ORION RX 50
dit is mijn brommer op de orion site van benelux, de witte bestikering die hierop staat heb ik er ook bijgekregen, maar heb ik er niet opgeplakt, zwart is mooier(be black)!!
dit ben ik op mijn RX 50
en zo zou ik mijn Orion RX 50 ongeveer willen spuiten.
als je mijn filmpjes wil zien kijk dan op:
http://www.youtube.c...orion+rx+50&aq=f
Uiterlijk
De gloednieuwe, stijlvolle en uiterst robuuste RX50!!!
Fraai gestileerde 50cc 4-takt 2-persoons brommer met uiterst degelijk Lifan 50cc motorblok met staande cilinder (!)
Op bestelling ook verkrijgbaar in 25 Km/uur snorfiets uitvoering (blauw plaatje)
De enige brommer in Nederland, die is voorbereid om te kunnen worden omgebouwd naar straatlegale 250cc lichte stadsmotor of 250cc off-road crossmotor!!!
Slechts beperkt beschikbaar
Reserveren alleen met aanbetaling
Neem hiervoor contact met ons op, +31 653 236495
Prijs is inclusief BTW en exclusief kosten rijklaar maken en kenteken.
(Kosten rijklaar maken + kenteken (voor Nederland) = ¤ 140,00)
EEC typegoedkeuring nummer: e4*2002/24*2105*00
Voldoet aan de strenge Europese EUR-3 emissie milieunormen
Gegarandeerd asbest-vrij.
Kleur: geheel in zwart onbestickerd.
Motorblok:
Merk: Lifan
Type: 50cc, 4-takt, één cilinder (staande cilinder), luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 39 mm x 41,5mm (50cc)
Start: kick-start + electrische start
Carburateur: 19mm, dubbele vlotter
4-takt CDI motorontsteking
Vermogen: 2,2 kW of 3,2 pk bij 7.500 toeren per minuut (+/-375 tpm)
Bougie: NGK kwalitietsbougie
Verbruik: gemiddeld 40-45 Km met 1 liter Euro95.
Overdracht
Versnellingen: 4 (1-N-2-3-4-)
Koppeling: Handmatig
Aandrijving: 13-tands voortandwiel, 58-tands achtertandwiel
Ketting: KMC kwaliteitsketting, type: 428
Frame/Vering/Remmen:
Frame: fraai vormgegeven antraciet gecoat frame van gehard staal. Identiek frame dat eveneens voor de 250cc cross-uitvoering wordt gebruikt, in feite overgedimensioneerd voor de 50cc uitvoering, en daardoor onverwoestbaar. Vering voor: Superkwaliteit 910mm upside down hydraulische vork met maar liefst 265mm veerweg.
Vering achter: Schokbreker op gas (instelbaar)
Remmen: Dubbelpiston remklauwen. Met RVS staal omhulling beschermde remleidingen.
Schijven: Nieuw ontworpen dikke 270mm vlinderschijfremmen.
Asbestvrije remblokken.
Afmetingen:
3,0 x 17" wiel achter, 2,5 x 17" wiel voor, aluminium velgen, met achter 130/70x17'' en voor 110/70x17'' straatbanden.
Nieuw ontworpen, ultrasterke naven.
Afmetingen (lengtexbreedtexhoogte): 2140 x 820 x 1235 mm
Wielbasis: 1420 mm
Zithoogte: 93 cm
Max. toelaatbaar gewicht 268 Kg.
Eigen gewicht: 113 Kg
Tank: 6,5 liter
Actieradius: +/- 260 Km
Overig:
Maximum snelheid: Begrensd op 45 Km per uur
Verlichting: H4 koplamp. LED achterlicht, remlicht en knipperlichten.
Digitaal combi-instrument: Zeer compleet uitgevoerd. Snelheidweergave in Kmh en Mph, Km-teller, dagteller, klok, versnellingsindicator, brandstofindicator, accuspanningindicator, toerenteller, clignateur en mist-licht indicator. Blauw verlicht.
Uitlaat: Asbestvrij, KTM-replica RVS staal, 81 dB(A) bij 4250 rpm
Uitwisselbare blokken:
- 125cc en 250cc (luchtgekoeld) beschikbaar, voor ombouw naar off-road gebruik.
- 250cc watergekoeld blok voor ombouw naar straatlegale motor!