Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Cabrinha

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1071 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
1924
Loginnaam Cabrinha
Volledige naam Tim Cabrinha
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Zoetermeer  
Telefoonnummer
Leeftijd 36 jaar
E-mail adres tim_kitesurfer at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2003
Aantal posts 1729 Zoek userposts
Profile hits 34618





Boetelijst:

-2kw aprilia rs -> betaald, krijg nog terug
-2kw derbi senda r -> betaald
-1,8kw derbi senda r -> betaald
-1,8kw aprilia mx -> nog niet binnen
-1.8kw aprilia mx -> betaald
-1,4kw aprilia mx -> binnen:S
-0,6kw aprilia mx (me begrenzer is een verassing altijd
-boete voor het rijden in gesloten verklaring, in beide richtingen. -> betaald
-boete voor het rijden op de weg -> nog niet binnen
-boete voor een stoppie -> justitie
-boete voor het rijden in gesloten verklaring.
-boete voor kale achterband (pizzabrommer)
-boete voor slechte achterrem (pizzabrommer)
-boete voor geen verzekeringspapieren bij me (pizzabrommer) deze 3 worden tevens gewoon door me baas betaald.
- boete voor rijden in gesloten verklaring, 45 euro
- boete voor kale band
- boete voor kale band
- boete voor geen achterlicht
- boete voor 2kw, justitie..... wel de rollerbank kapot gereden


BIJNAdood ervaringen:
-NAISH (julien) geeft iets teveel gas en stuurt te scherp op een natte rotonde, hele wagen glijden, eindelijk stonden we achterstevoren op de rotonde na 20m glijden en slippen

-bestelbus rijdt achteruit, zonder mij te zien, ik uitwijken, maar ik klap met een voet met 70km/u ongeveer op die bus, hield de brom wel recht.:(

-ik raak beknelt in 2 sets lijnen met kitesurfen, waarop mijn veiligheidssysteem niet los wilde:S
na zo'n 100m verderop, onderwater megesleurt krijg ik het los. (kitesurfen, Oostvoorne)





hier op de motorrai 2004

hier nog een keertje:

kitesurfer is de vetste sport ooit, maak ook helaas erg gevaarlijk: de kite(vlieger) is 16m2 op de foto:


nog een kitesurffoto van me:

Ik een lang geleden me eerste brommer, honda mtx-ot, echt een uberding was dat:

jaaja, rollende stoppies met trommel, het kan wel!:

Dit is in december vorig jaar, het vroor, met harde wind en leuke golven

Hier heb ik zo'n 2 jaar gewerkt, onze surfshop
misschien ken je het wel:

zeker mijn toekomstige wagen:

OOIT: hehe 21:P

Mijn brommertje












In bezit van geldig brommercertificaat: Ja
Aantal keer over certificaat gedaan: 1
Verzekerd: Ja
Aantal brommers: 1
Merken + types brommer(s): ,aprilia mx,
Aantal brommers gehad: 5
Merken + Types brommer(s):
- honda mtx o.t
- aprilia rs chesterfield
- derbi senda r 98
- puch maxi-s
- aprilia mx50
- yamaha fazer400
De mooiste brommer vind ik: de mijne
Honda's vind ik: kwaliteit brommers
Suzuki's vind ik: lomp, lelijk
Yamaha's vind ik: apart
Minarelli blokjes vind ik: redelijk
Scooters vind ik: voor nichten
Crossen vind ik: tja gewoon gaaf he
Ik wil echt niet gezien worden op een: scooter
Rijden of sleutelen: liefst rijden
Crossen, racen of toeren: crossen, toeren
De juten vind ik: homo's, trieste mensen, mensen zonder leven
Meetings vind ik: wel aardig,
Helmen vind ik: handige dingen
Tunen vind ik: normaal
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: alleen vrienden waarvan ik weet dat ze kunnen rijden, en me niet naaien
Meiden en schakels zijn: leukkk
Brommerforum vind ik: soms handig, soms niet,
veel onzin af en toe....





Maurice (MauwieMTXdriver) over zijn fisiotherapeute:
Mautje > VW Golf2 1.8 GTI 16V > Derbi Senda R aan stukke > Ik heb ge- zegt:
geil wijf man
Mautje > VW Golf2 1.8 GTI 16V > Derbi Senda R aan stukke > Ik heb ge- zegt:
lekker kontje
Mautje > VW Golf2 1.8 GTI 16V > Derbi Senda R aan stukke > Ik heb ge- zegt:
lekkere memmen
Mautje > VW Golf2 1.8 GTI 16V > Derbi Senda R aan stukke > Ik heb ge- zegt:
ja lekker gewoon






  6 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MTX-ot Nee Nee
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Nee
Bromfiets Derbi Senda R <2000 Nee Nee
Bromfiets Aprilia MX Ja Ja
Motor Yamaha FZR400 Nee Nee
Bromfiets Puch Maxi Nee Nee

  Cabrinha heeft 0 projecten toegevoegd.
Cabrinha heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 10 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

jajaaah 28-1-2006 13:23 Print reply
Posts: 168
jou moeder heb leuke vriendinnen dat je er een motor van krijgt
 
Wheely Boy 6-3-2006 18:52 Print reply

Posts: 362
zomaar zit je op de stuntbike van wereldkampioen AC Farias


 
http://www.WHEELY-BOY.nl en http://www.KTM-STUNTRIDER.nl
Travel Fast 8-6-2006 13:54 Print reply

Posts: 486
Beste Tim,

Ben geen Pro User, dus doe ik het even zo. Je was op zoek naar oplossing voor een rotor inlaat. Ik zelf maak deze dingen al jaren. Het systeem wat ik toepas is niet een geregelde rotor inlaat maar een continu rotor inlaat (z'n ding van vroeger (jaren 70), maar werkt wel geeft +/- 20% meer vermogen (maar ook 25% meer verbruik).

Je gaat als volgt te werk, koop via www.ibm.com (ja, computer producent) een 12v ventilator voor IBM server (is een sparepart). Kosten ongeveer 40 euro. Deze ventilator draaid op c.a. 11000 tpm. Je opend je lucht filter. plaats deze ventilator tussen de lucht inlaat en lucht uitvoer van je luchtfilter (kijk op de ventilator of het schoepenrad goed staat. Je zet de ventilator vast d.m.v. kit (hierna heb je dus twee kamers). Je zult een gaatje moeten maken in je luchtfilter om het snoertje van de ventilator te kunnen verbinden met je accu. Hierna vul ook dit gat met kit (luchtfilter moet water/lucht dicht zijn. Nu moet je nog kijken of je verbinding tussen het luchtfilter en carbrateur wel groot genoeg is, daarnaast zou ik willen advieseren om de sproeier ook aan te passen (op een honda NSR met alleen dit luchtfilter betekend dat er een sproeier 100 in moet).

Het enige nadeel is dat je accu erg snel leeg is. Dit omdat bij lage toeren (<3500rpm)de ventilator extra spanning van accu vraagt.
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
Chantal MX50 4-7-2006 18:45 Print reply

Posts: 12721
je foto's sind dood
 
BF oma!
jackmasterTZR 4-7-2006 18:50 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
Beste Tim,

Ben geen Pro User, dus doe ik het even zo. Je was op zoek naar oplossing voor een rotor inlaat. Ik zelf maak deze dingen al jaren. Het systeem wat ik toepas is niet een geregelde rotor inlaat maar een continu rotor inlaat (z'n ding van vroeger (jaren 70), maar werkt wel geeft +/- 20% meer vermogen (maar ook 25% meer verbruik).

Je gaat als volgt te werk, koop via www.ibm.com (ja, computer producent) een 12v ventilator voor IBM server (is een sparepart). Kosten ongeveer 40 euro. Deze ventilator draaid op c.a. 11000 tpm. Je opend je lucht filter. plaats deze ventilator tussen de lucht inlaat en lucht uitvoer van je luchtfilter (kijk op de ventilator of het schoepenrad goed staat. Je zet de ventilator vast d.m.v. kit (hierna heb je dus twee kamers). Je zult een gaatje moeten maken in je luchtfilter om het snoertje van de ventilator te kunnen verbinden met je accu. Hierna vul ook dit gat met kit (luchtfilter moet water/lucht dicht zijn. Nu moet je nog kijken of je verbinding tussen het luchtfilter en carbrateur wel groot genoeg is, daarnaast zou ik willen advieseren om de sproeier ook aan te passen (op een honda NSR met alleen dit luchtfilter betekend dat er een sproeier 100 in moet).

Het enige nadeel is dat je accu erg snel leeg is. Dit omdat bij lage toeren (<3500rpm)de ventilator extra spanning van accu vraagt.



heel dit verhaal heeft ook helemaal niks te maken met rotor inlaat
 
Dtje 23-2-2007 0:41 Print reply
Posts: 1107
Hey weer een kitesurfer 2de die ik vind vandaag op dit forum

Alleen blijft Slingshot toch wel 10000000000x beter
 
je mama
Gary - Forum en Gallery Moderator 23-2-2007 0:42 Print reply

Posts: 12846
Alleen is hij niet meer zo actief, dus de kans is nihil dat hij het lees.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
PetrolShack 21-7-2009 22:00 Print reply

Posts: 572
hey krijg nou wat een (mede) kitesurfer !!!

@Dtje Naish,North eeeennn slingshot blijven de beste !!!

Dit bericht is gewijzigd door RAW_MOPED_POWER op 21-7-2009 om 22:25 uur.
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved