Hoi allemaall
Ik ben dus tom
En ik heb een Honda NSR
Honda NSR:
Setup:
70cc
18mm Carberateur
150 sproeier
Proma uitlaat
Powerfilter
(nog) Niet Werkend Powerbox
Looks:
Helemaal Zwart
MB velgen
Zwart/Gele pro-grip handvaten
Zwart/Gele Hevelgrips
Doorzichtige benzineslang+filter
Top Speed: 102 Autoteller
Allemaal oude foto's
In bezit van geldig brommercertificaat:
Zeker
Aantal keer over certificaat gedaan:
1x met 6 Fout
Verzekerd:
Ja met kenteken
Aantal brommers:
2
Merken + types brommer(s):
Honda NSR Tiger en Gilera Citta
Aantal ritjes op de rollerbank:
0, gelukkig
Aantal boetes en waarvoor:
3, 2x geen licht op fiets 1x door rood licht op m'n NSR
De mooiste Brommers vind ik:
Honda NSR Tiger en Derbi Senda
De mooiste Motors vind ik: Repsol Honda en Honda Fireblade
Honda's vind ik:
Lekker rijden
Suzuki's vind ik:
brommers lelijk maar mooie motoren
Yamaha's vind ik:
gruwlijk uiterlijk
Derbi's zijn:
Cool
Scooters vind ik:
MEGA LELIJK, HATELIJK
Puchjes vind ik:
Grappig om te op te F*kken
Crossen vind ik:
Leuk
Citta's vind ik:
Geweldig!
Ik wil echt niet gezien worden op een:
scooter
Beunen vind ik:
iets wat ik minder zou moeten doen
Rijden of sleutelen:
beide, in verhouding
Crossen, racen of toeren:
ligt aan de omgeving
Ik ga later wel/geen motor kopen:
Zeker, een Repsol Honda of Fireblade
Auto's:
Minder leuk maar wel Handig
De Juten vind ik:
Kansloos
Meetings vind ik:
Gezellig
Supermotards zijn...:
Niet Nodig
Helmen vind ik:
Veilig en 's Winters lekker warm
Tunen vind ik:
NODIG!
Meiden en schakels zijn:
Hot
Meiden en schakels:
Mogen contact opnemen
Het bruutste aan een brommer vind ik:
Zo plat mogelijk door de bocht
Schakelen vind ik:
Leuker dan Automaat
Hoe zal de persoon hieronder zich over zown 20 seconden voelen?
Stakker denkt té stoer zonder Helm und Beschermende Kleding
Safety is Gooooood
Hotlist voor Honda NSR-II (van motoimport)
27,50 Powerbox DMP
40,- voorkuip links Zwart
40,- onderkuip links Zwart
10,- tussenkapje voor tussen de achterkappen
17,- Zadelovertrek Carbonlook
6,50 remblokset Achter
15,- remblokset mbx/nsr/ns1
2,- Sticker Honda Racing Team
Totaal: €158,00 OMG
Latest News:
Donderdag 12 juli 2007: kben van een 180 sproeier naar een 150 gegaan omdat ik dacht dat ie verzoop, en nu loopt ie echt stukken beter, ik ben denk ik van plan zelfs een 120 of 130 sproeier te laten bestellen(hadden ze niet meer)
Vrijdag 13 juli 2007: even mijn verlanglijstje hierboven aangepast. Uitlaat caberateur en spruitstuk eraf gehaald. scheeld toch weer €177,50. m'n carberateur bleek zo goed als nieuw na een goede schoonmaakbeurd. 130 sproeiertje besteld bij bromboer
Leden:
-Ik
-Andere Skoeter haters
Lid Worden? Kweek een haat tegen skoeters
Honda NSR Rijdende Ramp:
ik heb 2 september 2007 voor het eerst mn blok cilinder eraf getrokken en blijkt dus dat ik een volledige ramp brommer heb
ongelofelijk dat ik er al 4 maanden op rond rij
lijst van rampen:
1. 50cc kop op mn 70 cilinder met allemaal deuken erin geslagen aan de binnenkant
2. zuiger ook allemaal deuken in, waarschijnlijk door de kop
3. stuk zuigerveer afgebroken (waarschijnljk oorzaak van de vastloper)
4. zuiger verbrand
5. zuiger met koolaanslag
6. blok was maar voor een kwart gevuld met olie, kon gewoon mn vinger tegen de tandwielen aanhouden, kurkdroog.
7. geen pakking tussen mn carbarateur en spruit en lekte daar dus ook
8. valse lcuht bij: carberateur, spruitstuk, uitlaatpoort en koppakking
9. water bij mn krukas
ONGELOFELIJK DAT IK ER MEE REED VOOR 4 MAANDEN DUS
en ik het maar gek vinden dat ik sproeier 180 nodig had?