In het bezit van geldig brommercertificaat: jajaja
Aantal keer over certificaat gedaan: 1 keer, 3 fout
Verzekerd: yep
Aantal brommers: 8
Merken + types brommer(s): pff, malaguti fifty, suzuki tsx, tomos, honda nsr, minibike x2, pitbike, piaggio velofax,
boetes: ja, gevaarlijk rijgedrag
De mooiste brommer vind ik: Honda NSR
Honda's vind ik: onverwoestbaar en retesnel
Suzuki's vind ik: top
Yamaha's vind ik: gaat wel
Minarelli blokjes vind ik: denk wel goed
Derbi's zijn: voor meelopers
Scooters vind ik: tupperware
Puchjes vind ik: baas
Crossen vind ik: mooi man
Ik wil echt niet gezien worden op een: baby walvis op wielen
Rijden of sleutelen: rijden tot het uit elkaar valt en dan sleutelen.
Crossen, racen of toeren: crossen en racen!
Ik ga later wel/geen motor kopen: jazekers
De juten vind ik: geen uitleg nodig
Supermotards zijn: hangt er vanaf wat je ermee doet
Helmen vind ik: handig tijdens het vallen
Tunen vind ik: van levensbelang
Op BF zit ik het meest op: TF
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: nee :a
Het bruutste aan een schakelbrommer vind ik: moap..moap..moap...moap!
Schakelen vind ik: macht hebben
Sales vind ik: handig
Brommerforum vind ik: superhandig en gezellig
Heb je een leven buiten BF.nl om?:tja...
-------------------------------------------------------------------
kwoooooooots
-------------------------------------------------------------------
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
omdat het kan
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
[...]
bedankt om dat het kan
kwoooot
----
de mening van grasmaaier89 over scooters:
Ik had even een vraagje. Als ik NS1 wielen zou kopen, is het dan misschien mogenlijk dat ik ze aan jou zou mee geven, en dat jij dan voor mij regelt dat ze worden afgedraait zodat de tandwielen in lijn komen? Want die NS1 wielen lijken me wel vet, maar ik zou niet weten wie ze voor me zou kunnn afdraaien. Verder nog leuke dingen aan je racer gedaan?
Ik had even een vraagje. Als ik NS1 wielen zou kopen, is het dan misschien mogenlijk dat ik ze aan jou zou mee geven, en dat jij dan voor mij regelt dat ze worden afgedraait zodat de tandwielen in lijn komen? Want die NS1 wielen lijken me wel vet, maar ik zou niet weten wie ze voor me zou kunnn afdraaien. Verder nog leuke dingen aan je racer gedaan?
hmmm, ikzelf heb ze afgedraaid gekregen, ik kan wel ff rondvragen bij de expi mensen want die rijden ook met ns1 velgen en prolink sommige.
ik moet ook nog een regensetje velgen laten afdraaien.
nog niet veel aan mn racer gedaan, moet nieuwe remschakel set maken, nouja de schetsplaten dan, want ze moeten verder naar achter en omhoog,
zit nu bijna met mn knieen in mn nek.
verder moet het zitje ook omlaag, als ik vergelijk met de andere in mijnes echt ziek hoog, ik zou dan ook wat makkelijker achter mijn kuip kunnen schuilen
hmmm, ikzelf heb ze afgedraaid gekregen, ik kan wel ff rondvragen bij de expi mensen want die rijden ook met ns1 velgen en prolink sommige.
ik moet ook nog een regensetje velgen laten afdraaien.
nog niet veel aan mn racer gedaan, moet nieuwe remschakel set maken, nouja de schetsplaten dan, want ze moeten verder naar achter en omhoog,
zit nu bijna met mn knieen in mn nek.
verder moet het zitje ook omlaag, als ik vergelijk met de andere in mijnes echt ziek hoog, ik zou dan ook wat makkelijker achter mijn kuip kunnen schuilen
Oke, als je dat zou willen vragen zou ik dat fijn vinden. Dan denk ik dat ik binnekort maar eens even achter die NS1 wielen aan ga.
Aha, ik wil daarom wielen en een zitje, dan kan ik zelf ook gaan passen en meten voor mijn zithouding. Je kan misschien beter eerst een anderen kuipset zoeken, en dan pas het zitje op maat maken. Anders moet je het 2x aanpassen. ( aangezien je tog een andere kuipset / zitje wilt). Het zal ongetwijveld ook je wel je aerodynamica ten goede komen indderdaad.
die ene set is best wel crap, oud en krom.
maar de set heeft een schijfrem en compleet systeem,
alleen afdraaien en klaar is kees
idd mooi dat je ook 2 sets hebt!
maybe in de toekomst bb team, (bart en bas)
Waarom heb je dan een oude kromme set gekocht? Was de prijs zo netjes dat je hem alleen voor de remmerij hebt gekocht? Ik hoop echt dat ik men racer voor het seizoen af heb. BBH Racing uiteraard! (Bart & Bas Honda Racing!)
qua kuipdelen kom ik niks tekort, heb hier ook nog een kuip liggen met tank en zadel
Maar dat is een mooi blokkie wat die er onder heeft liggen.
Onderblok is ns1 met een race krukas. de cilinder is een athena 80cc snel die opgeboord is naar 100cc en een 32mm carb. blok is helemaal gereviseerd en heeft nog niet gelopen(word nog spannend dus of die makkelijk wil lopen). verder zit er een malossi ontsteking op uit 2004.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
qua kuipdelen kom ik niks tekort, heb hier ook nog een kuip liggen met tank en zadel
Maar dat is een mooi blokkie wat die er onder heeft liggen.
Onderblok is ns1 met een race krukas. de cilinder is een athena 80cc snel die opgeboord is naar 100cc en een 32mm carb. blok is helemaal gereviseerd en heeft nog niet gelopen(word nog spannend dus of die makkelijk wil lopen). verder zit er een malossi ontsteking op uit 2004.
Die 32mm carbu hé
Wat voor 1?
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
De spullen die je opnoemt gaat dat om het blok van de foto??
die athena zal waarschijnlijk dan gewoon de 100cc versie zijn, want eerst een 80 kopen en dan opboren nieuwe nikasil wand in zetten is vele malen duurder dan gewoon de 100cc versie te kopen.
carb lijkt me eerder een 24/26mm , 32mm is een stukje groter.
en ontsteking is gewoon een hpi?
race krukas zijn die er dan voor een 80 blok?
Dacht dat die er niet waren?
niet om het af te kraken ofzo, maar valt me gewoon op.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
De spullen die je opnoemt gaat dat om het blok van de foto??
die athena zal waarschijnlijk dan gewoon de 100cc versie zijn, want eerst een 80 kopen en dan opboren nieuwe nikasil wand in zetten is vele malen duurder dan gewoon de 100cc versie te kopen.
carb lijkt me eerder een 24/26mm , 32mm is een stukje groter.
en ontsteking is gewoon een hpi?
race krukas zijn die er dan voor een 80 blok?
Dacht dat die er niet waren?
niet om het af te kraken ofzo, maar valt me gewoon op.
Dat is gewoon wat hij mij gezegd heeft.
Maar hij had hem nog niet gestart omdat hij er geen uitlaat bij had. dat vond ik wel een beetje raar, maar voor de prijs waar ik al dat spul voor op kan halen mag ik niet klagen
Mhh zie ook allemaal zand op het blok zitten, raar als hij net gereviseerd is en nog niet gelopen heeft, ook vloeibare pakking rondom het spruitstuk ipv nieuwe pakkingen.
Zou het toch even uit elkaar trekken , controleren en nieuwe pakkingen tussen stoppen voor de zekerheid.
Maar als je het inderdaad voor een leuke prijs kan kopen, mooi doen.
Blok op de afbeelding is een mbx blok hoor staat duidelijk hc04 op en daaronder ge3.
En bij nog eventuele twijfel kijk maar naar de neutraal schakelaar sensor.
Dus kijk uit wat je post want een geoefend oog ziet alles
Blok op de afbeelding is een mbx blok hoor staat duidelijk hc04 op en daaronder ge3.
En bij nog eventuele twijfel kijk maar naar de neutraal schakelaar sensor.
Dus kijk uit wat je post want een geoefend oog ziet alles
dat van de neutraal schakelaar had ik al een vermoeden van, maar toen ik vroeg in de email, zei die dat het wel origineel ns1 was.
Maar aangezien eer toch een anderee cilinder enzo op zit. maakt het dan qua prestatie's nog uit of er een ns1 of mbx blok onder zit?