tis een ouderwetse racer uit de tijd van de van veen kreidlers echter waren deze niet te betalen en dus kwam minarelli ook met een tegenhanger de p6 racer
ZOals de p6 verklapt is het een 6 bak met een gigantisch lange eerste versnelling, waardoor je dus gewoon altijd als eerste weg.
De onsteking is bij 300 toeren al idiaal hij is dus al door een slinger aan het achter wiel te geven te starten.
der zit een 23mm del ortho onder met een sproeier waar we de maat niet eens meer van weten zo vaak op moeten boren.
de vertanding weet ik ffies niet meer uit me hoofd maar als ik hem weer uit de schuur haal zal ik het hier cker vermelden.
DE top tja 150, 160 volgens de race freaks van de racerij moet hij nog harder kunnen.
Lichtere coureur tja dat ben ik, met men 60 kilo. de tweede heat is dan ook altijd een inhaal race die je niet kan winnen. Want die gekke van veen gevallen halen dus gewoon de 200km p/u.
De cilinder is een 50cc getuned door 1 of andere malloot dus de originele cilinder zit er weer onder. Loopt stukke beter.
Hij rijd op pro boost octaan/methanol goedje en nog wat stinkzooi maar dat is het geheim van de smit, wil je weten hoe het ruikt kom dan 15 mei naar rockanje, ik kan je vertellen het stinkt maar rijd als de brandweer.
|