Je mag van mij een gratis Mallosi VL5 membraan hebben,
moet je wel ff halen of verzendkosten dokken.
moeten btw wel nieuwe plaatjes op. maar die zijn vrij goedkoop.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Je mag van mij een gratis Mallosi VL5 membraan hebben,
moet je wel ff halen of verzendkosten dokken.
moeten btw wel nieuwe plaatjes op. maar die zijn vrij goedkoop.
ik kan waarschijnlijk morgen middag wel een flens voor je snijden.
Thanks, maar had ruanna vanmiddag al gemaild
Die veren zijn 34cm, met een normale achterbrug kan dat net wel, maar met een chrome achterbrug staat ie dan net weer te hoog..
Iemand trouwens ook een idee hoe ik mijn voorvork kan verlagen?
en @ gerard,
ja tis maar 35 euro, maar er moet nog zoveel aan dat ding gebeuren :P
Als ik alles netjes 2e hands koop bespaar ik zo 200+ euro
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 1-1-2012 om 21:25 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Hmm de orginele voorvork is niet te verlagen?
Beetje slijpen ofzo is geen probleem, maar de kroonplaten zijn niet te verstellen he?
Eerst maar eens achterveren fixen.
heaa voor vork slijpen ..... ja je kan de poten natuurlijk iets verder door de kroon platen heen steken. is je vork nog hele maal origineel?
Ik heb in totaal 3 voorvorken, allemaal +-80cm lang dus denk dat ze orgineel zijn.
Bovenop de poten zitten wel van die staven die je erin schroeft zegmaar, om de veer tegen te houden.
Bij mijne zijn die 8cm lang, zijn daar kortere voor te vinden?
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Die bussen zijn dus wel massief? Ok.
Dan zet ik er ook asap de flex in, en schuif ik de kroonplaten wat naar beneden.
Ruanna heeft nog originele honda MB achtveren liggen, ff uitzoeken hoe lang die zijn..
Hoop trouwens een dezer dagen een first start te kunnen doen met mn 125cc blok.
Moet nog ff de uitlaat wat bijbuigen, onsteking goed aansluiten en een sproeier in de carb drukken.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Haha, zojuist ff ontsteking aangesloten. Slechts 2 kabeltjs :')
Ik heb echt de meest verneukte kabelboom die je ooit zult tegenkomen..
Anyway, dit is de planning nog:
- YZ125 uitlaat beetje bijbuigen en goed vast zetten
- Cilinderkop gaten in frame uitboren voor het 80cc blok
- Olie in t blok pleuren
- Carburateur afstellen
- RIJDEN!!
- 31cm veren achter monteren
- voorvork iets verlagen
- Cilinder laten tunen
- Nieuwe kappenset overal, wss zwart.
- Een keer m'n kabelboom in orde maken
nog zat te doen dus, maar wil m eerst ff rijdend hebben
300e post btw, jeuh.
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 1-1-2012 om 23:30 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Die bussen zijn dus wel massief? Ok.
Dan zet ik er ook asap de flex in, en schuif ik de kroonplaten wat naar beneden.
Ruanna heeft nog originele honda MB achtveren liggen, ff uitzoeken hoe lang die zijn..
Hoop trouwens een dezer dagen een first start te kunnen doen met mn 125cc blok.
Moet nog ff de uitlaat wat bijbuigen, onsteking goed aansluiten en een sproeier in de carb drukken.
Dan kun je evengoed mbx kroondoppen bestellen om daar in te draaien ipv die honda mt ophoogbussen af te slijpen.
Heb net ff stukje gereden, 1x stiekem in de powerband gekomen. JEZUS CRISTUS wat is dat ding snel. Schrok me de tering, bijna wheelie in z'n 3 met kwart gas..
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: j0ren
ben bezig met een excelletje voor poortimingen enzo.
Heb dit als formule:
=2*(180-GRADEN(BOOGCOS(C10^2+C5^2-C6^2)/(2*C5*C10)))
Maar krijg #GETAL als fout. ik snap er niks meer van..
Haha ja. Heb de formule even opgeknipt en toen snapte excel het wel.
Uiteindelijk alles maar weggetyfd want werd teveel werk om er een leuk sheetje van te maken.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel