Vanochtend voor de eerste keer met de ns1 op de rollerbank gestaan. en je raad het nooit, malle ding liep op eens maar 73
Met de huidige setup loopt die 95/100 op teller. Snapte er zelf vrij weinig van.
Ding is wel een beetje raar afgesteld en loopt hoogtoerig niet echt sterk met de huidige uitlaat(ontgrensde ns1 pijp) Maar als je rijd trekt die toch tot de 100 door...
Nu heb ik enkel een boete van 90 euro + 7 euro administratie kosten. Als die 74 had gelopen ging het via de officier van justitie en (volgens mij) als die 75 of harder gaat moet je hem origineel laten zien op het bureau binnen 3 weken
Kon er eigenlijk wel om lachen dat die maar 73 aangaf
Alsof de ns1 wist dat er een agent opzat en bewust niet harder wou gaan:P Hij startte al wel moeilijk toen ik daar bij stond
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Raar, toen met de drz ging die wel richting de 100 op teller..
Ja je kon horen dat die niet volledig in toeren kwam en op teller zag ik ook maar dat die 6/7k toeren draaide dus dacht al wel dat die hem gewoon in 6 had maar niet helemaal in toeren kwam... Ding rookte wel aardig Misschien in 1 keer overdosis olie ofzo...
Edit: maar dit akkefietje weerhoud mij er niet van om hem nog wat fijner te laten lopen en te zorgen dat die echt wil janken. Als ik een tamme brommer wil had ik wel een 4 takt gekocht.
Die snellere uitlaat van was in 2en gebroken bij het eindstuk dus had ik ze om gewisseld, die andere ga ik zaterdag repareren en weer terug eronder hangen. Word die al weer wat feller
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 17-4-2013 om 22:39 uur.
Ding heeft die al sinds zijn 18de, ding heeft jaar of 15 stil gestaan, soms binnen, laatste jaren buiten.
Tank omspoelen en carb schoonmaken is al genoeg. Alleen aan het geknetter te horen is de ontsteking ook niet helemaal lekker, Binnenkort even naar kijken.