Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Malguti_mausje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
13973
Loginnaam Malguti_mausje
Volledige naam Maurice Bon
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Lisse  
Telefoonnummer 06188815 de rest mag
Leeftijd 34 jaar
E-mail adres reddevilhel at hotmail dot com
Messenger adres Reddevilhel at hotmail dot com
Registratiedatum 16-3-2007
Aantal posts 63 Zoek userposts
Profile hits 2465

Ik ben maurice,

Berijder van een Malaguti Drakon

Setup:

Blok: am6

Cilinder: gilardoni standaard

Carb: dell ortho 19mm.

Verdere veranderingen:
verhoogd, ander achterlicht en bandengemarkt.

Lulverhaal over mezelf:P:
Ik kom dus uit lisse zit op het nova. in hoofddorp.

  2 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Malaguti XSM50 Nee Nee
Bromfiets Malaguti Drakon Ja Nee

  Malguti_mausje heeft 0 projecten toegevoegd.
Malguti_mausje heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Timon88 22-4-2007 16:14 Print reply

Posts: 1477
heej
jij rijdt dus altijd door lisse op die gele dragon.
 
Holland-Meeting
Malguti_mausje 22-4-2007 16:35 Print reply
Posts: 63
als je me wil spreke moet je me maar ff toevoege op msn:P
 
Bonniej-style
Kaufmann 28-4-2007 18:34 Print reply

Posts: 244
ff nog een toevoeging over die snelheid van 95.... Volgens mij moet dat wel mogelijk zijn...je zal geen 95 echte kilometers halen maar 90 moet zeker wel lukken. Ik op mn senda heb de 91 gehaald op onze autoteller....nou heb ik het overigens wel over een Renault Twingo dus daar halen we een paar kilometertjes vanaf. Of mijn teller precies is weet ik niet, die gaat maar tot de 80.... Echter is de vorm van een Senda zo mogelijk nog minder gestroomlijnd dan een Drakon denk ik. Verder heb ik geen 16carb en verdomd brede schouders natuurlijk, totaal niet gestroomlijn dus
 
Liever een zus als hoer, dan een wout als broer
Malguti_mausje 1-5-2007 11:59 Print reply
Posts: 63
haha ja nou ik haalde t ook alleen met die windkracht 7 ofzo:p een gast die ik ken heeft 105 gehaald zegt ie maar die reed wel 13500 toeren en dat haal ik niet eens

Dit bericht is gewijzigd door Malguti_mausje op 1-5-2007 om 12:00 uur.
 
Bonniej-style
Royal Club 18-9-2007 9:23 Print reply

Posts: 60390
met je spaanplaat speakerbox met 207 schroefjes
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Die-4-Nothin 19-9-2007 18:48 Print reply

Posts: 548
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
met je spaanplaat speakerbox met 207 schroefjes


Beter wat schroefjes teveel dan te weinig toch?
 
GSM-Sloper.. Derbi-Verkoper
Fruck 14-10-2007 17:02 Print reply

Posts: 71
ik heb een vraagje aan jou, ik heb ook een AM6 blokje, heb een rieju rr, en zoals jij waarschijnlijk wel weet zit er rechts van je voortandwiel een soort tapje waar een rubbere slangetje aan zit die officieel naar je carb moet lopen, kan het zijn dat die iets te veel olie lekt als je blokolie net is ververst en er waarsch iets te veel in zit? kijk even hoe dat zit met dat slangetje bij jouw blok plz en post het even bij mijn profiel, dankjewel man

Groetjes
 
Kevinnnnnn_ 2-3-2011 2:52 Print reply
Posts: 6
Valt een malaguti drakon nog te krijgen ?

 
Saknet 2-3-2011 7:49 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kaufmann
....nou heb ik het overigens wel over een Renault Twingo wettelijk goedgekeurd vervoersmiddel dus daar halen we een paar kilometertjes vanaf.


 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved