De MTX-sh van mtx-bart (links) en die van mij (rechts dus). Met die mtx ben ik begonnen, vorig jaar. Liep toen 90 met een 70cc euro cilinder en 18mm. 2 keer op de rollerbank geweest met begrenzer, 53 en 52, dus geen boetes. Toen liep de 70cc kapot en heb ik een mbx80 blokje gekocht, 1 keer mee op de rollerbank gestaan, liep 59, precies goed. Wel een ongeluk mee gehad, een audi a6 bestuurder kwam van tegenover en sloeg voor hem linksaf (voor mij langs dus) en hij had mij niet gezien. Dus toen heeft mijn brommer zijn audi kapot gemaakt, en andersom. Maar is allemaal gerepareerd en is niks meer van te zien.
Na 2 jaar ivm aanschaf auto deze brommer helaas toch maar moeten verkopen...
De MB die ik zo heb gekocht alleen liep ie niet, heb ik 'm een klein beetje opgeknapt (rijdend gemaakt enzo) en in de winter op gereden toen de mtx dus kapot was door 't ongeluk, en toen weer doorverkocht.
De MT5 die ik zo kocht. Liep ook niet (stukken zuiger afgebroken) en was oerlelijk zoals wel te zien is. Deze heb ik eerst helemaal opgeknapt, zwart gespoten met witte tankstickers, en een 80blokje eronder gelegd en rijdend gemaakt. Die is inmiddels ook weer verkocht.
De MT5 crosser had ik zo gekocht voor de onderdelen. De wielen, de veren, het stuur, en natuurlijk het pas gereviceerde 80cc blokje hiervan heb ik gebruikt voor m'n opknap mt5. Scheelde een hoop kosten.
En zo was de mt5 geworden na opknappen, gespoten en bestickerd, met 80blokje, stond hier naast de mtx.
Tussendoor auto gekocht, een porsche 924. Wordt aan gesleuteld
En toen werd mn fiets gejat in Arnhem, dus was een nieuwe fiets nodig. En natuurlijk gelijk gespoten:
Maar uiteindelijk toch maar weer een Hondatje gekocht, blijft goed. 5 / 6 jaartjes stil gestaan, doet niks, maar dat komt wel: