mulder |
10-1-2006 14:56 |
|
Chantal MX50 |
17-3-2006 23:25 |
Posts: 12721 |
foto van de bewuste auto.. ik kan me er niks van herinneren ook niet wie jij bent :$
|
|
BF oma! |
|
superior mt7 |
24-3-2006 18:32 |
Posts: 2675 |
bewuste auto staat hiebroven in men profiel...
je word toch niet dement he
|
|
V8 |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
27-3-2006 22:32 |
Posts: 17929 |
Na elke vlucht vult de piloot een formulier in, waarmee hij de
monteur vertelt welke problemen of afwijkingen hij tijdens de
vlucht ondervond, en welke reparaties of bijstellingen nodig zijn.
De monteur leest het probleem en vult op het onderste deel van het
formulier in welke actie of corrigerende maatregel heeft
plaatsgevonden.
De piloot neemt het formulier voor de volgende vlucht door. Zeg nooit
dat monteurs en techneuten geen gevoel voor humor hebben. Hier
volgt een bloemlezing van de bijgehouden onderhoudsklachten
en -problemen,
aangedragen door De KLM piloten en de oplossingen opgeschreven door
de monteurs.
P = Probleem zoals verwoord door de piloot,
O = Oplossing en de actie van de monteur.
P: De band van het linker binnenwiel is bijna aan vervanging toe.
O: De band van het linker binnenwiel bijna vervangen.
P: Test vlucht OK, behalve het automatisch landingssysteem, is erg
ruw.
O: Automatisch landingssysteem is op dit vliegtuig niet ge?nstalleerd.
P: Er zit iets los in de cockpit.
O: Iets in de cockpit vastgezet.
P: Dode insecten op het windscherm.
O: Levende insecten zijn nabesteld.
P: Automatische piloot, op hoogte handhaving, veroorzaakt een
daling van 200 voet per minuut.
O: Kan het probleem niet op de grond nabootsen.
P: Sporen van lekkage op rechter landingsgestel.
O: Sporen verwijderd.
P: DME volume ongelooflijk hard.
O: DME volume op een geloofwaardiger niveau afgesteld.
P: Frictiesloten zorgen ervoor dat gashandels blijven staan.
O: Daarom zitten ze er ook in.
P: IFF werkt niet.
O: IFF werk nooit in de "UIT" stand.
P: Motor no. 3 kwijt.
O: Na een korte zoektocht motor aan rechtervleugel gevonden.
P: Vliegtuig gedraagt zich eigenaardig.
O: Vliegtuig gewaarschuwd zich te herpakken, recht te vliegen en
zich serieus te gedragen.
P: Doelradar humt.
O: Doelradar opnieuw geprogrammeerd met liedjes.
P: Muis in cockpit.
O: Kat ge?nstalleerd.
P: Geluid achter instrumentenpaneel. Klinkt als dwerg met een hamer.
O: Hamer van dwerg afgepakt.
|
|
|
|
superior mt7 |
27-3-2006 22:41 |
Posts: 2675 |
DME = distance measuring equipent...kweet het ff niet meer zeker maar volgens mij maakt die geen geluid
je verhaaltje heeft geen geheimen voor een vliegtuig onderhouds technicus
edit: En iff is "Identification Friend or Foe"
is voor militaire vliegtuigen dus ook niet van toepassing:p
geloof er niets van slet
Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 28-3-2006 om 16:35 uur.
|
|
V8 |
|
psychopatje |
11-4-2006 18:52 |
Posts: 5621 |
dank je ik vin t ook zeker geel ouwe laten we een [poll ,maken
|
|
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!! |
|
superior mt7 |
12-4-2006 16:21 |
Posts: 2675 |
men reply is er wel op verwijdert
|
|
V8 |
|
terencevg |
16-8-2006 16:21 |
Posts: 13 |
inlaat traject bedoel ik mee:
filterhuis+slangen+filterschuim+ carb+ spuitstuk + membraam.
dat was gewoon zo verrot als wat .
lek, alles dolgedraaid en niet goed meer.
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
19-8-2006 15:01 |
Posts: 17929 |
neuke?
|
|
|
|
superior mt7 |
19-8-2006 15:07 |
Posts: 2675 |
graag!
|
|
V8 |
|
Tombrom |
21-8-2006 18:50 |
Posts: 15925 |
kan jij geen afstand doen val alles wat je gehad hebt ofzow?
|
|
|
|
superior mt7 |
24-8-2006 16:39 |
Posts: 2675 |
moeilijk, heeeel moeilijk
Maar moet dat wel eens gaan verbeteren want sommige dingen heb ik idd allang niet meer.
|
|
V8 |
|
-Viking |
26-9-2006 22:34 |
Posts: 1415 |
Ik pis over de velgen van je Vtec volgende keer dat ik in Limburg ben
|
|
Knäckebröd!! |
|
superior mt7 |
1-10-2006 14:01 |
Posts: 2675 |
jij zegt altijd dat je op men velgen gaat pisse, nog niks gezien, ga maar liever pisse op die pleepot van je
Dit bericht is gewijzigd door superior mt7 op 1-10-2006 om 14:01 uur.
|
|
V8 |
|
Remco RS |
1-10-2006 14:39 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
Na elke vlucht vult de piloot een formulier in, waarmee hij de
monteur vertelt welke problemen of afwijkingen hij tijdens de
vlucht ondervond, en welke reparaties of bijstellingen nodig zijn.
De monteur leest het probleem en vult op het onderste deel van het
formulier in welke actie of corrigerende maatregel heeft
plaatsgevonden.
De piloot neemt het formulier voor de volgende vlucht door. Zeg nooit
dat monteurs en techneuten geen gevoel voor humor hebben. Hier
volgt een bloemlezing van de bijgehouden onderhoudsklachten
en -problemen,
aangedragen door De KLM piloten en de oplossingen opgeschreven door
de monteurs.
P = Probleem zoals verwoord door de piloot,
O = Oplossing en de actie van de monteur.
P: De band van het linker binnenwiel is bijna aan vervanging toe.
O: De band van het linker binnenwiel bijna vervangen.
P: Test vlucht OK, behalve het automatisch landingssysteem, is erg
ruw.
O: Automatisch landingssysteem is op dit vliegtuig niet ge?nstalleerd.
P: Er zit iets los in de cockpit.
O: Iets in de cockpit vastgezet.
P: Dode insecten op het windscherm.
O: Levende insecten zijn nabesteld.
P: Automatische piloot, op hoogte handhaving, veroorzaakt een
daling van 200 voet per minuut.
O: Kan het probleem niet op de grond nabootsen.
P: Sporen van lekkage op rechter landingsgestel.
O: Sporen verwijderd.
P: DME volume ongelooflijk hard.
O: DME volume op een geloofwaardiger niveau afgesteld.
P: Frictiesloten zorgen ervoor dat gashandels blijven staan.
O: Daarom zitten ze er ook in.
P: IFF werkt niet.
O: IFF werk nooit in de "UIT" stand.
P: Motor no. 3 kwijt.
O: Na een korte zoektocht motor aan rechtervleugel gevonden.
P: Vliegtuig gedraagt zich eigenaardig.
O: Vliegtuig gewaarschuwd zich te herpakken, recht te vliegen en
zich serieus te gedragen.
P: Doelradar humt.
O: Doelradar opnieuw geprogrammeerd met liedjes.
P: Muis in cockpit.
O: Kat ge?nstalleerd.
P: Geluid achter instrumentenpaneel. Klinkt als dwerg met een hamer.
O: Hamer van dwerg afgepakt.
geweldig
|
|
|
|
-Viking |
1-10-2006 20:55 |
|
superior mt7 |
6-10-2006 12:57 |
Posts: 2675 |
je liegt want je hebt je scooter wel nog...verrader,
|
|
V8 |
|
-Viking |
7-10-2006 20:06 |
Posts: 1415 |
Huilie huil, je hebt me weer door he.... kga hem omruilen voor mtx
yeah! en ga ik je nog meer vervelen met vragen
|
|
Knäckebröd!! |
|
superior mt7 |
7-10-2006 20:15 |
Posts: 2675 |
is goed hoor,
kga volgende week kijken voor een cr500 das pas een mannemachine
|
|
V8 |
|
-Viking |
7-10-2006 20:21 |
Posts: 1415 |
Dan kom ik hem volgende week checken als ik in Limburg ben.
|
|
Knäckebröd!! |
|
superior mt7 |
7-10-2006 20:33 |
Posts: 2675 |
okido
|
|
V8 |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
9-11-2006 22:49 |
Posts: 17929 |
|
|
|
|
-Viking |
14-11-2006 17:06 |
Posts: 1415 |
hahahaha!
|
|
Knäckebröd!! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
18-11-2006 23:18 |
Posts: 17929 |
|
|
|
|
superior mt7 |
19-11-2006 17:13 |
Posts: 2675 |
hoertje zit je mee weer te pesten?
kpis op je jeep!
|
|
V8 |
|