Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Thijsse

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 745 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
1436
Loginnaam Thijsse
Volledige naam Thijsse
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  22 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Nee
Bromfiets Puch Maxi Nee Nee
Bromfiets Suzuki RM125 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Nee
Overig Zelfbouw Kart Nee Nee
Auto Opel GT Ja Nee
Bromfiets Puch Maxi Nee Nee
Motor Honda XR600 Nee Ja
Auto Opel Corsa Nee Nee
Auto BMW 3-serie Nee Nee
Motor Suzuki GSX1100R Nee Nee
Auto BMW 3-serie Ja Nee
Auto BMW 3-serie Ja Nee
Bromfiets Suzuki GSF1200 Bandit S Ja Nee
Auto Suzuki Samurai Nee Nee
Auto BMW 3-serie Ja Ja
Auto Nissan Patrol Nee Nee
Motor Honda XL500 Nee Nee
Auto Volkswagen Golf II Nee Nee
Motor Suzuki DRZ400 SM Ja Ja
Auto BMW 3-serie Nee Nee
Auto Mini Cooper Ja Nee

  Thijsse heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Opel GT opknappen 23-4-2007 18:44 15%
SuzOpel 15-8-2007 22:27 40%
Crosstrike 8-7-2008 20:55 100%


Pagina 65 van 69
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Martijn II - Forum en Sales Moderator 21-8-2011 20:44 Print reply

Posts: 9841
kunnen we die megashredder ook wel afbellen.

 
Too cool for school!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-8-2011 20:45 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
kunnen we die megashredder ook wel afbellen.




dat zowieso
 
JB1 26-8-2011 16:05 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rhenish
Weet u misschien waar ik de variabele compressiemeter kan vinden?



 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 26-8-2011 16:08 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]






als je pech hebt kom ik naar de achterhoek meeting
 
JB1 26-8-2011 16:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



als je pech hebt kom ik naar de achterhoek meeting


Uh-oh

*Pakt extra onderbroek in*
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 26-8-2011 16:13 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Uh-oh

*Pakt extra onderbroek in*



beter een verbanddoos
 
JB1 26-8-2011 16:15 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



beter een verbanddoos


Nah, ik was niet van plan om je te slaan namelijk.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 26-8-2011 16:25 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nah, ik was niet van plan om je te slaan namelijk.



nee, dat moest er ook nog eens bijkomen
 
Marcooow 26-8-2011 17:16 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



nee, dat moest er ook nog eens bijkomen


waarbij?
 
faster than a bullet!
koekie - Administrator 26-8-2011 17:53 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


waarbij?


Aardbei!

 
Haaks de hoek om!
JB1 26-8-2011 17:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



nee, dat moest er ook nog eens bijkomen


Ik dacht dat ik al aardig genoeg was om een extra onderbroek voor je in te pakken!
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Marcooow 26-8-2011 18:00 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


Aardbei!



 
faster than a bullet!
maxisport 26-8-2011 18:20 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ik dacht dat ik al aardig genoeg was om een extra onderbroek voor je in te pakken!


je avatar beeld al uit dat het spookt in je hoofd
 
Floris-tsx 22-10-2011 23:14 Print reply

Posts: 3225
was jij vandaag in gelderland (nijmegen, alverna, wijchen?) met een bmw toevallig?
 
Iedereen kan professioneel worden
Leen 22-10-2011 23:18 Print reply

Posts: 26877
nee toevallig niet.
 
Floris-tsx 22-10-2011 23:21 Print reply

Posts: 3225
nice
 
Iedereen kan professioneel worden
BenjaminDG 13-11-2011 11:39 Print reply

Posts: 4605
Thijsse

Met de hydraulische koppeling van de gsxr1100, is het normaal dat de platen maximaal zo'n 3-4 mm bewegen?

Want de laaste cm van de hendel beweging verlies ik precies druk?

Was dit bij jouw GSXR ook?
 
Vlaanderen vrij!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 13-11-2011 11:40 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Thijsse

Met de hydraulische koppeling van de gsxr1100, is het normaal dat de platen maximaal zo'n 3-4 mm bewegen?

Want de laaste cm van de hendel beweging verlies ik precies druk?

Was dit bij jouw GSXR ook?



geen idee, heb m nooit open gehad, maar hij ontkoppelde goed, dus het zal wel

verlies iig geen druk op het laatst
 
BenjaminDG 13-11-2011 11:41 Print reply

Posts: 4605
Ok ik zal wel zien, kan het wiel wel niet vrij bewegen wanneer ik koppeling gebruik (met de hand).

Zal wel normaal zijn denk ik

Edit: het blok moet niet open om de beweging van de platen te zien, gewoon de vuldop er af draaien en je kan de platen al zien bewegen.

Als je nog eens in de buurt van gsxr bent wil je dit dan eens controleren?


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 13-11-2011 om 11:44 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 13-11-2011 11:44 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ok ik zal wel zien, kan het wiel wel niet vrij bewegen wanneer ik koppeling gebruik (met de hand).

Zal wel normaal zijn denk ik

Edit: het blok moet niet open om de beweging van de platen te zien, gewoon de vuldop er af draaien en je kan de platen al zien bewegen.

Als je nog eens in de buurt van gsxr bent wil je dit dan eens controleren?


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 13-11-2011 om 11:44 uur.



dan zul je tot het voorjaar moeten wachten, ding staat achteraan mn werkplaats met een boel troep erop

kutgsx
 
BenjaminDG 13-11-2011 11:46 Print reply

Posts: 4605
Is goed, zit geen haast bij hoor


 
Vlaanderen vrij!
Derbi-Olaf 17-11-2011 13:43 Print reply

Posts: 14999
wat bedoelde je precies met wat je in mijn gallery zei?:P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 17-11-2011 15:10 Print reply

Posts: 17929
die tandkrans is niet gehard zoals bij normale vliegwielen, dus ding is na 2 jaar daily driver al zn tanden kwijt
 
Derbi-Olaf 17-11-2011 15:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
die tandkrans is niet gehard zoals bij normale vliegwielen, dus ding is na 2 jaar daily driver al zn tanden kwijt

op die fiets ja, nu je het zegt idd, nja optie zou nog zijn om hem dan af te draaien en een originele erover te krimpen.

heb je toevallig ervaring met niet geharde kransen of is het meer een idee ? (gewoon een vraag, had er zelf niet echt aan gedacht )
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 17-11-2011 15:14 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

op die fiets ja, nu je het zegt idd, nja optie zou nog zijn om hem dan af te draaien en een originele erover te krimpen.

heb je toevallig ervaring met niet geharde kransen of is het meer een idee ? (gewoon een vraag, had er zelf niet echt aan gedacht )



geen ervaring mee, maar je oude krans eroverheen krimpen lijkt me verstandiger indd

het is wel bekend dat die dingen slijten als een mofo
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 65 van 69
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved