Nou gister dus wat vloeibaar pakking gehaald van Dirko, Deze dus:
'S avonds dus wat onder en boven de koppaking gesmeert en de boel goed gemonteerd. Daarna heel even de motor laten en lopen en daarna nog eens aangetrokken.
Vandaag na het werk dus even gekeken en ook even laten lopen. Succes Hij spuwd geen water meer uit de overloop. Hij loopt ook wat mooier.
Morgen even een testritje maken en dan kijken of alles nog dicht zit.
Ik heb nog even gauw een fototje gemaakt van de zuiger en kop. Het ziet er allemaal netjes uit en geen beschadigingen op de zuiger
Maar is het ook goed? heb zelf nooit eerder met zo'n zuiger gewerkt...
Achja, hoort erbij. Ik dacht wel door de sneeuw te kunnen komen...
Maarja, linksvoor is de kuip ook al uit zijn ophangpunten getrilt, dat is nu 1 groot gat. en daar is ook een hoek vanaf
Dus van het voorjaar gewoon even 2 nieuwe kappen laten spuiten. kunnen deze in de trofeeën kast.
Vandaag een demper opgehaald van een Honda CBR250(mc19).
Om passend te maken op de ori ns1 uitlaat en te experimenteren om een diep en krachtig geluid te krijgen zonder lawaai te maken.
Scheelt dat ik al op zowel de ns1 uitlaten en de gilardoni uitlaat dezelfde aansluiting heb gemaakt voor de demper. Dus dat is veel makkelijker om er een over te zetten en te proberen wat er met het geluid gebeurd.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
elsinore platen passen er inderdaad in en zouden een andere samenstelling hebben, waardoor hij minder snel slipt.
Maar die heb je niet nodig.
setje originele platen met eventueel sterkere veren is goed genoeg.
Koppeling slipt nu namelijk wel hoger in de toeren. Maar de koppling was al aardig versleten alleen nu met de toename in koppel trekt die hem erdoor...
Dan lijkt mij het makkelijkste om originele platen te halen en dan een rvs ring achter de originele veren te doen. dat is de makkelijkste oplossing...
"Risico is extra leven"
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14