Quote:Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ja denk het wel, nog ff kijken. moet nog wat kleine dingen aan mijn tsx doen voordat ie er weer klaar voor is
Aha, ja die van mij is ook nog niet helemaal in orde. carburateur lekt en ik heb nu een 21mm mikuni besteld, dus 1mm groter. Dus zal ook wel weer afgesteld moeten worden. En hij is ook nog eens geschorst
hee,
ik ben nu bezig met het aanvragen van mn KNMV crosslicentie, zodat ik hier op de crossbaan kan rijden, maar snap het even misschien kan jij me helpen?
ik heb dit zo ingevuld, lijkt me goed toch? *klik*
maar bij "naam rijder" en "sponsornaam" kon ik niks invullen, maar dat leek mij dat het zo hoorde, dus ik klikte op "volgende".
toen kwam ik hier: *klik*
wat moet ik daar doen of wat heb ik daarvóór fout gedaan?
want wat houd het in als ik een "Beperkt lidmaatschap (excl. hulpdienst)" heb? (wat dus mijn enige mogelijkheid blijkt te zijn
ik ben in maart 14 geworden dus ik neem aan dat "Mx2 jeugd" wel goed is toch?
Dit bericht is gewijzigd door MaXi-PuCh op 25-6-2011 om 22:43 uur.
volgens mij zit je bij de verkeerde licenties te kijken, je moet een districtlicentie hebben. hier heb je het aanvraag formulier: http://www.knmv.nl/u...mulier_2011_DOC.pdf. als je dat invult en ermee langs gaat bij een crossclub kunnen ze daar wel een licentie voor je regelen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
harden rijden
of minder olie erin, of andere veren
Harder rijden doe ik niet aangezien dat niet echt van toepassing is in een bos.
Minder olie lijkt me inderdaad wel een oplossing, ik lees veel op KDXrider dat ze hun vork 'revalven' maar hoe zeg je dat in het Nederlands ik heb geen idee hoe ik daar op kan zoeken...
letterlijk overnemen is ook niet alles
herkleppen, herventielen