ik hem aanduwen om te starten(springt wel meteen aan)
Verder gaat het wel redelijk maar denk toch dat of de timing of wat anders nog niet helemaal goed is. Vanaf morgen 5 dagen weekend dus even fijn aan het beunen

Edit: heb er sproeier 135 in zitten nu, met de originele ontsteking 125

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 16-5-2013 om 23:51 uur.
 
"Risico is extra leven"
JB1 16-5-2013 23:51 Print reply

Posts: 14881
Op de MT (50 blok) had ik 'm rond 3mm staan, dus 4 vind ik wel wat veel
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 16-5-2013 23:52 Print reply

Posts: 29286
Misschien de afstelling van de carburateur niet helemaal in orden?
 
NS1-Whisperer 16-5-2013 23:52 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Op de MT (50 blok) had ik 'm rond 3mm staan, dus 4 vind ik wel wat veel


Hmm, ik zal hem morgen wel eens naar 3 zetten en naar 2. kijken wat het doet

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Misschien de afstelling van de carburateur niet helemaal in orden?


Ik heb er alleen een grotere sproeier in gedaan sinds die erop ligt, verder niks.. Ik had eerst 1 rondje met 125 gereden maar liep iets te arm dus 135 erin

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 16-5-2013 om 23:54 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 16-5-2013 23:53 Print reply

Posts: 29286
Die 2mm was dus geloof ik van de yz80.

nsr weet ik zo niet meer... :(
 
NS1-Whisperer 16-5-2013 23:54 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Die 2mm was dus geloof ik van de yz80.

nsr weet ik zo niet meer... :(


Aha, vervelend
 
"Risico is extra leven"
Henk-88 17-5-2013 8:18 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik ben 10 juli jarig, wil je mijn MT ook ff afmaken?



Ik zou je wel willen helpen maar voor dit soort problemen moet je echt met de Nucleaire Hulplijn bellen, een soort Legers des Heils of Stichting Korrelatie maar dan beter want ze wissen je probz echt in 1 x op gwoon.

Ik ga m'n handen er niet aan vuil maken iig.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 17-5-2013 8:30 Print reply

Posts: 26703
Wat vind jij het meest unieke aan je NS1 btw?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
NS1-Whisperer 17-5-2013 11:14 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Wat vind jij het meest unieke aan je NS1 btw?


Tsja, ik vind een ns1 opzich zelf al wel een uniek apparaat. Je hebt wat verschillende kuipdelen die aardig zeldzaam zijn maar verder kan ik niet iets "specefieks" opnoemen.

Wattan?
 
"Risico is extra leven"
Henk-88 17-5-2013 11:22 Print reply

Posts: 26703
Nja, je kunt volgens mij de NS1 best ok vinden om de rij-eigenschappen maar wtf heb je aan zeldzame kuipdelen?

Ik heb ooit een filmpje van een NS1 gezien (op 'n fietspad en verder) en toen vond ik dat dappere motortje toch best wel imposant gezien de inhoud dan hea. Mooi blokje. En dat is wat ik bedoelde: de NS1 is een mooi blokje en die kuipen krijg je er gratis bij.

Of zie ik dat niet goed atm? (Burrp..)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
NS1-Whisperer 17-5-2013 11:28 Print reply

Posts: 2160
De rijeigenschappen van de ns1 zijn zeer goed ja, voor een "brommer" kun je er goed mee jagen en lekker plat door de bochten.

Het is alleen wel een zeer gevoelig ding in de afstelling, kleine aanpassingen kunnen grote gevolgen hebben.
 
"Risico is extra leven"
Henk-88 17-5-2013 11:31 Print reply

Posts: 26703
Inderdaad, je kunt er beter een TSX-blokje onder hebben.

Met een TSX-frame uiteraard
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Brommers en meer 17-5-2013 11:45 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
De XT500 van mijn pa

Ding heeft die al sinds zijn 18de, ding heeft jaar of 15 stil gestaan, soms binnen, laatste jaren buiten.

Tank omspoelen en carb schoonmaken is al genoeg. Alleen aan het geknetter te horen is de ontsteking ook niet helemaal lekker, Binnenkort even naar kijken.

Filmpjuuuuuuuuh:
filmpje (YouTube)



afbeelding





Mooi hoor!!! Tof ding
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
NS1-Whisperer 17-5-2013 17:19 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Inderdaad, je kunt er beter een TSX-blokje onder hebben.

Met een TSX-frame uiteraard



Of gewoon een goed snel 125cc blok eronder


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


Mooi hoor!!! Tof ding



Dankuu
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 22-5-2013 21:48 Print reply

Posts: 3131
Nog wat aan de ns1 of nsr gedaan?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 22-5-2013 22:00 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Nog wat aan de ns1 of nsr gedaan?


Dat nsr50 apparaat is inmiddels verkocht. rijd mijn stiefbroer nu mee rond.

Aan de 125ccert ben ik nog niet "echt" mee verder gegaan, beetje druk met school, wil wel overgaan dit jaar...


En mijn "brom" ns1 ben ik nog wel even mee bezig geweest, maar toen ik de uitlaat er weer onder wou zetten brak het stuk van de cilinder af waar je de bout in draait
Zit dus nu iets minder fijn vast en weet niet of het wel verstandig is...
Denk dat ik maar reserve blokje klaar maak met ori zuigermaat, deze begint al een beetje te rammelen aan alle kanten :P tijd voor revisie
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 22-5-2013 22:03 Print reply

Posts: 3131
Oke oke.
Dan zie ik vanzelf wel weer updates langskomen.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved