Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van pompower

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
22053
Loginnaam pompower
Volledige naam bas van loenen
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats langedijk  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  8 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Tomos A35 Nee Nee
Bromfiets Malaguti Fifty Ja Ja
Overig Overig Pitbike Ja Ja
Overig Overig Minibike Ja Ja
Bromfiets Suzuki TS80X Ja Nee
Bromfiets Honda NS50R Ja Ja
Bromfiets Piaggio Velofax Nee Nee
Overig Overig Minibike Ja Ja

  pompower heeft 2 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
sobw nsr van Pompower #27 3-11-2011 20:44 10%
barrel opknappen 27-7-2012 22:26 90%


Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

pompower 21-5-2012 10:00 Print reply

Posts: 1777
wat een chaos in SPA was het.
op dag 1 lieten ze ons rijden met 150cc pitbikes.
die dingen waren retesnel dus zwaar irritant.
ze reden de nummer 1 van onze klasse op een paar rondjes
op dag 2 moesten we rijden met yamaha yzf 125's die dingen zijn 4-takt dus raak je helemaal uit je ritme.
toch nog een paar puntjes kunnen pakken
heb nu in me hoofd om een rollend frame van een ns-1 te kopen, en een ander nsr blok
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 21-5-2012 16:09 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
wat een chaos in SPA was het.
op dag 1 lieten ze ons rijden met 150cc pitbikes.
die dingen waren retesnel dus zwaar irritant.
ze reden de nummer 1 van onze klasse op een paar rondjes
op dag 2 moesten we rijden met yamaha yzf 125's die dingen zijn 4-takt dus raak je helemaal uit je ritme.
toch nog een paar puntjes kunnen pakken
heb nu in me hoofd om een rollend frame van een ns-1 te kopen, en een ander nsr blok

Humm, wat raar geregeld zeg. Wel een mooi circuit daar volgends mij? Maar hoe kunnen ze nu opeens met een 150cc pitbikes er bij gaan rijden? En waarom wil je een NS1 frame? Daarmee mag je tog niet rijden in de sportklasse water. Vanwaar een ander NSR blok? En het sidegapping gebeuren nog geprobeerd? en weet jij toevallig of je bij SOBW mag rijden met een NSR met MT5 blok? Of moet het perse zelfde blok zijn als origineel? Want ik zit met het idee in men hoofd om een MT5 blok te gebruiken, met NSR cillinder. Aangezien de waterpomp tog niet gebruikt gaat worden. (wil een elektronische waterpomp dus vandaar :P) verder wel geslaagd weekend gehad?
 
shirioko 21-5-2012 16:29 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
wat een chaos in SPA was het.
op dag 1 lieten ze ons rijden met 150cc pitbikes.
die dingen waren retesnel dus zwaar irritant.
ze reden de nummer 1 van onze klasse op een paar rondjes
op dag 2 moesten we rijden met yamaha yzf 125's die dingen zijn 4-takt dus raak je helemaal uit je ritme.
toch nog een paar puntjes kunnen pakken
heb nu in me hoofd om een rollend frame van een ns-1 te kopen, en een ander nsr blok

en het verhaal van sidegapping? Nog wat van kunnen testen?
 
pompower 21-5-2012 16:51 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Humm, wat raar geregeld zeg. Wel een mooi circuit daar volgends mij? Maar hoe kunnen ze nu opeens met een 150cc pitbikes er bij gaan rijden? En waarom wil je een NS1 frame? Daarmee mag je tog niet rijden in de sportklasse water. Vanwaar een ander NSR blok? En het sidegapping gebeuren nog geprobeerd? en weet jij toevallig of je bij SOBW mag rijden met een NSR met MT5 blok? Of moet het perse zelfde blok zijn als origineel? Want ik zit met het idee in men hoofd om een MT5 blok te gebruiken, met NSR cillinder. Aangezien de waterpomp tog niet gebruikt gaat worden. (wil een elektronische waterpomp dus vandaar :P) verder wel geslaagd weekend gehad?

zozo wat een vragen
ik kan een ns1 frame kopen maar ik gebruik alleen de wielen-remmerij-achterbrug en voorvork.
een zeer ervaren rijder van de sobw heeft vroeger ook met een nsr blok gereden en die kan ik van hem overkopen, ik heb nou ook een goed blok, maar de uitlaat en de cilinder enzo passen niet bij elkaar, en ik krijg er ook een radiateur van een rs125 bij en hij is volledig getuned, kan ik mijn oude mooi als reserve gebruiken,
mijn eigen blok is gewoon ook niet snel genoeg, in de bochten loop ik in en kan ik goed meekomen, maar bij het optrekken ben ik ze weer helemaal kwijt. vandaar dus. en het blok dat ik ga kopen heeft een zesbak, ik rij nu met een vijfbak en kom niet zo goed uit met mijn versnellingen in sommige bochten.
ik heb het sidegapping geprobeerd, hij loopt een klein beetje beter in hoge toeren, maar volgens mij heeft het alleen echt zin als je een hele hoge compressie hebt.
je kunt niet met een verschillend blok of frame rijden. of je moet dispensatie aanvragen bij het bestuur maar ik denk dat het niet gaat lukken.
dus dat word gewoon een nsr blokkie kopen denk ik.
voorderest was het natuurlijk prachtig om op franchorchamps te rijden.
mooie bochten, chikanes(weet niet of je het zo schrijft maarja) en een paar mooie kombochten.
hoe gaat het met jou nsr project? al weer wat verder?
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 21-5-2012 17:28 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...] weet jij toevallig of je bij SOBW mag rijden met een NSR met MT5 blok? Of moet het perse zelfde blok zijn als origineel? Want ik zit met het idee in men hoofd om een MT5 blok te gebruiken, met NSR cillinder.

Wat een werk...

blok oplassen , tapeindes verplaatsen, alles weer opnieuw uitfrezen, recht maken en vervolgens het frame gaan verlassen om het blok erin te krijgen.

mtx-sh onderblok, nsr cilinder opzetten en klaar.
of een mtx-sh koppelingskap op een nsr blok zetten, is het ook klaar.
Dan heb je hem zo.



Die pomp op de foto niet gebruiken, is niks waard.
 
BartHonda 21-5-2012 17:30 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

zozo wat een vragen
ik kan een ns1 frame kopen maar ik gebruik alleen de wielen-remmerij-achterbrug en voorvork.
een zeer ervaren rijder van de sobw heeft vroeger ook met een nsr blok gereden en die kan ik van hem overkopen, ik heb nou ook een goed blok, maar de uitlaat en de cilinder enzo passen niet bij elkaar, en ik krijg er ook een radiateur van een rs125 bij en hij is volledig getuned, kan ik mijn oude mooi als reserve gebruiken,
mijn eigen blok is gewoon ook niet snel genoeg, in de bochten loop ik in en kan ik goed meekomen, maar bij het optrekken ben ik ze weer helemaal kwijt. vandaar dus. en het blok dat ik ga kopen heeft een zesbak, ik rij nu met een vijfbak en kom niet zo goed uit met mijn versnellingen in sommige bochten.
ik heb het sidegapping geprobeerd, hij loopt een klein beetje beter in hoge toeren, maar volgens mij heeft het alleen echt zin als je een hele hoge compressie hebt.
je kunt niet met een verschillend blok of frame rijden. of je moet dispensatie aanvragen bij het bestuur maar ik denk dat het niet gaat lukken.
dus dat word gewoon een nsr blokkie kopen denk ik.
voorderest was het natuurlijk prachtig om op franchorchamps te rijden.
mooie bochten, chikanes(weet niet of je het zo schrijft maarja) en een paar mooie kombochten.
hoe gaat het met jou nsr project? al weer wat verder?

Ja als het allenmaal een beetje betaalbaar is zit daar wel wat in ja. Mijn NSR ben ik nog niet veel verder mee. Over anderhalve week heb ik EINDELIJK vakantie. Dan ga ik de puntjes op de i zetten en de laatste dingetjes af maken. Misschien tog maar FastArrow cilinder er op zetten. Moet nog een mooi beugeltje lassen voor men uitlaat ophanging, nieuwe ketting en tandwielen. Laatste dingetjes pas maken, maar daarna is hij ook echt af. Daarna kan ik me eindelijk eens gaan richten op het racen. Zit al zo lang met allenmaal idee'en maar heb er nogsteeds niks mee kunnen doen... Ben van plan van de zomer een opmaat uitlaat te gaan maken voor een vriend van me. (kan ik oefennen voor men eigen racer ) En als dat een succes word kan ik je misschien wel een heel mooi aanbod doen voor jou racer .
 
BartHonda 21-5-2012 17:51 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Wat een werk...

blok oplassen , tapeindes verplaatsen, alles weer opnieuw uitfrezen, recht maken en vervolgens het frame gaan verlassen om het blok erin te krijgen.

mtx-sh onderblok, nsr cilinder opzetten en klaar.
of een mtx-sh koppelingskap op een nsr blok zetten, is het ook klaar.
Dan heb je hem zo.

afbeelding

Die pomp op de foto niet gebruiken, is niks waard.

Oh zo kan het natuurlijk ook .
 
pompower 27-5-2012 20:25 Print reply

Posts: 1777
morgen naar het circuit van Staphorst, nieuw remsysteem, achterbaan en achtervelg, en ook nog een nieuw blok,
is nog lang niet klaar dus dat wordt sleutelen tot in de kleine uurtjes

 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 27-5-2012 20:41 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
morgen naar het circuit van Staphorst, nieuw remsysteem, achterbaan en achtervelg, en ook nog een nieuw blok,
is nog lang niet klaar dus dat wordt sleutelen tot in de kleine uurtjes


Nice! We willen wel wat foto's natuurlijk van alle nieuwen spulletjes!

edit: Ik had trouwens gelezen dat je een quickshifter hebt. Heb je hier wat foto's van of informatie over hoe die gemonteerd zit? Ik ken het systeem wel, alleen kan ik er niet zoveel over vinden op internet. Ik wil namelijk zelf zo een systeem in elkaar gaan proberen te knutsellen.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 27-5-2012 om 20:49 uur.
 
pompower 27-5-2012 21:20 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Nice! We willen wel wat foto's natuurlijk van alle nieuwen spulletjes!

edit: Ik had trouwens gelezen dat je een quickshifter hebt. Heb je hier wat foto's van of informatie over hoe die gemonteerd zit? Ik ken het systeem wel, alleen kan ik er niet zoveel over vinden op internet. Ik wil namelijk zelf zo een systeem in elkaar gaan proberen te knutsellen.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 27-5-2012 om 20:49 uur.

ik heb het niet hoor, maar we waren wel al aan het knutselen.
werd uiteindelijk niks doordat het te ingewikkeld werd
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 27-5-2012 22:26 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

ik heb het niet hoor, maar we waren wel al aan het knutselen.
werd uiteindelijk niks doordat het te ingewikkeld werd

Oh, maar heb je er wel wat informatie over hoe jullie het in gedachten hadden?
 
pompower 20-6-2012 20:46 Print reply

Posts: 1777
www.basvanloenen.nl
tsx-elite 20-6-2012 20:54 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
http://motoren.markt...p;fta_ind=7&fs=1



ja wat is het nou, een honda of suzuki? titel zegt honda foto zegt suzuki
 
shut up muttley
Vintage-Racer 20-6-2012 21:28 Print reply

Posts: 108
die heeft meer kilometers gedraaid dan mijn zaterdagavond-fiets
 
mbx-genieter 20-6-2012 22:40 Print reply
Posts: 758
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


ja wat is het nou, een honda of suzuki? titel zegt honda foto zegt suzuki


Is een suzuki volgens de rdw kenteken check

 
pompower 20-6-2012 23:03 Print reply

Posts: 1777
tja als hij bij mij in de buurt te koop stond zou ik het wel weten
 
www.basvanloenen.nl
Cas DT 20-6-2012 23:04 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
tja als hij bij mij in de buurt te koop stond zou ik het wel weten


15 kilometer van mij af
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
pompower 22-6-2012 16:09 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


15 kilometer van mij af

pak je kans zou ik zeggen
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 22-6-2012 19:53 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
pas goed op mijn 1000e post
hij is helemaal voor jou
omdat jij mijn toekomstige honda concurrent wordt


Ik voel me vereerd!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
wou je nog komen kijken in Berghem?
kan je gelijk mijn achterband kopen



Dat is wel de bedoeling ja. En dat nieuwe rubber heb ik ondertussen echt wel nodig. Er is echt bijna niks meer van over. Jij gaat zondag ook gewoon racen tog? En hoelaat gaan die ex-sobw'ers rijden dan?

edit: Bij die band hoort tog wel een bakkie koffie? Zou men pa leuk vinden haha.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 22-6-2012 om 19:57 uur.
 
pompower 22-6-2012 23:12 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]


Ik voel me vereerd!

[...]


Dat is wel de bedoeling ja. En dat nieuwe rubber heb ik ondertussen echt wel nodig. Er is echt bijna niks meer van over. Jij gaat zondag ook gewoon racen tog? En hoelaat gaan die ex-sobw'ers rijden dan?

edit: Bij die band hoort tog wel een bakkie koffie? Zou men pa leuk vinden haha.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 22-6-2012 om 19:57 uur.

ik rijd zaterdag en zondag gewoon allebei, de ex-sobw rijders rijden
hun eerste wedstrijd ongeveer om 4 uur dacht ik, alle info staat op www.sobw.nl onder info-komende wedstrijd.

haha als je de band koopt is het all-inclusive hoor haha, kom gerust langs, graag reageren voor 5 uur morgenochtend want dan ga ik al bijna weg
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 23-6-2012 0:16 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

ik rijd zaterdag en zondag gewoon allebei, de ex-sobw rijders rijden
hun eerste wedstrijd ongeveer om 4 uur dacht ik, alle info staat op www.sobw.nl onder info-komende wedstrijd.

haha als je de band koopt is het all-inclusive hoor haha, kom gerust langs, graag reageren voor 5 uur morgenochtend want dan ga ik al bijna weg

Haha mooi! Je ziet mij zondag wel en keer verschijnen! Hoelaat weet ik nog niet precies. Alvast heel veel succes en plezier dit weekend!
 
pompower 23-6-2012 5:25 Print reply

Posts: 1777
bedankt!
ik ga nu weg
 
www.basvanloenen.nl
Vintage-Racer 26-6-2012 22:27 Print reply

Posts: 108
Putoline, ah.

i see what you did there
 
BartHonda 11-7-2012 21:36 Print reply

Posts: 886
gegroet mede NSR bezitter en Honda freak! Hoe gaat het met je racert? Mijn tuinhok staat zo goed als! binnekort inrichten, en dan kan mijn project echt gaan beginnen. Heb er wel zin in om volgend seizoen met/tegen jou te moeten rijden.
 
pompower 11-7-2012 21:42 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
gegroet mede NSR bezitter en Honda freak! Hoe gaat het met je racert? Mijn tuinhok staat zo goed als! binnekort inrichten, en dan kan mijn project echt gaan beginnen. Heb er wel zin in om volgend seizoen met/tegen jou te moeten rijden.

ook gegroet uitlaat maker
best gaan dat je hok staat, met mijn racer gaat het minder goed.
hij lekt koelwater vanaf de fluitpoort de rjr cilinder in, moet dus gehoond worden en een nieuwe nikasil in komen, maar dan is hij op de rem schakelset weer helemaal klaar

btw hoort 14-16 pk uit te komen

Dit bericht is gewijzigd door pompower op 11-7-2012 om 21:43 uur.
 
www.basvanloenen.nl

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved