Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van NS1-Whisperer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1282 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
23656
Loginnaam NS1-Whisperer
Volledige naam
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Achterhoek  
Telefoonnummer
Leeftijd Niet ingevuld
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-6-2012
Aantal posts 2160 Zoek userposts
Profile hits 31446

Honda NSR Exploded view

  5 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Motor Honda NS-1 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR125 Ja Ja
Auto Nissan Skyline Ja Ja
Motor Honda CR80 Ja Ja
Auto Volkswagen Jetta Nee Ja

  NS1-Whisperer heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NS1_100 motorkenteken 17-9-2012 16:11 80%


Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 22-11-2012 22:14 Print reply

Posts: 29286
Heb je ermee zitten crossen?
 
NS1-Whisperer 22-11-2012 22:14 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Mmmmmm vond het 1ste filmpje toch aangenamer om naar te luisteren kwa motorgeluid.


Als de koppaking goed dicht zit zal ik hem nog eens filmen, en ook als die is ingereden
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 22-11-2012 22:16 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Heb je ermee zitten crossen?



nee...


Ik woon wel aan een zandweg


Als het geregend heeft word het ding me altijd super smerig, zandweg ofniet.
 
"Risico is extra leven"
JB1 22-11-2012 22:17 Print reply

Posts: 14881
Is dat pech, zand weg
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 22-11-2012 22:17 Print reply

Posts: 29286
Ow balen.
 
NS1-Whisperer 22-11-2012 22:20 Print reply

Posts: 2160
achja, ik woon hier prachtig. Midden in het bos, veel grond en mooi uitzicht.

www.ooymanhoeve.nl <----- daar woon ik



Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 22-11-2012 om 22:25 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 22-11-2012 22:22 Print reply

Posts: 29286
Beter als in een drukke stad ja.
 
NS1-Whisperer 22-11-2012 22:24 Print reply

Posts: 2160
idd ja.

Website moet wel een keer geupdate worden, staan wel erg oude foto's tussen Word trouwens aan gewerkt.
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 24-11-2012 22:51 Print reply

Posts: 2160
Nou gister dus wat vloeibaar pakking gehaald van Dirko, Deze dus:


'S avonds dus wat onder en boven de koppaking gesmeert en de boel goed gemonteerd. Daarna heel even de motor laten en lopen en daarna nog eens aangetrokken.

Vandaag na het werk dus even gekeken en ook even laten lopen. Succes Hij spuwd geen water meer uit de overloop. Hij loopt ook wat mooier.
Morgen even een testritje maken en dan kijken of alles nog dicht zit.

Ik heb nog even gauw een fototje gemaakt van de zuiger en kop. Het ziet er allemaal netjes uit en geen beschadigingen op de zuiger
Maar is het ook goed? heb zelf nooit eerder met zo'n zuiger gewerkt...





En nog een totaalplaatje voor de sfeer





Weer een filmpje van hoe die nu loopt

 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 9-12-2012 18:46 Print reply

Posts: 2160
Kapot...






En nog een beetje op de bijna antieke tomos gecrosst


Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 9-12-2012 om 18:47 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 9-12-2012 18:49 Print reply

Posts: 29286
Zonde.
 
NS1-Whisperer 9-12-2012 18:53 Print reply

Posts: 2160
Achja, hoort erbij. Ik dacht wel door de sneeuw te kunnen komen...
Maarja, linksvoor is de kuip ook al uit zijn ophangpunten getrilt, dat is nu 1 groot gat. en daar is ook een hoek vanaf

Dus van het voorjaar gewoon even 2 nieuwe kappen laten spuiten. kunnen deze in de trofeeën kast.

 
"Risico is extra leven"
kenny77 9-12-2012 18:53 Print reply

Posts: 29286
Gelukkig heb je onderdelen zat.
 
NS1-Whisperer 9-12-2012 18:56 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Gelukkig heb je onderdelen zat.


Dat klopt

3 of 4 tanks nog, weet niet precies. en 2 complete kuipen


Woensdag ga ik een CBR250(mc19) demper ophalen. Die ga ik dan passend maken op de originele ns1 pijp. Lekker diep geluid

Zo eentje:


De demper slijpt die er voor me af en maak ik zelf een koppelstuk tussen

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 9-12-2012 om 18:57 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 9-12-2012 18:58 Print reply

Posts: 29286
Neee geen 4 takt demper op een 2 takt zetten! :(
 
NS1-Whisperer 9-12-2012 19:03 Print reply

Posts: 2160
Zit nu nu ook op de ori pijp. Alleen dan 125cc cross ding. Dacht ik althans

Het is gewoon om een beetje te experimenteren, de ori pijp zit toch vol met ringen en dempmateriaal.

Zie het maar als een ''inrijd demper'' Als de zuiger 500km erop heeft zitten, dan ga ik eerst eens met die gilardoni uitlaat aan het testen.
 
"Risico is extra leven"
JB1 9-12-2012 19:06 Print reply

Posts: 14881
Dat maakt dus geen hol uit :')
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 9-12-2012 19:11 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Dat maakt dus geen hol uit :')



Het is maar een demper, kalm maar.
 
"Risico is extra leven"
dukaholic-alex 10-12-2012 10:53 Print reply

Posts: 135
gewoon een mooie iets grotere sport demper erop doen
dat ziet het er wel strak uit, mooi gepolijst alu zou ik doen of carbon
 
remmen is angst!
NS1-Whisperer 12-12-2012 23:37 Print reply

Posts: 2160
Vandaag een demper opgehaald van een Honda CBR250(mc19).
Om passend te maken op de ori ns1 uitlaat en te experimenteren om een diep en krachtig geluid te krijgen zonder lawaai te maken.

Scheelt dat ik al op zowel de ns1 uitlaten en de gilardoni uitlaat dezelfde aansluiting heb gemaakt voor de demper. Dus dat is veel makkelijker om er een over te zetten en te proberen wat er met het geluid gebeurd.






 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 17-12-2012 16:53 Print reply

Posts: 2160

 
"Risico is extra leven"
Frysk 17-12-2012 16:59 Print reply

Posts: 34928
blijft je kickstarter hangen ofzo?
 
giggitybyte
NS1-Whisperer 17-12-2012 17:05 Print reply

Posts: 2160
Volgens mij niet, maar er is wel 1 tandje beschadigd. er is 1 stand dat die doorschiet en niet blijft hangen.

over een week of anderhalf ben ik vrij van stage en dan komt er een nieuwe koppeling in. Dan zal ik het eens goed onder de loep nemen.


Nog tips voor een verbeterde koppeling? Ik had gehoord dat de platen van een cr80 (bj1981) elsinore erin passen en de veren van een crf100???
 
"Risico is extra leven"
kenny77 17-12-2012 17:20 Print reply

Posts: 29286
elsinore platen passen er inderdaad in en zouden een andere samenstelling hebben, waardoor hij minder snel slipt.

Maar die heb je niet nodig.

setje originele platen met eventueel sterkere veren is goed genoeg.
 
NS1-Whisperer 17-12-2012 19:01 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
elsinore platen passen er inderdaad in en zouden een andere samenstelling hebben, waardoor hij minder snel slipt.

Maar die heb je niet nodig.

setje originele platen met eventueel sterkere veren is goed genoeg.



Koppeling slipt nu namelijk wel hoger in de toeren. Maar de koppling was al aardig versleten alleen nu met de toename in koppel trekt die hem erdoor...


Dan lijkt mij het makkelijkste om originele platen te halen en dan een rvs ring achter de originele veren te doen. dat is de makkelijkste oplossing...
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved