Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van whocarez

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1221 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
1609
Loginnaam whocarez
Volledige naam bas
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Rockanje  
Telefoonnummer
Leeftijd 40 jaar
E-mail adres jthderuyter at chello dot nl
Messenger adres
Registratiedatum 25-3-2003
Aantal posts 270 Zoek userposts
Profile hits 2102

hmm leuk...

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
whocarez heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  whocarez heeft 0 projecten toegevoegd.
whocarez heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

koen-z 15-3-2004 18:49 Print reply

Posts: 3702
welkom!
 
Supernova 15-3-2004 18:49 Print reply

Posts: 7654
Welcome! wat voor brommers hebbie?
 
WP Car Customs
Arjan 15-3-2004 18:54 Print reply

Posts: 2483
mogguh,

 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
-RuffRyder- 15-3-2004 18:56 Print reply
Posts: 430
mogguh,
 
whocarez 16-3-2004 17:42 Print reply
Posts: 270
avond
 
i'm the gostrider, 200 horsepowers of injected fuel.
bart de schakelgek 16-3-2004 17:43 Print reply

Posts: 5987
leuk ding, vertel eens meer over die races, wat voor carb en uitlaat en vertanding heb je?
klinkt allemaal gaaf, ziet er gaaf uit

(moet er geen lichter coureur op? )
 
Limburger
Arjan 16-3-2004 17:46 Print reply

Posts: 2483
idd dat ding is zeker bruut, vertel is meer over dat ding
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
whocarez 16-3-2004 19:48 Print reply
Posts: 270
tis een ouderwetse racer uit de tijd van de van veen kreidlers echter waren deze niet te betalen en dus kwam minarelli ook met een tegenhanger de p6 racer

ZOals de p6 verklapt is het een 6 bak met een gigantisch lange eerste versnelling, waardoor je dus gewoon altijd als eerste weg.

De onsteking is bij 300 toeren al idiaal hij is dus al door een slinger aan het achter wiel te geven te starten.

der zit een 23mm del ortho onder met een sproeier waar we de maat niet eens meer van weten zo vaak op moeten boren.

de vertanding weet ik ffies niet meer uit me hoofd maar als ik hem weer uit de schuur haal zal ik het hier cker vermelden.

DE top tja 150, 160 volgens de race freaks van de racerij moet hij nog harder kunnen.

Lichtere coureur tja dat ben ik, met men 60 kilo. de tweede heat is dan ook altijd een inhaal race die je niet kan winnen. Want die gekke van veen gevallen halen dus gewoon de 200km p/u.

De cilinder is een 50cc getuned door 1 of andere malloot dus de originele cilinder zit er weer onder. Loopt stukke beter.

Hij rijd op pro boost octaan/methanol goedje en nog wat stinkzooi maar dat is het geheim van de smit, wil je weten hoe het ruikt kom dan 15 mei naar rockanje, ik kan je vertellen het stinkt maar rijd als de brandweer.
 
i'm the gostrider, 200 horsepowers of injected fuel.
Arjan 16-3-2004 19:51 Print reply

Posts: 2483
wat een verhaal , maar zeker een bruut ding
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
Roedie 16-3-2004 19:52 Print reply

Posts: 3531
echt een vet ding man. respect voor die mooie oude racers en dan ook nog zo hard
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
whocarez 16-3-2004 19:56 Print reply
Posts: 270
dus heb lef iedere gek die beweerd dat zijn brom of scoot met 50cc harder als 120 gaat die mag bij mij aanbellen dat laat ik hem wel ff me ars kussen hehehehe

Nee zonder te dollen het is een duur speeltje, voor de aankoopsprijs alleen al haal ik 10 goede mt's ofzo en 3 appie rs'en en laat ik dan maar niet spreken over het onderhoud, na iedere race alles vernieuwe vervangen uit elkaar in elkaar, zelfs de schakel klok kan ik dromen.

Maar voor op de weg is het echt niks, doe mij maar een mt ofzo vind ik veel leuker om mee te toeren
 
i'm the gostrider, 200 horsepowers of injected fuel.
Mr.Michiel 18-3-2004 19:58 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: whocarez

tis een ouderwetse racer uit de tijd van de van veen kreidlers echter waren deze niet te betalen en dus kwam minarelli ook met een tegenhanger de p6 racer

ZOals de p6 verklapt is het een 6 bak met een gigantisch lange eerste versnelling, waardoor je dus gewoon altijd als eerste weg.

De onsteking is bij 300 toeren al idiaal hij is dus al door een slinger aan het achter wiel te geven te starten.

der zit een 23mm del ortho onder met een sproeier waar we de maat niet eens meer van weten zo vaak op moeten boren.

de vertanding weet ik ffies niet meer uit me hoofd maar als ik hem weer uit de schuur haal zal ik het hier cker vermelden.

DE top tja 150, 160 volgens de race freaks van de racerij moet hij nog harder kunnen.

Lichtere coureur tja dat ben ik, met men 60 kilo. de tweede heat is dan ook altijd een inhaal race die je niet kan winnen. Want die gekke van veen gevallen halen dus gewoon de 200km p/u.

De cilinder is een 50cc getuned door 1 of andere malloot dus de originele cilinder zit er weer onder. Loopt stukke beter.

Hij rijd op pro boost octaan/methanol goedje en nog wat stinkzooi maar dat is het geheim van de smit, wil je weten hoe het ruikt kom dan 15 mei naar rockanje, ik kan je vertellen het stinkt maar rijd als de brandweer.



yay, rockanje!
Dan zie ik je waarschijnlijk wel rijden

**

Zie nu pas dat je ook in rockanje woont :P

Dit bericht is ge-edit door Mr.Michiel op 18-3-2004 22:42
 
juustem
SMALL HONDA 18-11-2004 13:09 Print reply

Posts: 1575
Weet ji niet iemand die een P6 blokje over heeft of anders zuigers heeft voor P4 cilinders
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
bierbundelhonda 21-9-2005 0:16 Print reply

Posts: 3396
heeej bas ken jij ene familie de vaal?
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved