Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Twizz

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
16095
Loginnaam Twizz
Volledige naam Erik Verhoeven
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Venhorst  
Telefoonnummer
Leeftijd 33 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 6-1-2008
Aantal posts 851 Zoek userposts
Profile hits 4945


De NSR

Had ff lol:


introductie

ik ben erik, kom uit noordbrabant en ik heb een , nee zelfs twee,nee zelfs 3 tsx'en! (ook niet meer, nu heb ik 1 tsx en 1 nsr, is leuker)
kort maar krachtig

In bezit van geldig brommercertificaat: ja
Aantal keer over certificaat gedaan: 1x 5 fout
Verzekerd: 2x
Aantal brommers: 3
Merken + types brommer(s): 2x suzuki ts50x, 1x suzuki ts80x
Aantal boetes en waarvoor: nop, ooit rollerbank gemoeten maar die liet het afweten
De mooiste brommer vind ik: suzuki tsx
Honda's vind ik: leuk voor beun
Suzuki's vind ik: geweldig natuurlijk
Yamaha's vind ik: geen ervaring
Minarelli blokjes vind ik: klinken als een soort kaas voor bij de sla?
Derbi's zijn: leuk om boetes mee te krijge
Scooters vind ik: iets waarmee je de vloer mee hoort te zuigen
Puchjes vind ik: leuk voor het legale werk
Crossen vind ik: vet
Sleutelmuziek vind ik: xfm
Ik wil echt niet gezien worden op:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Nja op een soort 50cc fopsigaar


Beunen vind ik: precies iets voor mij als ik me weer ergens op moet afreageren
Rijden of sleutelen: sleutelen, sleutelen, sleutelen, sleutelen, rijden, sleutelen, sleutelen, sleutelen.. tjah, zo gaat dat bij mij..
Crossen, racen of toeren: racen op een crossbaan
Ik ga later wel een motor kopen: Kawa
Auto: matisch?
De juten vind ik: aardig, ik bedoel, ze houden nederland veilig.. togg??............................
Meetings vind ik: (nog) geen ervaring
Supermotards zijn: zuppaa
Helmen vind ik: nodig,,, als je valt dan
Tunen vind ik: het mooiste natuurlijk
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: geen onbekenden
Meiden en schakels zijn: toll
Het bruutste aan een brommer vind ik: spaaie met het voorwiel in de lucht xD
Schakelen vind ik: relaxed..
Sales vind ik: lelijke bordjes in een winkelstraat
De modjes op BF: doen hun werk
De forum regels: (wilde westen muziekje)
Brommerforum vind ik: hulpzaam
Heb je een leven buiten BF.nl om?: ofcourse

brommers/motors (en sinds za 4 okt 2008 om 16.32 ook een auto) waar ik op heb gereden:

Suzuki ts80x
auto--> Opel Zafira
Suzuki ts50x
Puch maxi
Malaguti Phantom
Honda cr125
Derbi senda drd pro
Derbi senda sm
Honda mb
Honda mtx-sh
aantal keer op een Citta
Kymco Agility
Honda NSR
Tomos standard(is dit A35?)

hier zal ik meer en meer gaan neerzetten denk ik,, maar meet me anders maar @ hyves: twizz-erik.hyves.nl






Suzuki TS50X
Stroke: 2
Cilinders: 1
Displacement: 49,3 cc
Bore and stroke: 41,05 x 38,95 mm
Cooling: Air
Lubrication: Seperate, Automatic
Horsepower: 7.2 HP
Kilowatts: 5,3 Kw
Carburetor: Mikuni VM 12SH
Ignition: CDI
Gears: 6
Front brake: Drum
Rear brake: Drum
Front tire: 2,75 - 21
Rear tire: 4,50 - 18
Dry weight: 88 Kg
Starter: Kickstart
Oiltank capacity:8.5 L
Estimated price: 3.000,- Euro's

SUZUKI TS80X

Dimensions and dry mass
Overall length: 2,120 mm (for West Germany)
2,085 mm (for France)
Overall width: 820 mm
Overall height: 1,165 mm
Seat height: 860 mm
Wheelbase: 1,340 mm
Ground clearance: 305 mm
Dry mass (weight): 89 kg
Engine
Type: Two-stroke, water cooled
Intake system: Piston and reed valve
Number of cylinders: 1
Bore: 47.0 mm
Stroke: 46.0 mm
Piston displacement: 79 cm³
Corrected compression ratio: 8.5 : 1
Carburetor: Mikuni VM20SS
Air cleaner: Polyurethane foam element
Starter saystem: Primary kick
Lubrication system: Suzuki �CCI�
Transmission
Clutch: Wet multi-plate type
Trtansmission: 6-speed constant mesh
Gearshift pattern: 1-down, 5-up
Primary reduction: 3.700 (74/20)
Final reduction: 3.071 (43/14) for France, 3.000 (42/14) for West Germany
Gear ratios: Low 3.083 (37/12)
2nd 2.000 (34/17)
3rd 1.500 (27/18)
4th 1.217 (28/23)
5th 1.041 (25/24)
Top 0.923 (24/26)
Drive chain: Daido D.I.D. 428 or Takasago RK428MD, 122 links (for France)
Daido D.I.D. 428 or Takasago RK428MD, 120 links (for West Germany)
Chassis
Front suspension: Telescopic, oil damped
Rear suspension: Full-floating suspension sustem
Steering angle: 43° (right & left)
Caster: 28° 30'
Trail: 117 mm (4.6 in)
Turning radius: 2.2 m (7.2 ft)
Front brake: Internal expanding
Rear brake: Internal expanding
Front tyre size: 2.75-21 4PR
Rear tyre size: 3.25-18 4PR
Electrical
Ignition type: Suzuki �PEI�
Ignition timing: 18° B.T.D.C. at 6,000 r/min (for France)
14° B.T.D.C. at 6,000 r/min (for West Germany)
Spark plug: NGK BP8ES or Nippon Denso W24EP (for France)
NGK BP7ES or Nippon Denso W22EP (for West Germany)
Battery: 12V 4Ah (14.4 kCl)/10 hours
Generator: Magneto
Fuse: 15A
Headlight: 12V 36/36W (for France)
12V 35/35W (for West Germany)
Tail/Brakelight: 12V 5/21W
Turn signal light: 12V 21W
Speedometer light: 12V 1.7W
Tachometer light: 12V 3.4W
Neutral indicator light: 12V 3.4W
High beam indicator light: 12V 1.7W
Turn signal indicator light: 12V 3.4W
Oil lever indicator light: 12V 3.4W
Parking or city light: 12V 4W
Capacities
Fuel tank including reserve: 8.0 liter
reserve: 1.6 liter
Transmission oil: 850 cc
Front fork oil: 150.6 ml
Cooling solution: 820 ml





kw00ts:
bij een topic over snel afvoeren ivm rollerbank:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NaNnInG
ik zou over mijn gashendel heen schijten....


______________________________________________

filmpjes

TSX eindelijk aan de praat gekregen
http://nl.youtube.com/watch?v=GVAj61L_fds

TSX driveby
http://nl.youtube.com/watch?v=flnQ8s4GujQ

Lkkr veel galm+ halve inhaalactie
http://nl.youtube.com/watch?v=tWYplYX9B3g

Leuke beunkart van mij en maat van mij
http://nl.youtube.com/watch?v=ctQer864_BA

Nog n driveby maar dan bestuurd door maat van mij @ maat van mij
http://www.youtube.com/watch?v=9chKmfofBT0

  6 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Honda MTX-sh Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Nee
Overig Overig Huisdier Ja Nee
Bromfiets Suzuki TS80X Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja

  Twizz heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Zelfbouw Ultra-light vliegtuigje 8-6-2009 20:42 5%


Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

konterbonker 18-6-2009 14:24 Print reply
Posts: 460
Máma Mía, heb jij die NSR50RX repsol style gekocht? Ik heb er ook op staan bieden Lijkt me echt een gewéldig ding!

(gooi er een GT4 cilinder op! of past dat niet op deze blokkies?)

Past wel, heb zelf al 2 GT-4 cilinders waarvan 1 overmaat is.

Wanna buy? :P

is gloednieuw ^^
 
konterbonker 23-6-2009 1:21 Print reply
Posts: 460
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Neuh, ook al zijn die sneller wss dan een 70malossi, toch houd ik nu liever mijn malossi tenzij ik m voor 50 euro mag overnemen
--------------------------------------------------------------------------------

Ik reed ook een lange tijd met een 75cc NS-1 blok.

Maar aan de andere kant..

Ooit gehoord van iemand met 70cc onder zijn of haar brommer/scooter
en dan hoor je inneens dat die persoon een ongeluk heeft gehad..

En dat dan de schade-expert toen uitkwam dat er een 70cc onder zijn scooter lag?

Vertrouw me, een schade-expert ziet het zo dat het een 70cc is..

Maar oke, buiten dat..
Ben nu een circuit racer aan het maken voor het volgend seizoen voor de sobw, misschien zag je mijn project al

Maar deze brommer met de GT-4 50cc cilinder heeft meer pk's dan de NS-1 blok met 75cc.

Wat ik hiermee bedoel is dat je met een 50cc cilinder al goed kan meekomen met een 70cc en de GT-4 cilinders zijn van Honda zelf..

Dus dan weet ik in iedergeval dat het kwaliteit er is =) !

Ik weet wel dat ik je niet over zal halen met dit maar sta er wel even bij stil, dat wanneer er ook maar iets gebeurt en het gaat fout..

dat jij echt.. maar dan echt zwaar de pineut bent want de schade die wordt veroorzaakt moet je zelf betalen, verzekering doet niks.
Ik stond er wel even bij stil toen mij dit werd verteld door een vriend van me..

Wil je het alleen laten weten hoe en wat =)!
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved