Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van yamahadt1986

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
14353
Loginnaam yamahadt1986
Volledige naam peter mulders
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats marknesse  
Telefoonnummer 0651944138
Leeftijd 32 jaar
E-mail adres peter-mulders at hotmail dot com
Messenger adres peter-mulders at hotmail dot com
Registratiedatum 26-4-2007
Aantal posts 1713 Zoek userposts
Profile hits 50486

hallo ik ben Peter Mulders en ik ben een echte brommergek.

ZO IS HET BEGONNEN:

Ik ben altijd meegegaan naar brommerbeursen met mijn vader.
De zundapp beurs enz. Toen zij mijn vader anders koop je ook eens een zundapp. En ik zij ja misschien. Maar totdat er een man stond op de zundappbeurs die ook een yamaha bij zich had op zijn kar. En keek er even goed naar en ik werdt er meteen compleet verliefd op.
Dus ik zij tegen mijn vader die wil ik kopen. Zegt me pa nee jo neem een zundapp die gaan nooit kapot die yamaha's wel. Ik zij nee die wil ik en me vader zuchte. Maar toen was er een groot probleem.
Het probleem was dat ik op dat moment niet veel geld had, de handelaar moest er 375 euro voor die Yamaha DT50MX hebben.
Dus ik ging in de vakantie meteen hard werken enzo en nu nogsteeds maar ik dacht dat ding is zo verkocht en ik bleef iedere keer nog kijken op marktplaats enz. Maar ik zij tegen me pa als je morgen op die beurs bent en hij staat nog op die kar dan moet je me even opbellen en dan zeg ik wel of ik hem wil kopen. Uiteindelijk bleek hij er weer te staan en dus gekocht. Met vol trots dat ding in de schuur thuis gezet en meteen effe kijken wat voor onderdelen ik nodig had. Ondertussen was me pa nog met een zundapp project bezig dus kon ik niet beginnen met de restauratie. Ik was op dat moment bijna 13 jaar. Dus heb ik 2 jaar naar mijn brommer moeten kijken en uiteindelijk uit elkaar gehaald en opgeknapt in orginele staat.
En met veel liefde rij ik er nu nog steeds rond naar school enz.
Dit was een verhaaltje hoe ik zo gek ben geworden op Yamaha.
En wat een mooie techniek hebben die japaners toch bedacht.

Dit is mijn brommer:YAMAHA DT50MX 1986 blauw/geel



mijn logo

www.pmtuning.nl

onbox maar en voor meer contact kunt u op mijn site kijken

  18 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Nee
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Nee
Bromfiets Sparta Spartamatic Nee Ja
Bromfiets Sparta Spartamatic Nee Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Bromfiets Yamaha TZ50 Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Nee
Bromfiets Zelfbouw Miniracer Ja Ja
Bromfiets Sparta Spartamatic Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Bromfiets Peugeot Zenith Ja Nee
Bromfiets Honda MTX-sh Nee Nee
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Auto Volkswagen Golf III Ja Ja
Motor Yamaha YZ80 Ja Ja
Bromfiets Gilera Typhoon Ja Nee

  yamahadt1986 heeft 8 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
yamaha TZ replica racer 22-10-2008 10:28 40%
yamaha dt50mx restauratie 24-10-2008 11:34 80%
midibike met schakelblokie 28-3-2009 19:22 100%
Het special yamaha blok 2-8-2009 13:20 25%
honda met CR80 elsinore cilinder 3-3-2010 20:48 10%
DJ Kymco 125cc cilinder 8-2-2011 22:16 40%
yamaha jog rr 70cc standaardscooterklasse sprinter 15-6-2011 14:25 60%
yamaha yz80 1979 restauratie 26-7-2011 13:23 65%


Pagina 9 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 4-5-2010 14:03 Print reply

Posts: 29286
die van mij is onderaan 1.40mm dik.
 
yamahadt1986 4-5-2010 14:04 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
die van mij is onderaan 1.40mm dik.


oke dan weet ik dat ook weer
dan weet ik wat ik ongeveer moet hebben

ohwja fimlpje komt nog.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 4-5-2010 om 14:04 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
yamahadt1986 4-5-2010 14:19 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
die van mij is onderaan 1.40mm dik.


ik weer wat geprobeert.

eerst de gasnaald omlaag gedaan.
maar dat had een effect dat ik niet eens kon rijden dus dat was meteen weer terug zetten.
maar toen heb ik de gasnaald een het clipje op de 2de stand vanaf onder gezet. en de luchtschroef op 2 hele slagen open en dat rijd al een stukken beter.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
yamahadt1986 4-5-2010 14:28 Print reply
Posts: 1713
wat ook mijn volgende probleem is als ik er een onderlanges uitlaatje onder doe dan klapt mijn bougie beugelje zegmaar dicht en dan vonkt die niet meer.
weet jij mischien hoe dat kan?
het is wel een 70cc/80cc uitlaat.

50cc onderlanges wou helemaal niet want dat was 10/15 meter en de bougie klapte dicht:(

ik heb nu de orginele bovenlangs pijp erop zitten maar dat rijd een beetje saai.

gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 4-5-2010 om 14:29 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 4-5-2010 14:39 Print reply

Posts: 29286
Daar heb ik geen last van.
Geen idee hoe dat bij jou komt, komt de zuiger er dan niet tegen aan?
 
yamahadt1986 4-5-2010 15:08 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Daar heb ik geen last van.
Geen idee hoe dat bij jou komt, komt de zuiger er dan niet tegen aan?


neey de zuiger komt er niet tegenaan.
maar ik zal het ffkes proberen of het nu wel wilt.
vanmiddag en zal ik gelijk het filmpje ook even maken.

als me pa en ma toevallig de camera niet meenemen:( op vakantie want die gaan zo weg.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 25-5-2010 17:28 Print reply

Posts: 29286
Hoe staat het met de blokjes ervoor?
 
yamahadt1986 25-5-2010 17:59 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hoe staat het met de blokjes ervoor?



het gaat wel aardig opzich maar ik heb wel heel wat tegenvallers:(

70cc polini loopt dik 110km/h

maar de kering aan de ontstekingkant is er scheef ingetrokken en mischien lekt die nu daardoor.
ik heb namelijk ook nogsteeds het probleem wat ik je toen eens vertelt heb nogsteeds niet opgelost.

ik weet het nu namelijk echt niet meer.
ik heb alles nieuw en ontsteking staat perfect afgestelt(HPI)
carbon membraankleppen goed passende zuiger.
nieuwe orginele mikuni 20mm 2 bouts met twin air filter.
opmaat uitlaatje.
ook met orginele uitlaat wil het ook niet dus daar lag het ook niet aan.
de carberateur daarvan heb ik nu de vlotter ook helemaal goed van afgestelt.

maar ik heb dit blokje er nu onderweggehaald want ik kwam er achter dat de kering niet goed meer was en dat de zuiger een aantal veegjes heeft gekregen daardoor waarschijnlijk maar de zuiger kan nog prima mee gereden worden

yz50 blokje die heb ik er nu onder.
en dat uitgedraaide kopje van me werkt een stukke beter.
hij detoneert niet meer.
de brommer is goed afgestelt zowel ontsteking en carberateur.
de bougie is mooi bruin dus daar lijkt het goed mee te gaan.
maar waarschijnlijk zit er niet een goed passende zuiger in dus wil die niet in zijn toeren komen.
alleen als die koud is wil die dat wel maar dat is 1 keer de straat op en neer en dan is die warm heen en terug 300 meter ongeveer.

ze hebben dus de cilinder niet goed gemeten.
dus dat wordt gewoon rustig in lagere toeren even normaal rijden en dan binnenkort het cilindertje weer laten meten en opnieuw een zuigertje erin.

het special yamaha blokje is nogsteeds in dezelfde staat als dat die eerst was.
maar binnenkort ga ik de zuiger ophalen en de pakkingen en nog wat ommerommel en wat spul voor de koeling en dan is dat blokje ook mooi een geheel en dan ben ik vanplan om dat dan in de zomervakantie eronder te hangen en af te gaan stellen (poging tot) denk namelijk dat dit zeer moeilijk gaat worden maar daar kom ik vanzelf wel achter

als het nog niet goed wil.
dan ben ik het vanplan om een een hele middag op de testbank te gaan staan. voor de fijnafstelling.
maar ik wil ook nog zelf een sprint frame gaan lassen.
van aluminium met denk ik een puch voorvorkje of van een mountenbike of scooter.
en waarschijnlijk een leuk achterwieltje erbij te verzinnen van een kawasaki AR50 ofzo hebben we nog liggen namelijk. maar weet alleen niet of me papa die nog wilt gebruiken want hij heeft ook al weer wat anders gevonden voor de racer wat er nog meer op lijkt.

dus een heel zelfbouwframe komt er ook aan

ik heb over 2 weken al zomervakantie.
ik moet dan aleen nogmaar tot 17 juni stage lopen op de woensdag en de donderdag. en in die weken wil ik dan graag het sprint frame gaan bouwen omdat ik dan toch zat tijd heb om dat dan te doen.
VOLEDIG ALUMINIUM is de bedoeling maar rvs kan ook nog een optie zijn maar denk van niet
en dan ben ik daar ook mee klaar en dan kan het echt beginnen
dan een huisje schilderen om wat geld binnen te krijgen
ook ga ik vanaf 9 juli t/m 16 juli naar terschelling op vakantie met wat vrienden en dan wil ik daarna het sprint verder afmaken en dergelijke.

gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 25-5-2010 om 18:02 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 25-5-2010 18:30 Print reply

Posts: 29286
met de polini 110 rijden is toch zeker netjes.

ik heb naar die van mij ook niet meer gekeken wat het was, dat plotseling inhouden.

Wel jammer dat het yz50 blok dan nog niet optimaal gaat.

Als frame zou ik geen rvs pakken , dat heeft mijn vader ook maar dat is toch wat zwaar.

AR50 achterwiel zou ik ook niet pakken, ik heb hem nu ook maar weegt zonder band al 6.5kg.
Als je toch een zelfbouw frame hebt zou ik dan een alu velgrand en een MT trommel pakken , scheelt zo weer 4 kg tov het ar wiel.

En dan voor ook een alu velgrand en een puch maxi trommel.

Zelf vond ik dit ook wel een mooi frame:



Ga je genemuiden dan nog redden?
Wij zijn misschien daar ook aanwezig om te rijden.
 
yamahadt1986 25-5-2010 19:00 Print reply
Posts: 1713
jaah nu ik er opeens overnadenk vind ik inderdaad het ar50 wieltje wel wat wegen ja.
ik heb hem namelijk net eens van zolder gehaald en het was nogal aardig zwaar.

opzich met die alu velgen idee van jouw is ook nog niet zo een gek idee.
mischien is dat ook wel een goed plan.
maar ik heb laatst ook nog eens bij iemand titanium velgjes gezien en daar hadden ze ook puch naafjes erin gemaakt.
en bij het achterwiel een tsx naafje.

opzich komt het ook op hetzelfde neer wat jij net zij.
maar titanium is nog lichter maar als nadeel zij die man dat het achtervelgje erg vaak opnieuw gespaakt moest worden omdat titanium toch nog wat te zwak was zij die:(

dat frame van die foto is inderdaad wel een net framepje die had ik laatst met de jubbega foto's ook nog gezien.
maar ik denk dat ik zelf een frame ga ontwerpen die nog niemand heeft.
natuurlijk zullen er wel dingen in zitten wat al gebruikt is in de voorgaande jaren maar dat maakt mij dan ook niet uit.
ik wil namelijk alle voordelen van allerlij frames bij elkaar doen.
dat lijkt me wel mooi.

waneer is genemuiden dan weer?? augustes toch?
en damwoude dan? waneer is dat en ga jij daar ook heen?
ik denk dat ik genemuiden wel zal redden.
want als ik het met het zelfbouw frame niet ga halen dan zet ik het motorblokje gewoon onder mijn dtje
om toch dan mee te kunnen doen.
maar ik wist eigenlijks wel dat jubbega bijna niet te behalen was en helemaal met het gekloot van de zuiger:(

linkje: de 11de foto vind ik ook wel een mooi sprint frame en foto 5 en 6 vind ik ook wel mooi. alleen wel allemaal van aluminium dan hea, er zit er namelijk1 bij die niet van aluminium is.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.kreidler.nl/forum/files/img_1182__small__158.jpg&imgrefurl=http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php%3Fp%3D520665%26sid%3Db8981f204c5aff1dc69437143c8db456&usg=__RKQS7xUJE7y5IJDXgRAsO--JgdI=&h=427&w=640&sz=58&hl=nl&start=18&um=1&itbs=1&tbnid=I8KHMJ_IxgT8PM:&tbnh=91&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dzelfbouw%2Bsprint%2Bframe%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2SUNA_enNL334%26tbs%3Disch:1

gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 25-5-2010 om 19:11 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 25-5-2010 19:25 Print reply

Posts: 29286
titanium, lijkt me ook zo duur.

Is inderdaad wel leuk, als je een frame hebt , wat je niet nog eens tegen komt bij de sprint.

genemuiden is inderdaad in augustus.

damwoude is geloof ik eerder, maar daar gaan wij niet heen.

Kan inderdaad ook goed, dat je dan gewoon met het dt frame mee doet.

Zijn eigenlijk allemaal toffe frames bij de link.

Ik heb de draad ook weer opgepakt met het yz80 blokje (de ac) , ben nu de carters kaal aan het maken en heb net een zuiger'tje besteld bij Dirk.
Moet alleen nog de gianelli uitlaat gelast hebben, maar mijn vader heeft erg weinig tijd, dus ik zie wel wanneer dat loopt.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 25-5-2010 om 19:26 uur.
 
yamahadt1986 26-5-2010 18:54 Print reply
Posts: 1713
zeker mooi dat titanium maar inderdaad ook erg duur.
ik zat ff wat te zoeken en dan kwam ik toch op ongeveer 223 euro uit voor 1 velgje van titanium

maar ik heb nu eens besloten met mijn vader en na drukke discusies over een sprint frame te maken en de tijd.

heb ik besloten om een dt50mx frame aan te gaan passen voor een tijdelijke oplossing

en later zelf een frame van aluminium te gaan maken.

het volgende idee wat ik ga maken voor tijdelijke oplossing.

dt50mx frame helemaal verzaagt.
mat dt50mx achterbrug die ik aan het frame las en de bovenkan eraf haal van de schokbreker en er opnieuwe aanlas en doortrek naar de bovenkant van het frame bij de schokbreker vooraan.
dt50mx achterwieltje erin.
dt50mx T stukken (kroonplaten)
met een zundapp gts50 voorvork erin helemaal zo laag mogelijk.
zundapp sprinter voorwiel alu velg erin met strommelrem.

plannen voor de kleur weet ik nog niet zeker, maar ik zit te denken om de voorvelg en de T stukken knal rood te doen.
en het frame WIT en het achterzitje ook knal rood.

zijn namelijk ook mijn P.M.Tuning kleuren

check mijn logo maar eens op mijn hyves
staat op de achtergrond van mijn account daarvan.
ik weet dat je niet heel vaak op hyves zit maartoch

maar wel mooi dat je weer met het yz80 blokje bezig bent.
ik ben nu wat aan het sparen vanwege de terschelling vakantie dus ik denk ook niet dat ik een nieuwe zuiger erbij laat meten door dirk ofzo.
daar heb ik het er nu niet voorover.
dus ik zie wel.
het is tenslotte voor mij over 2 weken al vakantie dus hoef ik de brommer toch niet meer te gebruiken eigenlijks.
maar wat zijn verder de plannen van het yz80 blokje dan?
mischien maar zo'n leuke berekende uitlaat maken wat we toen op die site toen ook gevonden hadden met allemaal berekeningen en uitslagen voor yz80 blokjes mischien geen gek idee

hoeveel mm carberateur doe je erop?
ik zou eerst het volgende doen
alles orgineel maken.
dus:

cilinder en kop zo houden en dan de orginele binnenrotor ontsteking eropzetten die nu op het rdtje zit
dan een 2 bouts 24mm mikuni erop zetten met twin air filter en die gianelli uitlaat eronder.
dan gaan kijke hoe dat loopt.

