Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van mb8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 757 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
20464
Loginnaam mb8
Volledige naam
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd Niet ingevuld
E-mail adres bajo_bassie at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 21-11-2009
Aantal posts 90 Zoek userposts
Profile hits 4063

  1 voertuig gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MB Ja Nee

  mb8 heeft 0 projecten toegevoegd.
mb8 heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BenjaminDG 29-12-2009 16:05 Print reply

Posts: 4605
ja was ik al van plan, moet wel een eindje rijden maar bon

O ja ik heb vandaag de zuivere methanol (5L), nu alleen nog geschikte 2takt olie vinden.

Best wel giftig, 5cl en je wordt blind, daarna krankzinnig en bij verder gebruik kan je sterven.

Ook een beetje prijzig, 5L kost 15¤
 
Vlaanderen vrij!
Paul de Salmiakbal 29-12-2009 16:36 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb1979
ja was ik al van plan, moet wel een eindje rijden maar bon

O ja ik heb vandaag de zuivere methanol (5L), nu alleen nog geschikte 2takt olie vinden.

Best wel giftig, 5cl en je wordt blind, daarna krankzinnig en bij verder gebruik kan je sterven.

Ook een beetje prijzig, 5L kost 15¤

Dar is dus 3¤ voor een liter, twee keer zo duur als een liter mengsmering. Maar als je uiteindelijk 2 keer zo snel op de plaats van bestemming komt maakt het niet uit
 
mb8 29-12-2009 17:20 Print reply
Posts: 90
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb1979
ja was ik al van plan, moet wel een eindje rijden maar bon

O ja ik heb vandaag de zuivere methanol (5L), nu alleen nog geschikte 2takt olie vinden.

Best wel giftig, 5cl en je wordt blind, daarna krankzinnig en bij verder gebruik kan je sterven.

Ook een beetje prijzig, 5L kost 15¤



inkopen doorverkopen als drugs met de winst wat meer voor jezelf kopen ( niet doen)

naja ben benieuwd man, net mijn 110 pijp binnengekregen, gaat mij ook benieuwen...
 
BenjaminDG 29-12-2009 17:26 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
[...]

Dar is dus 3¤ voor een liter, twee keer zo duur als een liter mengsmering. Maar als je uiteindelijk 2 keer zo snel op de plaats van bestemming komt maakt het niet uit


Ja dat is omdat je dat normaal niet al particulier kan kopen, in de groothandel (voor de professionelen) kost dit nog geen ¤/liter.

Daar worden dan wel je gegevens genoteerd omdat methanol ook gebruikt wordt bij het produceren van drugs

Dit was dus in het zwart, maar in het vervolg ga ik het doen via iemand die ik ken. Die persoon werkt in een chemisch bedrijf maar omdat hij het niet direct kon meebrengen heb ik even 5L ga kopen bij de drogist
 
Vlaanderen vrij!
rubbert 29-12-2009 19:37 Print reply

Posts: 8825
waarom ga je niet op ethanol rijden? (alcohol)

dat kan je zelf produceren, uit oud fruit enzo, dus is goedkoper, en kan je denk ik ook, als je het goed doet, sneller laten lopen dan gewone benzine
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
BenjaminDG 29-12-2009 20:16 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
waarom ga je niet op ethanol rijden? (alcohol)

dat kan je zelf produceren, uit oud fruit enzo, dus is goedkoper, en kan je denk ik ook, als je het goed doet, sneller laten lopen dan gewone benzine


ja dat kan maar 2takt olie mengt moeilijker met ethanol en is iets minder sterk dan methanol.

Als er iemand weet welke 2takt olie mengt met ethanol dan zal ik dat gebruiken
 
Vlaanderen vrij!
mb8 30-12-2009 13:11 Print reply
Posts: 90
nou ik heb de homoet 110 eronder, paste niet echt geweldig, evengoed ik heb geen problemen met dipjes, vind hem erg fijn beter dan mijn homoet 70 special met verlaste voorbocht.

maar ik heb zon idee dat de 110 pijp beter reageerd op een getunede kit dan een standaard kit met oog op je gasreactie...als ik het terugredeneer naar een standaard kit kan ik begrijpen dat er problemen mee zijn. want hij heeft een beste shot aan gas nodig om ineens van zijn plek te rammen.


nog niet echt gereden ivm zout en ijzel troep, al wel afgesteld en het voelt goed!



 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved