NS1-Whisperer |
6-8-2012 21:13 |
Posts: 2160 |
lijkt me toch niet. kom je zelf aan het beunen...
Misschien kan ik het blok wel oplassen, tap einden verplaatsen en een grotere cilinder erop zetten. maar daar gaat me te veel werk in zitten ben ik bang
|
|
"Risico is extra leven" |
|
pompower |
6-8-2012 21:20 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
lijkt me toch niet. kom je zelf aan het beunen...
Misschien kan ik het blok wel oplassen, tap einden verplaatsen en een grotere cilinder erop zetten. maar daar gaat me te veel werk in zitten ben ik bang
tja, anders even aan frysk vragen wat er zowel is voor ns1, die heeft er namelijk ook een.
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
NS1-Whisperer |
24-8-2012 17:53 |
Posts: 2160 |
|
|
"Risico is extra leven" |
|
midas |
24-8-2012 18:19 |
Posts: 1211 |
|
|
|
|
pompower |
24-8-2012 22:07 |
Posts: 1777 |
mischien bieden
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
NS1-Whisperer |
24-8-2012 22:13 |
Posts: 2160 |
dan heb je wel wat unieks. die dingen zijn namelijk alleen in japan en taiwan gemaakt.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Cas DT |
24-8-2012 22:14 |
Posts: 3131 |
Jammer dat die 150cc is.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
NS1-Whisperer |
24-8-2012 22:17 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Jammer dat die 150cc is.
gaat hard zat voor de nederlandse wegen. 200 kun je er goed mee kunnen halen. anders kun je altijd nog opvoeren.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Cas DT |
24-8-2012 22:19 |
Posts: 3131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]
gaat hard zat voor de nederlandse wegen. 200 kun je er goed mee kunnen halen. anders kun je altijd nog opvoeren.
Nounou, die +-40pk went wel heel snel..
Net te veel cc's voor het nieuwe motorrijbewijs.
Zou best leuk rijden hoor, maar ik zou het niet kopen.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
NS1-Whisperer |
24-8-2012 22:21 |
Posts: 2160 |
voor als je met pensioen bent en geen +500cc meer kan handelen
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
26-8-2012 21:12 |
Posts: 2160 |
Het coureur, alles goed gegaan op assen?
Ik heb het weer voor mekaar, zuiger nummer4 ligt er nu ook uit.
Ik snap er geen poes meer van. Maar mijn bloknummer begint met dc02e. Ik dacht dat ns1 met dc03 begon.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
pompower |
26-8-2012 22:43 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Het coureur, alles goed gegaan op assen?
Ik heb het weer voor mekaar, zuiger nummer4 ligt er nu ook uit.
Ik snap er geen poes meer van. Maar mijn bloknummer begint met dc02e. Ik dacht dat ns1 met dc03 begon.
wuew das niet zo best, heb je geen mbx blok dan?
maar het ging lekker in assen, de nieuwe cilinder is erg krachtig en dat merk je ook echt, het was weer helemaal wennen,
de 1e dag was het droog en was ik vooral het nieuwe blok aan het verkennen zegmaar, en aanpassen aan de 6 bak.
dag 2 was leuker, het regende wel de hele dag maar in race 2 had ik een heel mooi gevecht met sebastiaan parie, uiteindelijk voorbij en maar nipt voorgebleven.
dat zijn dus weer wat puntjes
volgende keer rij ik in zwolle, hopen dat het dan droog is want mn bochtensnelheid moet echt nog fors omhoog
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
NS1-Whisperer |
26-8-2012 23:04 |
Posts: 2160 |
Mooizo. gas op die oliebol
Waar begint jouw bloknummer(s) mee dan?
|
|
"Risico is extra leven" |
|
BartHonda |
29-8-2012 0:43 |
Posts: 886 |
Hoi...
|
|
|
|
BartHonda |
29-8-2012 0:44 |
|
pompower |
29-8-2012 0:48 |
|
BartHonda |
29-8-2012 0:50 |
|
pompower |
29-8-2012 0:51 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]
Dus vertel eens, al wheelies gedaan met je malagutti fifthy?
haha nee, cilinder getuned maar zit elektronische begrenzer op, in cdi unit, maar deze lijkt sterk op die van andere morini blokken
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
pompower |
29-8-2012 0:53 |
Posts: 1777 |
am6
malaguti
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
BartHonda |
29-8-2012 0:55 |
Posts: 886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]
haha nee, cilinder getuned maar zit elektronische begrenzer op, in cdi unit, maar deze lijkt sterk op die van andere morini blokken
Aha, dus als de toerenbegrenzer er af is kan je wel wheelies?
|
|
|
|
pompower |
29-8-2012 0:56 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]
Aha, dus als de toerenbegrenzer er af is kan je wel wheelies?
wsl wel, heb bij de uitlaatpoort bijde kanten 3 mm eraf, en 1 mm omhoog, en de spoelkanalen verbreed
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
BartHonda |
29-8-2012 1:01 |
Posts: 886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]
wsl wel, heb bij de uitlaatpoort bijde kanten 3 mm eraf, en 1 mm omhoog, en de spoelkanalen verbreed
Aha, leuk! Hoe liggen je timingen nu als ik vragen mag? Je zou eventueel ook nog kunnen gaan kijken naar je compressie en dergelijk. Wat denk je dat hij nu zal lopen?
|
|
|
|
pompower |
29-8-2012 1:06 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]
Aha, leuk! Hoe liggen je timingen nu als ik vragen mag? Je zou eventueel ook nog kunnen gaan kijken naar je compressie en dergelijk. Wat denk je dat hij nu zal lopen?
tja ik was zo ongeduldig met testen dat ik hem erop heb gezet zonder poortmap, ik zal morgen wel ff kijken voor de timingen,
met begrenzer loopt hij nu 45, ik denk ontgrenst 60 ofzo
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
BartHonda |
29-8-2012 1:09 |
|
pompower |
29-8-2012 8:24 |
|