Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Jozeff

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
1607
Loginnaam Jozeff
Volledige naam Joost M
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  19 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Tomos A35 Nee Nee
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MT Nee Ja
Bromfiets Honda MCX Nee Nee
Motor Kawasaki LTD750 Ja Nee
Bromfiets Gazelle Apollo Ja Ja
Bromfiets Zundapp Hai Nee Ja
Auto Volvo 340 Nee Ja
Auto DAF 400 Nee Ja
Bromfiets Garelli Bonanza Ja Nee
Motor Suzuki GS750 Nee Ja
Motor BMW R60/7 Ja Nee
Motor Honda XL500 Ja Nee
Overig Renault 88 Ja Ja
Auto Citroen HY Ja Ja
Auto Landrover 88 Ja Ja
Motor Yamaha XS1100 Ja Ja
Auto Landrover 107 Ja Nee
Auto Chevrolet K30 Ja Ja

  Jozeff heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Opknappen GS750 6-2-2007 10:03 100%


Pagina 6 van 16
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:14 Print reply

Posts: 10835
mooi man zo'n oud ding

van de bmw liggen cilinders en koppen bij revisiebedrijf.
nieuwe zuigers en nieuwe kleppen + geleiders.

dan nog in elkaar zetten zal wel paar weker duren voordat hij klaar is denk ik.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 13:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
mooi man zo'n oud ding

van de bmw liggen cilinders en koppen bij revisiebedrijf.
nieuwe zuigers en nieuwe kleppen + geleiders.

dan nog in elkaar zetten zal wel paar weker duren voordat hij klaar is denk ik.


zeker vet ja, we hebben nog zon bijna complete jawa staan, als je hem gewoon restaureerd is hij niet echt uniek, van die jawa's zijn er hier nog honderden. die crossers zie je bijna niet

en je bmw is de volgende nederweerd meeting dus helemaal toppie
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:18 Print reply

Posts: 10835
dat denk ik wel ja
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 13:21 Print reply

Posts: 14514
weet jij btw waar die 2 bougie's voor dienen? want ik weet zeker dat het een 1cilinder is maar ik zie toch echt 2 bougiedoppen.. gaat ff over die jawa crosser
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:23 Print reply

Posts: 10835
zitten toch ook 2 uitlaten?
dan ook 2 cilinders/zuigers lijkt mij.

2 bougies op 1 cilinder kan trouwens wel, die zijn dan om betere verbranding te krijgen. tegenwoordig hebben motoren dit ook.
kawasaki vulcan bijvoorbeeld.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 13:24 Print reply

Posts: 14514
alfa twinspark idee dus ongeveer, en over die uitlaten. dat hebben de zundapp, sparta en die jawa van ons ook. is gewoon dubbele uitlaatmond
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:29 Print reply

Posts: 10835
bij een 4 takt is dat nogal eens als je 2 uitlaatkleppen hebt.

wat voor zundapp is dat die 2 uitlaten heeft? heeft die dan ook 2 uitlaatpoorten?

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 13:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
bij een 4 takt is dat nogal eens als je 2 uitlaatkleppen hebt.

wat voor zundapp is dat die 2 uitlaten heeft? heeft die dan ook 2 uitlaatpoorten?



die zundapp is een 250cc norma

die sparta had het trouwends niet, maar een peugeot die we hadden toevallig wel

ik heb even wat foto's gemaakt om het te verduidelijken

3 1cilinder 2 uitlaten langs elkaar


hier zie je duidelijk 1bougie en 2 uitlaten


hier heb ik bij de jawa 1 vinger in de ene uitlaataansluiting en knip een foto door de andere

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:41 Print reply

Posts: 10835
nondeju, mooi spul bij jullie in de stal

het bestaat dus toch, weer wat geleerd
reden zal wel extra demping oid zijn?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 13:43 Print reply

Posts: 14514
geen idee of het meer dempt ofzo, zal wel gewoon voor de sier zijn

maar het spul staat niet in de stal, wij wonen nu midden in het dorp dus bijna alles staat gewoon buiten onder de carport. we zijn nog op zoek naar een schuur/stal oid om te huren

als je het interessant vind kom je maar een keer kijken, mijn vader weet er vast meer over te vertellen

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 27-1-2008 om 13:45 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:48 Print reply

Posts: 10835
doe ik in de zomer wel een keer dan.
zal ik mijn bakfiets wel weer een keer aanslingeren, vind jullie vader misschien ook wel mooi om te zien
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 13:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
doe ik in de zomer wel een keer dan.
zal ik mijn bakfiets wel weer een keer aanslingeren, vind jullie vader misschien ook wel mooi om te zien


vast wel

zo ziet het er dus bij ons uit
binnen:



en zo buiten:


aardig vol dus, daar waar ik sta staan dan nog de werkbank, heftafel en straalcabine
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-1-2008 13:59 Print reply

Posts: 10835
mooi man

jammer dat hier ons moeder nog wat te zeggen heeft anders lag het ook vol. (nu ook al behoorlijk trouwens)

tijd dat ik op mezelf ga wonen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 27-1-2008 14:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
mooi man

jammer dat hier ons moeder nog wat te zeggen heeft anders lag het ook vol. (nu ook al behoorlijk trouwens)

tijd dat ik op mezelf ga wonen


haha

mn pa mag ook niks meer kopen, daarom zoekt hij een schuur. als we de plaat hadden kocht hij alles wat hij goedkoop kon krijgen. complete motoren/brommers koopt hij nu niet meer veel. onderdelen wel, elke maand koopt hij een stuk of 5carburateurs wat cilinders handvaten en dat spul. omdat hij zegt: "das handig om in huis te hebben als je iets restaureerd, 9 van de 10 keer zit er geen carb+handvaten/hendels op als je een oldtimer koopt"

volgens mij hebben we nu een stuk of 15 dingen staan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Nouwk 31-1-2008 15:48 Print reply

Posts: 4242
Je moet even de e achter verantwoorde weghalen! tiepfoutheid
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-1-2008 15:50 Print reply

Posts: 10835
bende gek, das brabants
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 7-2-2008 15:01 Print reply

Posts: 14514
dit is die compressor die ik zei



die pomp 300liter per minuut en kan 11/12 bar leveren

en volgens mij is mijn straalpistool 250liter per minuut. maar zal er in de slangen ook nog wat verloren gaan? zon plastic/rubber achtige slangen met staal/nylon draden erin

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 7-2-2008 om 15:11 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-2-2008 15:08 Print reply

Posts: 10835
ziet er wel oud uit, maar kan evengoed nog gewoon werken natuurlijk.

heb je wel krachtstroom? kans is groot dat deze op krachtstroom aangesloten moet worden.

3cil geeft wel aan dat er veel lucht verplaatst kan worden, kzal eens rond vragen wat een normale hoeveelheid is dat een compressor moet kunnen verpompen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 7-2-2008 15:13 Print reply

Posts: 14514
k heb mn post net geiddit

hij is idd wel oud, maar vorig jaar nog opgeknapt/gereviseerd. de bonnen zitten er nog bij. en dat hij oud is zegt ook dat de prijs wat lager is en dat maag wel een beetje voor een student

hij is toen hij gereviseerd is ook direct omgebouwd naar 220volt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-2-2008 15:18 Print reply

Posts: 10835
als de slangen niet lekken gaat er ook niks verloren

maar je zit wel op het randje zo, ikzelf zou het opzich wel gokken want neem aan dat je toch niet fulltime gaat stralen en dan kun je best eventjes wachten totdat de tank vol is. aangezien ikzelf ook een arme student bent weet ik wat je bedoelt.

12 bar is maximum pompdruk denk ik, als je hem altijd tot zover laat pompen dan is je pomp ook iets eerder versleten, ikzelf heb de onze op 8-9 bar afgesteld.

220 volt kan wel maar ik vind dat onze compressor ook al moeite heeft als de tank bijna vol is. dat is ook een 3cil pomp op krachtstroom.
maar goed, als hij het doet dan doet hij het he

weet je het merk toevallig?

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 7-2-2008 om 15:18 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Joel_koningslust 7-2-2008 15:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
als de slangen niet lekken gaat er ook niks verloren

maar je zit wel op het randje zo, ikzelf zou het opzich wel gokken want neem aan dat je toch niet fulltime gaat stralen en dan kun je best eventjes wachten totdat de tank vol is. aangezien ikzelf ook een arme student bent weet ik wat je bedoelt.

12 bar is maximum pompdruk denk ik, als je hem altijd tot zover laat pompen dan is je pomp ook iets eerder versleten, ikzelf heb de onze op 8-9 bar afgesteld.

220 volt kan wel maar ik vind dat onze compressor ook al moeite heeft als de tank bijna vol is. dat is ook een 3cil pomp op krachtstroom.
maar goed, als hij het doet dan doet hij het he

weet je het merk toevallig?

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 7-2-2008 om 15:18 uur.


merk heb ik geen idee van

ik ga idd niet fulltime stralen, het is puur hobby en hobby mag tijd kosten

ik ga er deze week maar eens naar kijken, hij is dan ook wel al gepoest en dat is hij op die foto niet

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
B-100 12-2-2008 14:48 Print reply

Posts: 1385
joost, wat is dat voor een spoiler die je op j e bus hebt zitten? redelijk lang ding, ik moet ook is n keer opzoek naar n leuk spoiltertje voor op mn kadett..... niet zozeer dat ik dat nodig heb om m aan de grond te houden, mar tog:P t gaat om t idee hahaha..... k zal binnekort op mn profiel is wat fotos van mn kadett neerplakken.... hoop de volgende keer als ik weer tot halverwege mn deur in de blup zit, ik er wel fotos van heb zat vorige week daar in die zandpad bij het kasteel nog voor n goeje vast
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
Jozeff - Forum en Sales Moderator 12-2-2008 14:50 Print reply

Posts: 10835
is van een kadett E sedan.

als je vast zit kun je altijd bellen, kom ik wel lachen (onee, bedoel helpen )
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Leen 15-2-2008 9:12 Print reply

Posts: 26877
jozeff!!!
 
B-100 15-2-2008 10:58 Print reply

Posts: 1385
haha, ja ik zal de volgende keer wel wat laten weten:P maar ik probeer natuurlijk eerst zelf alles om eruit te komen:P en als het dan helemaal niet meer lukt, en ik helemaal gene uitweg meer zie:P dan zal ik je wel ff bellen
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 16
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved