De NSR
Had ff lol:
introductie
ik ben erik, kom uit noordbrabant en ik heb een , nee zelfs twee,
nee zelfs 3 tsx'en! (ook niet meer, nu heb ik 1 tsx en 1 nsr, is leuker
)
kort maar krachtig
In bezit van geldig brommercertificaat: ja
Aantal keer over certificaat gedaan: 1x 5 fout
Verzekerd: 2x
Aantal brommers: 3
Merken + types brommer(s): 2x suzuki ts50x, 1x suzuki ts80x
Aantal boetes en waarvoor: nop, ooit rollerbank gemoeten maar die liet het afweten
De mooiste brommer vind ik: suzuki tsx
Honda's vind ik: leuk voor beun
Suzuki's vind ik: geweldig natuurlijk
Yamaha's vind ik: geen ervaring
Minarelli blokjes vind ik: klinken als een soort kaas voor bij de sla?
Derbi's zijn: leuk om boetes mee te krijge
Scooters vind ik: iets waarmee je de vloer mee hoort te zuigen
Puchjes vind ik: leuk voor het legale werk
Crossen vind ik: vet
Sleutelmuziek vind ik: xfm
Ik wil echt niet gezien worden op:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]
Nja op een soort 50cc fopsigaar
Beunen vind ik: precies iets voor mij als ik me weer ergens op moet afreageren
Rijden of sleutelen: sleutelen, sleutelen, sleutelen, sleutelen, rijden, sleutelen, sleutelen, sleutelen.. tjah, zo gaat dat bij mij..
Crossen, racen of toeren: racen op een crossbaan
Ik ga later wel een motor kopen: Kawa
Auto: matisch?
De juten vind ik: aardig, ik bedoel, ze houden nederland veilig.. togg??............................
Meetings vind ik: (nog) geen ervaring
Supermotards zijn: zuppaa
Helmen vind ik: nodig,,, als je valt dan
Tunen vind ik: het mooiste natuurlijk
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: geen onbekenden
Meiden en schakels zijn: toll
Het bruutste aan een brommer vind ik: spaaie met het voorwiel in de lucht xD
Schakelen vind ik: relaxed..
Sales vind ik: lelijke bordjes in een winkelstraat
De modjes op BF: doen hun werk
De forum regels: (wilde westen muziekje)
Brommerforum vind ik: hulpzaam
Heb je een leven buiten BF.nl om?: ofcourse
brommers/motors (en sinds za 4 okt 2008 om 16.32 ook een auto
) waar ik op heb gereden:
Suzuki ts80x
auto--> Opel Zafira
Suzuki ts50x
Puch maxi
Malaguti Phantom
Honda cr125
Derbi senda drd pro
Derbi senda sm
Honda mb
Honda mtx-sh
aantal keer op een Citta
Kymco Agility
Honda NSR
Tomos standard(is dit A35?)
hier zal ik meer en meer gaan neerzetten denk ik,, maar meet me anders maar @ hyves: twizz-erik.hyves.nl
Suzuki TS50X
Stroke: 2
Cilinders: 1
Displacement: 49,3 cc
Bore and stroke: 41,05 x 38,95 mm
Cooling: Air
Lubrication: Seperate, Automatic
Horsepower: 7.2 HP
Kilowatts: 5,3 Kw
Carburetor: Mikuni VM 12SH
Ignition: CDI
Gears: 6
Front brake: Drum
Rear brake: Drum
Front tire: 2,75 - 21
Rear tire: 4,50 - 18
Dry weight: 88 Kg
Starter: Kickstart
Oiltank capacity:8.5 L
Estimated price: 3.000,- Euro's
SUZUKI TS80X
Dimensions and dry mass
Overall length: 2,120 mm (for West Germany)
2,085 mm (for France)
Overall width: 820 mm
Overall height: 1,165 mm
Seat height: 860 mm
Wheelbase: 1,340 mm
Ground clearance: 305 mm
Dry mass (weight): 89 kg
Engine
Type: Two-stroke, water cooled
Intake system: Piston and reed valve
Number of cylinders: 1
Bore: 47.0 mm
Stroke: 46.0 mm
Piston displacement: 79 cm³
Corrected compression ratio: 8.5 : 1
Carburetor: Mikuni VM20SS
Air cleaner: Polyurethane foam element
Starter saystem: Primary kick
Lubrication system: Suzuki �CCI�
Transmission
Clutch: Wet multi-plate type
Trtansmission: 6-speed constant mesh
Gearshift pattern: 1-down, 5-up
Primary reduction: 3.700 (74/20)
Final reduction: 3.071 (43/14) for France, 3.000 (42/14) for West Germany
Gear ratios: Low 3.083 (37/12)
2nd 2.000 (34/17)
3rd 1.500 (27/18)
4th 1.217 (28/23)
5th 1.041 (25/24)
Top 0.923 (24/26)
Drive chain: Daido D.I.D. 428 or Takasago RK428MD, 122 links (for France)
Daido D.I.D. 428 or Takasago RK428MD, 120 links (for West Germany)
Chassis
Front suspension: Telescopic, oil damped
Rear suspension: Full-floating suspension sustem
Steering angle: 43° (right & left)
Caster: 28° 30'
Trail: 117 mm (4.6 in)
Turning radius: 2.2 m (7.2 ft)
Front brake: Internal expanding
Rear brake: Internal expanding
Front tyre size: 2.75-21 4PR
Rear tyre size: 3.25-18 4PR
Electrical
Ignition type: Suzuki �PEI�
Ignition timing: 18° B.T.D.C. at 6,000 r/min (for France)
14° B.T.D.C. at 6,000 r/min (for West Germany)
Spark plug: NGK BP8ES or Nippon Denso W24EP (for France)
NGK BP7ES or Nippon Denso W22EP (for West Germany)
Battery: 12V 4Ah (14.4 kCl)/10 hours
Generator: Magneto
Fuse: 15A
Headlight: 12V 36/36W (for France)
12V 35/35W (for West Germany)
Tail/Brakelight: 12V 5/21W
Turn signal light: 12V 21W
Speedometer light: 12V 1.7W
Tachometer light: 12V 3.4W
Neutral indicator light: 12V 3.4W
High beam indicator light: 12V 1.7W
Turn signal indicator light: 12V 3.4W
Oil lever indicator light: 12V 3.4W
Parking or city light: 12V 4W
Capacities
Fuel tank including reserve: 8.0 liter
reserve: 1.6 liter
Transmission oil: 850 cc
Front fork oil: 150.6 ml
Cooling solution: 820 ml
kw00ts:
bij een topic over snel afvoeren ivm rollerbank:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NaNnInG
ik zou over mijn gashendel heen schijten....
______________________________________________
filmpjes
TSX eindelijk aan de praat gekregen
http://nl.youtube.com/watch?v=GVAj61L_fds
TSX driveby
http://nl.youtube.com/watch?v=flnQ8s4GujQ
Lkkr veel galm+ halve inhaalactie
http://nl.youtube.com/watch?v=tWYplYX9B3g
Leuke beunkart van mij en maat van mij
http://nl.youtube.com/watch?v=ctQer864_BA
Nog n driveby maar dan bestuurd door maat van mij @ maat van mij
http://www.youtube.com/watch?v=9chKmfofBT0