Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van pompower

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 865 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
22053
Loginnaam pompower
Volledige naam bas van loenen
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats langedijk  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  8 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Tomos A35 Nee Nee
Bromfiets Malaguti Fifty Ja Ja
Overig Overig Pitbike Ja Ja
Overig Overig Minibike Ja Ja
Bromfiets Suzuki TS80X Ja Nee
Bromfiets Honda NS50R Ja Ja
Bromfiets Piaggio Velofax Nee Nee
Overig Overig Minibike Ja Ja

  pompower heeft 2 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
sobw nsr van Pompower #27 3-11-2011 20:44 10%
barrel opknappen 27-7-2012 22:26 90%


Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 6-8-2012 21:13 Print reply

Posts: 2160
lijkt me toch niet. kom je zelf aan het beunen...

Misschien kan ik het blok wel oplassen, tap einden verplaatsen en een grotere cilinder erop zetten. maar daar gaat me te veel werk in zitten ben ik bang
 
"Risico is extra leven"
pompower 6-8-2012 21:20 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
lijkt me toch niet. kom je zelf aan het beunen...

Misschien kan ik het blok wel oplassen, tap einden verplaatsen en een grotere cilinder erop zetten. maar daar gaat me te veel werk in zitten ben ik bang

tja, anders even aan frysk vragen wat er zowel is voor ns1, die heeft er namelijk ook een.
 
www.basvanloenen.nl
NS1-Whisperer 24-8-2012 17:53 Print reply

Posts: 2160
"Risico is extra leven"
midas 24-8-2012 18:19 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
http://www.ebay.de/i...4107d28#ht_500wt_949

Sweet
 
pompower 24-8-2012 22:07 Print reply

Posts: 1777
mischien bieden
 
www.basvanloenen.nl
NS1-Whisperer 24-8-2012 22:13 Print reply

Posts: 2160
dan heb je wel wat unieks. die dingen zijn namelijk alleen in japan en taiwan gemaakt.
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 24-8-2012 22:14 Print reply

Posts: 3131
Jammer dat die 150cc is.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 24-8-2012 22:17 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Jammer dat die 150cc is.


gaat hard zat voor de nederlandse wegen. 200 kun je er goed mee kunnen halen. anders kun je altijd nog opvoeren.
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 24-8-2012 22:19 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]


gaat hard zat voor de nederlandse wegen. 200 kun je er goed mee kunnen halen. anders kun je altijd nog opvoeren.


Nounou, die +-40pk went wel heel snel..
Net te veel cc's voor het nieuwe motorrijbewijs.
Zou best leuk rijden hoor, maar ik zou het niet kopen.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 24-8-2012 22:21 Print reply

Posts: 2160
voor als je met pensioen bent en geen +500cc meer kan handelen
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 26-8-2012 21:12 Print reply

Posts: 2160
Het coureur, alles goed gegaan op assen?

Ik heb het weer voor mekaar, zuiger nummer4 ligt er nu ook uit.
Ik snap er geen poes meer van. Maar mijn bloknummer begint met dc02e. Ik dacht dat ns1 met dc03 begon.
 
"Risico is extra leven"
pompower 26-8-2012 22:43 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Het coureur, alles goed gegaan op assen?

Ik heb het weer voor mekaar, zuiger nummer4 ligt er nu ook uit.
Ik snap er geen poes meer van. Maar mijn bloknummer begint met dc02e. Ik dacht dat ns1 met dc03 begon.

wuew das niet zo best, heb je geen mbx blok dan?

maar het ging lekker in assen, de nieuwe cilinder is erg krachtig en dat merk je ook echt, het was weer helemaal wennen,
de 1e dag was het droog en was ik vooral het nieuwe blok aan het verkennen zegmaar, en aanpassen aan de 6 bak.
dag 2 was leuker, het regende wel de hele dag maar in race 2 had ik een heel mooi gevecht met sebastiaan parie, uiteindelijk voorbij en maar nipt voorgebleven.
dat zijn dus weer wat puntjes
volgende keer rij ik in zwolle, hopen dat het dan droog is want mn bochtensnelheid moet echt nog fors omhoog
 
www.basvanloenen.nl
NS1-Whisperer 26-8-2012 23:04 Print reply

Posts: 2160
Mooizo. gas op die oliebol

Waar begint jouw bloknummer(s) mee dan?
 
"Risico is extra leven"
BartHonda 29-8-2012 0:43 Print reply

Posts: 886
Hoi...
 
BartHonda 29-8-2012 0:44 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Mooizo. gas op die oliebol

Waar begint jouw bloknummer(s) mee dan?

NSR blokken zijn AC08
 
pompower 29-8-2012 0:48 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Hoi...

o hai
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 29-8-2012 0:50 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

o hai

Dus vertel eens, al wheelies gedaan met je malagutti fifthy?
 
pompower 29-8-2012 0:51 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Dus vertel eens, al wheelies gedaan met je malagutti fifthy?

haha nee, cilinder getuned maar zit elektronische begrenzer op, in cdi unit, maar deze lijkt sterk op die van andere morini blokken
 
www.basvanloenen.nl
pompower 29-8-2012 0:53 Print reply

Posts: 1777
am6

malaguti

 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 29-8-2012 0:55 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

haha nee, cilinder getuned maar zit elektronische begrenzer op, in cdi unit, maar deze lijkt sterk op die van andere morini blokken

Aha, dus als de toerenbegrenzer er af is kan je wel wheelies?
 
pompower 29-8-2012 0:56 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Aha, dus als de toerenbegrenzer er af is kan je wel wheelies?

wsl wel, heb bij de uitlaatpoort bijde kanten 3 mm eraf, en 1 mm omhoog, en de spoelkanalen verbreed
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 29-8-2012 1:01 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

wsl wel, heb bij de uitlaatpoort bijde kanten 3 mm eraf, en 1 mm omhoog, en de spoelkanalen verbreed

Aha, leuk! Hoe liggen je timingen nu als ik vragen mag? Je zou eventueel ook nog kunnen gaan kijken naar je compressie en dergelijk. Wat denk je dat hij nu zal lopen?
 
pompower 29-8-2012 1:06 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Aha, leuk! Hoe liggen je timingen nu als ik vragen mag? Je zou eventueel ook nog kunnen gaan kijken naar je compressie en dergelijk. Wat denk je dat hij nu zal lopen?

tja ik was zo ongeduldig met testen dat ik hem erop heb gezet zonder poortmap, ik zal morgen wel ff kijken voor de timingen,
met begrenzer loopt hij nu 45, ik denk ontgrenst 60 ofzo
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 29-8-2012 1:09 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

tja ik was zo ongeduldig met testen dat ik hem erop heb gezet zonder poortmap, ik zal morgen wel ff kijken voor de timingen,
met begrenzer loopt hij nu 45, ik denk ontgrenst 60 ofzo

Aha lache! Heb je wel goed gekeken of de randen van de poorten niet scherp zijn? Dat vinden je zuigerveertjes wel leuk.
 
pompower 29-8-2012 8:24 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Aha lache! Heb je wel goed gekeken of de randen van de poorten niet scherp zijn? Dat vinden je zuigerveertjes wel leuk.

ik heb de randjes mooi rond gemaakt met de dremel, dat zit wel goed
 
www.basvanloenen.nl

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved