luxe uitvoering van een scooter want hier zit je droog:-p
zo krijg je een dik race geluid!
hebt lef als je hier op durft te rijden
Aantal brommers: 2
Merken + types brommer(s):
. Puch maxi
. Pitbike
Aantal boetes en waarvoor: 2 voor door groen fietsen(hij beweerde dat het rood was) en wheely
De mooiste brommer vind ik: Sachs Madass/yamaha tzr
Honda's vind ik: sloom/niet te sturem
Suzuki's vind ik: rommel
Yamaha's vind ik: uber
Minarelli blokjes vind ik: snel te maken maar niet betrouwbaar
Derbi's zijn: redelijk
Scooters vind ik: LELIJK! UGLY! niet om aan te zien, veel herrie weinig power, schapen geluid, niet te sturen
Puchjes vind ik: mooi om aan te sleutelen
Crossen vind ik: t vetste wa dr is
Ik wil echt niet gezien worden op een: politiemotor/scooter
Beunen vind ik: af en toe noodzakelijk
Rijden of sleutelen: om te rijden moet je sleutelen
Crossen, racen of toeren: crossen!
Ik ga later wel/geen motor kopen: ZEKER
Auto's zijn: zit lekker droog met muziek erbij en verwarming(lekker dus)
De juten vind ik: iritand, naaiballen
Supermotards zijn: prachtige dingen als je een 4-takt hebt
Helmen vind ik: veilig
Tunen vind ik: noodzakelijk standaard is voor sukkeltjes, of t moet een oldtimer zijn
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: af en toe, alleen vrienden die kunnen rijden
Leuke Meiden en schakels zijn:prachtig! vooral als ze allebij mooi zijn.
Het bruutste aan een brommer vind ik: power en geluid
Schakelen vind ik: Uber vet
Irakezen zijn: ook mensen
Heb je een leven buiten BF.nl om?: uhm? ja
HET GROETEN!!!!
De oorsprong van de motorrijdersgroet ligt in het stenen tijdperk.
Er waren toen maar heel weinig motorrijders. Er waren nauwelijks verharde wegen en de wielen waren van steen.
Alleen echte bikkels verdroegen de ongemakken van het motorrijden.
Wanneer twee zulke bikkels elkaar tegenkwamen, stopten ze, stapten af en lieten elkaar de geopende hand zien, om zo te bewijzen dat ze er geen vuistbijl in hadden verborgen. Zo is de motorrijdersgroet ontstaan.
Winterrijders en softies (ook wel mietjes genaamd).
Onder dezelfde moeilijke omstandigheden zijn op de dag van vandaag nog de winterrijders onderweg.
Motorrijders zijn ofwel winterrijders of softies.
Softies kom je in April in het kantoor van de verzekeringsmaatschappij tegen, waar ze hun afgemelde bike weer aanmelden.
Winterrijders daarentegen rijden door. Hun aantal is gering.
Als twee winterrijders elkaar tegenkomen zijn ze heel blij en groeten. Vanaf April groeten winterrijders niet meer. Want winterrijders groeten geen softies.
Softies herken je daaraan, dat ze in de eerste weken van de lente wild en met twee handen alles groeten wat zich op twee wielen voortbeweegt.
Ze zijn zo opgewonden, dat ze vergeten dat iets verderop een bocht ligt.
Ze hebben altijd schoon ondergoed aan - je zou eventueel in het hospitaal kunnen belanden.
De verboden groet.
Het groeten door motorrijders is aan strenge regels gebonden en wordt door beginnelingen terecht als uiterst ingewikkeld ervaren.
Het is omgeven door allerlei geboden en verboden.
Het bekendste verbod luidt als volgt:
Groet nooit een tweewieler die minder als 250 cc cilinderinhoud heeft.
Zoiets is geen motor.
Wie uit nonchalance scooters of lichte motoren groet, staat voor schut en verliest zijn zelfrespect.
Een aparte categorie: Oldtimers.
Oldtimers worden in principe vriendelijk en vol bewondering gegroet ongeacht de cilinderinhoud.
Oldtimers worden meestal door technisch begaafde oudere heren bereden, de zogenaamde ouwe techneuten.
Die worden met respect behandeld. Kom je een ouwe techneut tegen, wacht je af of hij groet.
Vanaf de lente tot de herfst groeten velen niet omdat het winterrijders zijn - en winterrijders groeten geen softies.
Het groeten op de autosnelweg.
Niet geregeld en daarom eigenlijk niet bestaand is de cultuur van motorrijdersgroet op de autosnelweg.
Zelfs zeer ervaren motorrijders kunnen niet zeggen of men tegemoetkomende motorrijders over zes rijstroken en de middenberm heen, groeten moet.
Rij-technisch wordt het groeten een probleem bij het inhalen.
De klassieke linkerhand wordt door degene die ingehaald wordt, niet gezien. Groet je met de linkerhand voor het lichaam langs naar rechts, denken automobilisten dat je last hebt van een zwerm sprinkhanen of kramp in de onderarm.
De "Rossi-groet".
De "Rossi-groet" (zo plat mogelijk op z'n kant, een knie raakt het asfalt) geldt als zijnde zéér riskant.
In het algemeen wordt hij als bewijs van extreme stuurkunst gezien, maar het is aan te raden in ieder geval van tevoren schoon ondergoed aan te trekken (zie boven).
"Rossi-groet"-rijders rijden uitsluitend op het buitenste profiel en vergelijken met elkaar wie de scherpst afgesleten voetsteunen heeft.
Wie de kunst van de "Rossi-groet" niet beheerst en hem toch uitvoert, riskeert zijn allerlaatste, de zogenaamde "Gouden Groet".
Redenen waarom rijders van een Gold Wing niet groeten.
1. Volgens het Honda-instructieboekje mag hij zijn stuur pas loslaten
als de bike stilstaat, de sleutel uit het contactslot is getrokken,
de middenbok is uitgeklapt en de radio uitgeschakeld is.
2. Op het instrumentenpaneel is geen knop voor "automatisch terugzwaaien"aanwezig.
3. Hij is net ingedut.
4. Hij krijgt zijn arm wegens ouderdomsklachten niet meer omhoog.
5. Hij heeft via zijn handy een conferentieschakeling met zijn brooker en de ING-bank.
6. 't Vrouwtje heeft hem verboden vreemden te groeten.
7. Hij is net bezig alle lampjes van zijn "kerstboom" te tellen.
8. Hij sorteert op dit moment zijn CD verzameling.
9. De hand voor de antenne stoort de Tv-ontvangst.
10.Hij ruimt net de vaatwasser in.
11.Vanwege zijn Alzheimer weet hij aansluitend niet meer waar hij zijn hand moet laten.
12.Hij vindt aansluitend tussen alle knopjes, lampjes, schakelaars en hendeltjes zijn stuur niet meer.
13.Hij verwisselt juist de batterij van zijn pacemaker.
14.Hij zoekt net in zijn boordcomputer, wat "opgestoken hand van een vreemde motorrijder" betekent.
15.Hij groet wel altijd, maar vanwege de troep rond zijn stuur ziet niemand zijn hand.
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
paulala zegt: die 2 brommers zijn 4 takt.
klein opscheppend jongetje zegt: de mijne is 5 takt.
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
basvis zegt: er zit een typ fout in honda power of dreams!
tijnus zegt: hoezo?
basvis zegt: het is eerder: honda dreams of power?
tijnus zegt: je hebt gelijk!
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
- ><((((º> Bas <º))))>< says (22:11):
anaal?
- Chatman says (22:11):
proefritje graag.
--------------------------------------------------------------------------------