Jaren 90 model? zo'n ding staat hier ook nog ergens
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 14-5-2013 om 20:12 uur.
97!
ik ga ze deze week ophalen, fototje komt wel eens. Ik ben druk bezig met een projectje op de camino, post misschien nog als het af is, daarna de mbx verder afwerken.
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
gisteren onderblokje gaan halen voor de mbx, die gast had nog een MB5 in onderdelen liggen, heb ik ook gekocht :p
wordt een brommer voor een maat, gaan we samen ineen zetten.
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
Quote:Oorspronkelijk gepost door: JantjeMB5
gisteren onderblokje gaan halen voor de mbx, die gast had nog een MB5 in onderdelen liggen, heb ik ook gekocht :p
wordt een brommer voor een maat, gaan we samen ineen zetten.
yzf ziet er netjes uit.
Ik ben aan het denken om volgend jaar ook zo een te kopen, alleen wat mij nog tegen houd is het olieverbruik. Verbruikt die van jouw veel of valt dat mee?
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-9-2013 om 17:19 uur.
Valt goed mee, ik heb er zelf nog niet veel kms mee gedaan maar tot zover ziet het er goed uit, het is wel een echte cirquit motor, niet zoveel mee te beleven op straat.
Als je er comfortabel mee wil ergens heen gaan kan wel, maar eens wat gassen dat kan nooit, een beetje een droevig liefdesverhaal.
In 1e haal je 120 dus even optrekken en lekker opschakelen zit er niet in. Op straat tenminste. Gaat door tot 260, ik heb nog maar 210 even aangetikt, en dat haal je makkelijk, even gas op de snelweg en is als een speer weg.
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
Ja dat is wel weer waar, mijn idee was om er een naked van te maken en eventueel iets lichter te vertanden, om het wat speelser te maken. Zo'n hoge topsnelheid gebruik ik inderdaad toch niet.
Ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen tussen de yzf750 en een trx850.
Trx vind ik ook wel mooi, maar maakt wel erg weinig toeren ik weet niet of dat wat voor mij is.
Maar dat zal een kwestie van testrijden worden.
In ieder geval bedankt voor je antwoord!
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-9-2013 om 14:23 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ah oke, dan lijkt het toch wel mee te vallen.
Ja dat is wel weer waar, mijn idee was om er een naked van te maken en eventueel iets lichter te vertanden, om het wat speelser te maken. Zo'n hoge topsnelheid gebruik ik inderdaad toch niet.
Ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen tussen de yzf750 en een trx850.
Trx vind ik ook wel mooi, maar maakt wel erg weinig toeren ik weet niet of dat wat voor mij is.
Maar dat zal een kwestie van testrijden worden.
In ieder geval bedankt voor je antwoord!
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-9-2013 om 14:23 uur.
kom gerust eens een ritje maken als je wil!
Ik zou deze motor graag opzij zetten voor een 2cilinder.
Hij is wat te veel van het goede vind ik.
Dit is de derbi die ik heb gekocht, ik heb er al een USD vork van een rieju in gegooid, balhoofdpennen heb ik al verwisseld.
Verder is het de motor verder opbouwen. Stuur stond krom, staat al een nieuw voor klaar.
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
gisteravond mobylette kaptein gekocht
motortje losmaken, banden oppompen en scheuren!
fotootje volgt wel eens, ik ben druk bezig met alle motoren en enkele brommers maar weinig vooruitgang op elk voertuig.
ik moet dringend eens een weekendje niet feesten maar sleutelen...
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier