Zo is de mbx nu met nsr frame nog.
Hier nog met de gilardoni set-up en de uitlaat ervan en een hpi.
En eentje van de voorkant met pinkers erbij.
23-01-2011
Kleine update spullen van de poedercoater terug en hier wat foto's
Zit voor 2 mbx-en aan spullen bij had dit nog liggen
Kan beginnen met een beetje te gaan opbouwen de komende dagen.
Even een updatje (26-01-2011)
Achterbrug met pro-link systeem gemonteerd
linkerkant frame
rechterkant frame
bedrading met electrische componenten
en nog meer electrische toestanden
gereserveerd voor de accu
probeer v/d week de mbx op de wielen te krijgen tijdelijke wielen.
Na een lange tijd van de mbx te perfectioneren heb ik hier het resultaat met de nieuwe wielen erin (hoogglans verdicht) verder is de mbx geheel afgesteld en voorzien van vele nieuwe onderdelen.
Motorisch is de set-up een ns-1 cilinder opgeboord naar 49.50mm en een ns-1 carb (21mm) een mps300 cdi en twv 17-36.
Hij is op de testbank geweest en heeft nu met de originele uitlaat 9,5pk maar kan wel merken dat de uitlaat hem zwaar begrenst hij maakt niet meer dan 8200rpm maar heeft wel een hoog koppel daardoor.
Hij gaat alle versnellingen goed door en met een top van 105@110km ben ik zeer tevreden hierover.
Ik heb nog een foto's gemaakt net na de wasbeurt en poetsbeurt.
Nieuwe uiterlijk van de mbx.