ik waarschuw je er allen maar voor dat je erg precies te werk moet gaan met dit spul want ik heb al heel wat probleempjes gehad.
ik had last van detoneren enz. 3 zuigers kapot gereden!!!!!
nu is dat opgelost doordat ik de cilinderkop zelf opmaat heb gemaakt voor de ziuger en de verbrandingskamer enz.


gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 26-5-2010 om 19:03 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-5-2010 21:01 Print reply

Posts: 29286
Dat is inderdaad een beetje duur.

Dat kan ook best inderdaad, als tijdelijk frame.
Altijd leuk om weer te fantaseren wat er allemaal gebruikt wordt in het frame.

logo heb ik gevonden:





Nog een heel gedoe, bedacht ik me daarna dat ik ook gewoon kon inloggen.

Ja dit yz80 blokje wordt ook lekker goedkoop, kost me met de aankoop en nieuwe zuiger ook maar iets van 60 euro in totaal, dat gaat nog.

Blokje komt onder mijn dt50, gewoon om eens te kijken hoe het rijd.
Misschien ooit nog eens onder de rd zetten en dan met een waaier kop erop. (van italjet ofzo)

Uitlaat ervoor maken is het me niet meer waard.
Bouwen we wel een voor de dt175, veel leuker.

komt een 28mm mikuni op, die is origineel, voor de rest blijft hij ook helemaal origineel op de gianelli uitlaat en 1982 yz80 binnenrotor na dan.

Binnenrotor komt inderdaad erop wat ik eerst op de rd had (maar is al weer een tijdje daar vanaf)

wat foto's:



proef opbouw:





Carters blank gemaakt ipv zwart

vandaag dicht geklapt.



Is wel raar om dat 6 versnellingen te voelen.

Maar komt dat ook gewoon de yz koppeling in en deze heeft zwaardere overbrenging, en zo wordt de 6 net iets zwaarder als de bestaande dt80mx 5 bakje.
Is wel fijn.


 
yamahadt1986 27-5-2010 19:11 Print reply
Posts: 1713
ziet er wel weer leuk uit dat yz80 blokje.

ik vind het blokje blank trouwens ook niet verkeerd staan want dan lijkt het wat meer te passen bij het dt50mx brommertje

6 versnellingen is wel donders mooi kenny aleen jammer dat het niet in mijn motorblokje zo makkelijk in past anders had ik dat ook wel gedaan

ik heb trouwens van mijn yz50 blokje de cilinderkop nu knalrood gespoten hitte bestendig.
staat wel stoer en niet verkeerd.

morgen ga ik met mijn sprint frame bezig om het laswerk te gaan doen van het frame en de achterbrug.

het logo heb ik door een vriend van me laten maken en ontwerpen.
hij doet daar heel veel dingen mee voor zijn opleiding van school, en maakt dus ook website's enz.
dus wieweet als ik wat meer getuned heb dat er dan ook eens een website moet komen met het eind .NL voor de foto's en dergelijken.

maar wat vind je van het logo?? oogt het een beetje normaal of heel overdreven anders laat ik wel wat anders verzinnen:P

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 28-5-2010 10:53 Print reply

Posts: 29286
Ja, vooral omdat mijn dt ook nog eens zwart is, anders werd het ook zo'n heel zwart ding.
Nu breekt het een beetje en lijkt het blokje ook iets groter.

Ja ik vind het ook jammer dat die niet gewoon in een dt50 blok passen, anders had ik waarschijnlijk dit blok ook niet opgebouwd.

Flitsend kleurtje.

Dan kunnen we binnenkort weer foto's verwachten?

Logo is wel goed hoor, niet te druk en gewoon netjes.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-5-2010 om 10:53 uur.
 
yamahadt1986 28-5-2010 11:00 Print reply
Posts: 1713
ja inderdaad.
maar ik bedoelde ook op de politie manieren te zien zegmaar.
want laatst was ik dus aangehouden met mijn crossblokje eronder.
en hij had vroeger zelf op motorcrosse gezeten:( per toeval.
dus hij had mijn blokje al snel door en dat kwam ook helemaal omdat hij vroeger op yamaha crossde zij die dus ik dacht dat ik de pineut was maar geluk kon hij er wel om lachen.

hij zij alleen ik vind het voor de rest prima omdat het 50cc is en omdat je het alleen voor de hobby doet maar anders had ik hem in beslag genomen voor onderzoek:(

jaah een appart kleurtje ja.
maar ik weet nog niet of ik dan wel echt een spier wit frame neem.
want daar zit ook een groot nadeel aan dat je alle vette zooi er zo op ziet zitten

zometeen naar het metaalbedrijfje toe waar ik het helemaal ga verlassen en doen.
ik hoop volgende week klaar te zijn met het frame en dat die dan gespoten kan worden.

het frame maak ik zo laag mogelijk en zat ik gister te kijken dat echt net mijn uitlaat er nog onderkan
de brommer zit denk ik met het laagste punt met uitlaat erbijonder.
op ongeveer 5 a 6 cm vanaf de grond als het niet lager is

mischien kun je wel foto's gaan verwachten ja.

oke thnx

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 28-5-2010 11:35 Print reply

Posts: 29286
Heb je wel geluk gehad.
Hier kent de politie dat toch niet.

Wit is inderdaad wel snel vies.

Die van ons zijn ook wel tamelijk laag, vooral die van mijn vader.
 
yamahadt1986 29-5-2010 10:11 Print reply
Posts: 1713
ik heb zeker geluk gehad.
maar gelukkig was dit ook de dorpsagent die zijn namelijk altijd wel wat aardiger.
maar meestal rijden er ook van die amsterdamse agenten rond die niet eens weten ermee om te gaan in ons boeren gebied in de polder
en dan denken ze alles te weten.

ze zeggen dan soms zelf dit:

ze hadden een maat van me aangehouden met zijn derbi senda en zijden volgensmij heb jij je varioring eruit gehaald jongenman en de prop uit je uitlaat.

haha ik lagde me kapot toen hij het aan mij vertelde.
en het leuke was

die jongen rijd met een motorblokje die ik gereviseerd heb.
met max getuned 50cc airsal cilinder (vlinderpoort) en 19mm dellortho en een conti bovenlangs pijp.
echt dom jonge die gasten.

hoe heeft je vader dat eigenlijkt gedaan dan met de uitlaat omdat die zo laag is?
heeft hij de uitlaat naast zijn frame dan gemaakt ofzo?

ik heb trouwens mijn frame al bijna klaar.
ik moet alleen de dingetjes wat aflassen.
en de remmerij en de stepjes erop te maken op de juiste plek

moet je maar eens bij je dttje kijken.
dan weet je hoe laag die is
waar de zadel van je dt50mx zit.
tot daar zit mijn wiel maar dan 4cm omlaag.
dus tot de bevestiging ongeveer van de uitlaatdemper
tot daar zit de band.

maar binnenkort komen er wel wat foto's die ik bij het projectje neerzet.

ik zat dus iets te bedenken over je ns1 cilinder
mischien moet je de cilinder eens uitdraaien.
en er zelf een stalen bus in gaan maken met een andere poorten timing.
en mischien nog geen gek ideen om die van een yz80 van yamaha er op de juiste plek en hoogte erin te persen. noem maar een voorbeeld.
dus gewoon een bus pakken uit een cilinder die je erin kan persen.

en over je andere cilinder met 125cc hoe is het daarmee?
ga je daar mee meedoen in genemuiden dit jaar of word dit een andere keer?

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 31-5-2010 14:24 Print reply

Posts: 29286
haha altijd mooi zo'n dingen.

Ik ben ook eens aangehouden met mijn cr80, was wat aan het rijden op veldpaatjes hier in de buurt.
Maar omdat het volgens meneer agent een gewone brommer was, mocht ik hem wel houden als ik lopend naar huis ging.

Uitlaat loopt voor het frame langs.
Gaat eerst naar rechts en dan voor langs het frame naar links.

Wel mooi dat het frame al opschiet.
En dat is zeker laag.

Maar ik zie niet wat het nu ervan is om een andere bus in de cilinder te plaatsen.

Timingen zijn nu gewoon wel goed.
Tenminste ik kan eigenlijk niet hoger gaan.
En met uit draaien zou ik ook in de koelkanalen komen.

Voor het mt8 blok liggen de spullen hier om eraan te beginnen maar heb er geen geld voor dit jaar.

Dus ik denk dat ik als toeschouwer bij genemuiden zal zijn.



tof blokje






hete uitlaat:













Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 31-5-2010 om 17:18 uur.
 
yamahadt1986 31-5-2010 21:07 Print reply
Posts: 1713
jammer dat je niet mee kan doen bij genemuiden dit jaar.

maar kun je anders niet gewoon zoals je huidige setup op komen dagen en dan meedoen?
of zie je dat ook niet echt zitten?

geld is bij mij vaak ook het probleem
maar dat komt op den duur ook wel weer meer hea.

binnenkort komt er trouwens ook een mooi filmpje op TV van blik op de weg


die jongen woont in genemuiden en heeft een honda mb8 met 125cc met leuke uitlaat en carberateur en hpi erop.
en uiteraard getuned.

die werd vorig weekend aangehouden en gefilmt door blik op de weg


die jongen ken ik een beetje via school. en hij was dus aan het proefrijden zegmaar. en ja toen opeens politie met filmploeg alles erop en eraan
en het mooie is.
dat de politie de brommer zelf ook nog eens aan de praat probeert te krijgen ook. en dat is ook gefilmpt ik weet alleen niet of ze dat ook gaan uitzenden want het wou niet echt lukker:P

geil blokje of niet soms
die wil ik ook wel.

en die yz is ook niet verkeerd.
en inderdaad een sexy pijpje is die toevallig van jouw??
of heb je de foto's toevallig weer met wat speurwerk op het internet gevonden?.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 31-5-2010 21:12 Print reply

Posts: 29286
Zeker zag ik het wel zitten om met de huidige setup mee te doen, maar mijn vader niet.
En dan heb ik geen vervoer.

Maar maakt niet uit, kan ik ook een beetje van de wedstrijd zien.

haha, dan hebben we weer wat te zien.

Is niet mijn uitlaat.
Mocht ik willen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 31-5-2010 om 21:13 uur.
 
yamahadt1986 31-5-2010 21:19 Print reply
Posts: 1713
dat is opzich wel jammer hea.

ja precies anders ben je wel erg vaak met jezelf bezig.

precies?

ja jammer is dat dan hea.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 31-5-2010 21:24 Print reply

Posts: 29286
Jup, zelf zie je niet zoveel van alles.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 31-5-2010 om 21:26 uur.
 
yamahadt1986 1-6-2010 16:04 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Jup, zelf zie je niet zoveel van alles.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 31-5-2010 om 21:26 uur.


maar als je het goed doet en niet hoeft te sleutelen of zeer weinig dan kun je ook nog wel kijken denk ik


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 1-6-2010 16:45 Print reply

Posts: 29286
Valt tegen.

Klasse wat je het meeste ziet is de scooters, dat boeit me niks.
En als je met 1 iemand even staat te praten in de pits dan kan je voor de rest ook niks meer zien.

En wij stellen ons al vroeg op.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 9 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved