Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 992 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 7 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 7-1-2009 19:01 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


gewoon 2x dezelfde maat

een waarom zou je dat precies willen ? (gewoon interesse )
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 7-1-2009 19:02 Print reply

Posts: 60390
omdat 1x 34mm niet mooi spoelt
oid
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 7-1-2009 19:04 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
omdat 1x 34mm niet mooi spoelt
oid

Maar als je 2 keer een 21 mm neemt bv, en je laat deze na elkaar openen.
dan heb je in principe een venturi in een 8 vorm, ook niet echt bevorderend lijkt mij?

edit: ik bedenk nu net pas dat je ze ook tegelijk kan laten openen

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 7-1-2009 om 19:05 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 7-1-2009 19:05 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Maar als je 2 keer een 21 mm neemt bv, en je laat deze na elkaar openen.
dan heb je in principe een venturi in een 8 vorm, ook niet echt bevorderend lijkt mij?

edit: ik bedenk nu net pas dat je ze ook tegelijk kan laten openen

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 7-1-2009 om 19:05 uur.



denkte gij dannnn
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 7-1-2009 19:08 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]



denkte gij dannnn

Hehe... en je idee was gewoon samen op 1 spruit dan? of dat de ene bijvoorbeeld de rechterkant van het membraan voorziet van benzine, en de andere de linkerkant?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 7-1-2009 19:21 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Hehe... en je idee was gewoon samen op 1 spruit dan? of dat de ene bijvoorbeeld de rechterkant van het membraan voorziet van benzine, en de andere de linkerkant?


nee, gewoon een spruit wat naar links en rechts wijst. en samenkomt op het membraan. filters aan beide kanten dus

net ff maten gemeten van vforce

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Dirk_yz 8-1-2009 18:14 Print reply

Posts: 313
dat word kut af te stellen?

dit is trouwens mijn twee twee twee'ste post

en ik heb vanmiddag me trekker rbw gehaalt

Dit bericht is gewijzigd door Dirk_yz op 8-1-2009 om 18:17 uur.
 
kenny77 8-1-2009 18:33 Print reply

Posts: 29286
Hoi mede BF ers.

Ik maak maar eens een projectje aan van mijn nieuwe sprinter: een Honda NSR.

Na een paar jaar op mijn sprint puch hebben gereden, wilde ik een schakel sprinter.


1ste en 2de plek bij de sprint in Sittard (mijn neef en ik )
(We waren wel de enigste 2 met puchjes maar ja toch 2 mooie bekers gekregen en een leuke dag gehad we mochten zo vaak rijden als we wilden).

Toch wilde ik liever een schakel hebben, en eerst was de bedoeling dat mijn vader zou stoppen met het sprinten en dat ik op die van hem ( Honda pro-stock) ging rijden.







Hier hadden we een feestje van mijn vaders verjaardag.
Het thema was race, en wat gebeurt er dan � jaha de sprinter in de kamer


Hier een filmpje : http://video.google....search&plindex=1

Mijn vader vond het toch jammer om er mee te stoppen , en ging ik op zoek naar mijn eigen.
Eerst wouw ik een derbi GPR op een aprilia RS, maar die waren toch te prijzig.

Toen zij mijn vader waarom ga je niet kijken voor een Honda, want daar weet ik veel meer van en daar heb ik nog een hoop spullen van liggen.

Maar eens op internet gaan zoeken voor een Honda, maar eens bij een NSR kijken , en toen kwam ik bij een NS 1 uit ,die vond ik ook wel mooi.
Ik kwam op een gegeven moment uit bij een Honda met honda rs 125 kappen er op en met snelle spullen erop, dat was natuurlijk helemaal mooi.
Maar mijn vader vond het een beetje te ver rijden voor alleen te kijken.



Zo stond de NSR op internet.

Ik steeds weer kijken op het internet , want ik vond hem mooi en het was een goede basis voor te sprinten.

Toen op een dag ging mijn vader kijken naar een andere auto en konden we op de terug weg naar de NSR gaan kijken , we hadden in de middag afgesproken , maar het was allemaal een stuk later geworden, dus in de avond kwamen daar aan om de NSR te bekijken , goed na een tijdje gekeken te hebben , gingen we naar huis om ons te bedenken�

Volgende morgen op gebeld dat ik hem zou kopen .
Hij had hem helemaal uit elkaar gehaald omdat we geen trek haak op onze auto hadden, dus ging de NSR in onze seat ibiza, het paste allemaal precies.

Ik had in de tussen tijd ook wat op internet gezocht over NSR�s en wat kwam ik daar tegen op Brommerforum , jaja de NSR en ook nog een andere site hoe Hans F. de NSR op had gebouwd dit vond ik natuurlijk heel erg leuk om door te lezen , wat voor een tegen slagen Hans heeft gehad met de Daytona mini cilinder en hoe hij het MBX blokje heeft op gebouwd en getuned.

Hier de 2 linken:
http://www.brommerforum.nl/user/1202

http://2stroke-tunin...aae6757d89e6ff482ee1


Toen we weer thuis waren kon ik het niet laten om hem meteen op te gaan bouwen.


Dit is hem dus.

s�Middags uit school alles aangesloten en wat benzine in de tank gedaan en eens proberen te starten
En hij liep ook nog na een paar keer proberen en hoe, wat een geluidje en fel,
mijn vader kwam ook net thuis en vond ook dat hij goed liep.

Hier een filmpje: http://video.google....=7717910834850480998
(Is gefilmd met mijn telefoon dus beeld en geluid slecht, maarja beter als niks)

De toeren teller klopt niet omdat er een knik in de kabel zat.
Is zo�n 12/13 RPM.

Ik kon er nog niet op rijden omdat, de koppelings platen vast plakte aan elkaar

Hellaas moest hij eerst bij mijn oma gestald worden, omdat we hier geen plek hadden en ik zat nog eest met het examen jaar op school.


EEN HALF JAAR LATER�

Dus een half jaar later op de dag van het laatste examen, gelijk mijn NSR ophalen.
Na een wandeling van 5 km was ik thuis aan gekomen.
Eindelijk had ik hem thuis.


Hier nog wat foto�s





Hij moet op nieuw worden gespoten , en wat worden veranderd voor als sprinter te kunnen gebruiken, want ik gleed naar voren van het zadel.,( dit zal ook wel komen doordat Hans een stuk groter als mij is.
)



Het subframe maar eens er afhalen omdat het zadel een stuk lager komt.


Het zadel komt nog iets lager, ook de voor vork maar eens voor de grap heel laag gezet.

Toen wisten we hoe alles er ongeveer uit moest komen te zien maar beginnen met uit elkaar te halen.


Frame word zilver en de kappen worden weer zwart en de velgen blijven zo( misschien nog polijsten maar dat weet ik nog niet zeker.).


Onderdeeltjes.


Uit elkaar gehaald.

Frame afbijten.





Voorvork gepolijst.
Wat een werk en ik moet er nog een


De velgjes schoon gemaakt en de letters wit geverfd.
( ze lijken hier een beetje roze maar ze zijn toch echt rood .)


Ziet er wel leuk uit of niet?

Mijn vader heeft het frame aangepast op het werk.
Nu het subframe eraan gelast ,waar de voetsteunen aanzaten een stuk lager gezet en de bevestigings punten van het zitje gemaakt en de standaard er af geslepen.









En een echte tank verlaging

Omdat anders de tank te hoog kwam te zitten tegen over het zitje.


Alweer een stukje meer opgebouwd om te kijken of alles past voor het spuiten.






Het frame is gespoten.
Ik vind het heel mooi geworden, ik de zon lijkt het net een soort chroom.






Ben bezig met de NSR weer op te bouwen.

Voorvork.




Let niet op de veer is nog niet gespoten.


Met rem klauw.




Zo komen de voetsteuntjes.


Blokje open maken om de koppelings platen los te maken, wan deze zaten aan elkaar gekleefd.
Ziet er nog allemaal heel mooi uit.




Met blokje erin.



Zo heb ik er mee gereden in de straat , en dat rijdt best wel goed
Alleen ging het schakelen nogal stroef , wat bleek nu was een ringetje van de kickstarter was er tussen uitgevallen met open maken en dit had ik niet gezien en dat ringetje zat tussen het schakel mechanismen , gelukkig is het daar blijven hangen anders was het minder leuk geweest.

Hier 2 filmpjes:

http://video.google....-3123123911954596273

http://video.google....-5930766305592574828


tomaselli snelgas lag nog in de kast na wat poetsen er op gezet.
Nu nog een snellere gasreactie


En kilswitch


Hier ben ik een stukje begonnen met het polijsten van de kappen.


Zo ziet het cilindertje van binnen uit is niet zo�n goede foto.


Me vader heeft bussen op de balhoofd plaat gelast zodat de voorkant wat lager ligt.




Zo staat hij er nu bij.


Het zitje en de tank moeten nog worden gespoten en de kappen nog worden gepolijst, en voor de rest nog wat kleine dingen.

In mei volgend jaar misschien mee gaan rijden in de 70cc klassen (moet ik er een ander blok onder doen.)
En heel misschien volgend jaar zomer een cilinder van een Honda cr80 erop maken(net als mijn vader alleen dan water gekoeld.)

Update 11-10-2007.



Nog een foto van het blokje gemaakt

Vandaag ook op de testbank geweest met de NSR.



Naar de testbank, met de nieuwe auto van mijn vader (na lang sparen heeft hij eindelijk zijn droom auto kunnen kopen) een chevrolet el camino met een v8 moter.
Voor mij is dit ook best wel handig om mijn brommers te vervoeren.



De koppeling slipte in het begin omdat hij te strak afgesteld was.
Hier had hij 12.2 pk



Hij had daarna 14.1 pk .
Ik scan hem morgen in dan in het van beter kwaliteit.




Hier nog 2 filmpjes:

http://video.google....5640451003&hl=nl

http://video.google....0841884563&hl=nl

Update 6-12-2007

Een kleine update.

Ik heb een tijdje geleden een cr80 blok van 1983 gekocht , voor de krukas , de koppeling en de versnelling bak.
Voor in het NSR blok te bouwen.
De krukas had ik al gedacht dat de lagers niet zouden passen , maar ik had eigenlijk gehoopt dat de versnellings bak er in zo passen , maar deze is compleet anders .
De versnellings bak van een cr80 van 1981 pas er zo in(heeft mijn vader ook) dus ik had niet gedacht dat ze dit in 2jaar compleet hadden verandert.

Weet iemand wat voor een versnellings bak (van welk bouwjaar) er past met uitzondering van een cr80 van 1981?

Maarja zaten to wat spulletje bij wat ik kan gebruiken zo als de 5 plaats koppeling en het membraam wilde mijn vader wel hebben voor in zijn sprinter.

hier wat foto's:






Update: 21-01-2008

Ik ga als alles goed is dit jaar weer naar Jubbega , maar dan met de NSR in plaats van mijn puchje.

We hadden gister eens gekeken of we de 80cc cilinder wat er nu op zit( mbx blok) of we die op het NSR blok konden pas maken, maar er moest toch veel worden aangepast om deze passend te krijgen , ook mede door de hole ruimtes.
Dit idee is verloopig van de baan , omdat het sprinten niet meer zo lang duurt.

Ik wil dan in de 70cc klasse mee gaan rijden.
Toen ik de brommer kocht zat er ook een speciaal cilindertje bij: een daytona mini , met fluitpoorten dit getuned is door JS (Ivo Sparidaens).

Deze wil ik gaan gebruiken, maar er is een probleem in de fluit poorten zit een horizontale scheurtje, ik hoop dat hij een sprint wedstrijd volhoud, het kan ook zijn dat hij na 2 sec al weer vast loopt als de wand naar binnen uit uitzet dit word een kwestie van proberen.

Ik heb ook al wat onderdelen gekocht: een 6 bak en een kap van een MTX sh , omdat de waterpomp van het blok af gaat (komt een elektrische waterpomp op).

Hier wat foto's:

Het cilindertje en een aangepaste kop.




(sorry voor de schlechte kwaliteit maar dit is het beste wat ik er van kon maken)

De MTX sh carter kap


En de 6 bak:


Deze was niet meer in zoon goede staat, maar hij koste maar 30 euro dus dat scheelt.

Op de 6 bak paste toevallig de tandwielen van de CR80 close ratio bak, alleen de eerste versnelling niet dus dan is er een hele lichte 1 en dan is de 2de weer een stuk zwaarder is dus ook even afwachten hoe dit zal gaan , anders gaan de cr80 tandwielen er weer af en gaan de oude tandwielen er weer op (MBX)

Proef opbouw van het blokje



De 5 plaats koppeling van de cr80



Voor de rest wordt de setup:
Dus de 70cc daytona mini
2003 HPI binnenrotor.
70cc van Helden uitlaat.
Aangepaste 70cc kop
6 bak, geen balans-as , geen toerenteller, geen kickstarter en geen waterpomp aan de kruksas.
Aangepast Honda NSR membraam (andere kleppen)
26mm carburateur (keihin)
K&N luchtfilter


Update: 13-06-2008

Helaas niet mee kunnen doen met het sprinten in Jubbega, omdat ik eindexamens had (2 weken later), en dan kon ik niet de hele tijd aan de brommer sleutelen.

Maar volgend jaar wil ik zeker van de partij zijn.

Vandaag ook een andere tank binnen gekregen.
Het is de tank die op de nsr van geert-nsr zat.
(van deze brommer klik)


Het is maar goed dat ik de tank (oude) nog niet had gespoten. (nee , nog steeds niet )

Maar hier ga ik binnen kort aan beginnen en ook aan het zitje.
Foto's van hoe die op brommer zit volgen binnenkort.






Voor volgend jaar kan ik of de mbx cilinder op het NSR50 carter pas gaan maken, of de 70cc daytona mini cilinder gebruiken (en de cilinder opknappen).
Ik moet eens kijken wat ik ga doen.

Update: 14-06-2008

Vandaag de tank er op gezet, is toch wel een stuk mooier.
(Moet wel nog gespoten worden en het zitje ook.)











Ook de voorkuip al een tijdje terug gepolijst.



Update: 07-08-2008.

Het oude CR80 (1983) blok verkocht, omdat ik met een 5bak wilde gaan sprinten, en dus had ik het blok niet meer nodig.

Maar toen kwam ik een week geleden een elsinore CR80 (1981) blok tegen op marktplaats, en hiervan past de versnellings bak + koppeling meteen in het NSR blok.
Dus dat kon ik niet laten liggen.
En wat van het blok overblijft carters en zo heb ik reserve voor mijn eigen CR80 (ook uit 1981).

Vandaag het blok binnen gekregen

Hier wat foto's:






Even open gemaakt, om een te kijken of nog alles heel is.


Ziet er nog netjes uit.


5 Plaatjes.


Update 24-09-2008:

Ik ben er uit wat ik met het blok ga doen, de mbx 80 cilinder op het NSR blok maken.
Omdat de daytona mini cilinder niet veel meer is, de wand zit uit de midden geboord, die fluiters wat gescheurd zijn.
Dus die cilinder krijgt een mooi plaatsje op mijn kamer.
Ook ga ik zelf de cilinder bewerken, dus laat ik het blokje van Hans mooi intact.


Carburateur die er op komt:

Een zo goed als nieuwe 30mm Dellorto, met klek.



En samen met de carburateur die me vader op zijn sprinter wil gaan proberen, een 34mm mikuni vlakschuif.



Ook de CR80 close ratio versnellings bak in het blokje geprobeerd en hij schakeld perfect.




Update 29-10-2008:

Het blokje is door mijn vader opgelast voor de MBX80 cilinder.

En ook het toereteller en kickstarter gat zijn dicht gelast.

Hier een paar foto's :












Het moet nog worden afgewerkt en er moeten nog holle ruimtes in het blok zelf worden opgevult met vloeibaar metaal (wat te link om te lassen).

Dan kan die worden uitgedraaid voor het grotere cilinderhemd van de MBX cilinder.

En dan nog de spoelkanalen uitfrezen.

Update 5-11-2008:

Vandaag cilinder af gehaald, ziet er nog allemaal netjes uit.
Ziten zelfs nog wat hoon sporen in.

Hier wat foto's:






















Ziet er nog netjes uit.

Voor een cilinder die 12000 @ 13000 toeren draait.

Die vegen wat je op de andere foto ziet voel je niet eens en zie je met het blote oog niet eens echt goed.


Update 10-11-2008:


Vandaag , kwam me vader met de carters thuis, hij heeft de grove voor bewerking al gedaan, aan de spoelkanalen.

Ook heeft hij de grondplaat weer passend gemaakt, door weer een heel deel van de las af te halen en wat van de grondplaat.

Moet ik zelf de fijne afwerking doen (eerst tentamens ) en dan kunnen ze weer naar me vaders werk om uit te kotteren en afte vlakken.

Lagers en keeringen zijn ook binnen, alleen nog een pakkingset en het bovengenoemde en hij kan weer worden opgebouwd.

foto's :







Update 11-12-2008:

De spoelpoorten zijn nu klaar, er moet alleen nog worden afgedraaid.

Gelukkig had mijn vader nog de mal liggen waar hij zijn Mt blok (voor CR80 elsinore cilinder) toen mee heeft laten afdraaien.

Misschien is er deze week tijd voor en kunnen we in de kerstvakantie het blokje weer op bouwen.







Hier zie je ook goed dat de spoelpoorten toch een aardig stukje breeder zijn.



En spoelpoorten:



Update 19-12-2008:

Het blok is uitgedraaid en ook vlak gemaakt, de mbx80 cilinder past er nu netjes op.
Ook heb ik nu alle spullen dus in deze kerst vakantie gaan we hem weer opbouwen.

De collega van mijn vader die het blok uitdraaid.















En een filmpje: http://img531.images.../4181/mvi2327er4.flv
(jammer dat het altijd zo'n slechte kaliteit word na het uploaden.)


Het totale kostplaatje van het blokje: ongeveer 100 euro.

Het blokje wordt eerst opgebouwd met de zelfde spullen die er eerst ook op zaten, om te kijken of de nieuwe carters goed zijn.

(maar dan wel zonder balans-as , waterpomp, toerenteller en kickstarter en met cr80 bak en koppeling)

En daarna , experimenteren met uitlaat, carburateur en membraam.

Update 18-02-2009:

Na een lange tijd weer eens een update'tje

Vandaag, weer eindelijk tijd gehad om aan de nsr te werken.
blokje verder in elkaar gezet, ophoogplaatje gemaakt.
Zodat de cilinder weer op de originele stand komt zoals die zat.
blokje onder de nsr gezet, en de bedoeling was om vandaag alles zo ver af te krijgen.

Maar toen ik aan het achter wiel draaide, om te kijken hoe die schakelde, zag ik de krukas vlink op en neer slingeren?

Ook even mijn vader er na laten kijken, nou krukas krom. :-( (de tap slingert op en neer)
Dat is dus wel een tegenvaller, nu moet het blokje weer uit elkaar, om de krukas te laten reviseren.
Maarja dan is het meteen wel goed gebeurd, zal dan ook wel een prox drijfstang in komen.


Maar is wel een flinke tegen valler, anders was hij volgende week (vakantie) zogoed als af geweest hadden we dan ook op de testbank kunnen gaan (om te kijken of er geen vermogen verlies is) en dan aan de nieuwe spulletjes beginnen, maar dat zal nu allemaal wel een stuk later worden. :-(

2 foto'tjes hoe die er vanmiddag bij stond.






Blok moest dus weer uit elkaar meteen een foto van de cr bak gemaakt



blokjes, links opgelast nsr50 blok, recht mbx80 blok



cilinder gespoten en cilinderkop gepolijst







krukas weer terug kon gericht worden en blokje kon dus weer in elkaar





cilinder ook weer goed gezet dmv een ophoog plaatje



weer wat verder









grondverf



gespoten







mijn vader stickers aan het plakken










klaar , foto's van bij de testweg







filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=gZLc9WPg_1I
rest staat wel in dat youtube profiel

bij de sprint geweest, was leuk.




Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-11-2010 om 0:07 uur.
 
Dirk_yz 8-1-2009 18:46 Print reply

Posts: 313
dankje
 
Joel_koningslust 13-1-2009 9:13 Print reply

Posts: 14514
hej kenny

wanneer denk je sprints te gaan rijden met je nsr?


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BSTS 15-1-2009 18:14 Print reply

Posts: 4241
kenny, hoe is het met je nsr ?
word je mijn concurent
 
sprintjah
kenny77 15-1-2009 18:16 Print reply

Posts: 29286
Blokje moet nog verder in elkaar worden gezet.
Ik had wat problemen met bussen, maar ik heb nu alle onderdelen.
Nu nog tijd hebben, volgende week tentamens, daarna kan die weer in elkaar.

Ga je ook in de pro-stock rijden?
 
BSTS 15-1-2009 19:07 Print reply

Posts: 4241
als de cr80 mt5 klaar is pro stock, anders rijd ik 70 cc
 
sprintjah
kenny77 15-1-2009 19:22 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
als de cr80 mt5 klaar is pro stock, anders rijd ik 70 cc


Toch besloten om de cr80 cilinder te gebruiken?

maar ik zie de brommer van jou dan wel zowieso staan.
 
Joel_koningslust 15-1-2009 19:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Toch besloten om de cr80 cilinder te gebruiken?

maar ik zie de brommer van jou dan wel zowieso staan.



ik wil ook mee

ik wil dit jaar echt gaan. als ik vervoer kan vinden tenminste anders met de brommert
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
linge-tuning 15-1-2009 19:43 Print reply

Posts: 460
heb jij nog niet een gare cr80 elsinoe cilindertie liggen?
 
BSTS 15-1-2009 19:49 Print reply

Posts: 4241
ja ik wil met de cr 80 gaan rijden als het op tijd klaar is.
en anders 70 cc rijden, dat is ook geen straf
 
sprintjah
kenny77 15-1-2009 20:54 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



ik wil ook mee

ik wil dit jaar echt gaan. als ik vervoer kan vinden tenminste anders met de brommert


Als vast een voor proefje op de BM brommer rit.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
ja ik wil met de cr 80 gaan rijden als het op tijd klaar is.
en anders 70 cc rijden, dat is ook geen straf


Hoe ver ben je dan met het blokje?
 
Dirk_yz 16-1-2009 17:46 Print reply

Posts: 313
euuujj kenny!

die vent van lubbers mx support wilt een blok/cilinder nummer hebben, voor die koppeling. wilt je mischien even kijke op je yz blok wat daar op staat?
 
BSTS 16-1-2009 17:54 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Als vast een voor proefje op de BM brommer rit.

[...]


Hoe ver ben je dan met het blokje?


cr 80 blok nog niet zo ver helaas.
70 cc blok moet eigenlijk alleen opgebouwd worden + testen testen en nog eens testen.

In de tijd dat de 70 cc onder behandeling staat om vermogen te krijgen ga ik de carters enzo voor de cr80 klaar maken.

Binnenkort hier wel een update over denk ik,
 
sprintjah
linge-tuning 16-1-2009 22:28 Print reply

Posts: 460
hee kenny,

wil een cr80 elsinore blokje opbouwen helemaal nieuw maken zegmaar. Als jij ooit nog wat tegen komt en dubbel hebt, tell me!
 
linge-tuning 17-1-2009 8:30 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Leuk , voor een project of gewoon voor de fun?

Ik heb ook zo'n cr80 elsinore blokje op mijn nachtkastje liggen.
Deze:
(cilinder is gewoon immi mt5 cilinder)

De spullen had ik nog over/reserven voor mijn eigen cr. ( de bak en koppeling was voor mijn nsr)

afbeelding

afbeelding

afbeelding



Als ik iets dubbel mocht kopen laat ik je het wel even weten.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-1-2009 om 0:34 uur.



Ja! dat vind ik dus vet, gewoon een mooi blokske op de kamer.
 
linge-tuning 17-1-2009 19:19 Print reply

Posts: 460
met welke RAL code heb jij je blokkie gespoten trouwens?
 
kenny77 17-1-2009 19:51 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]



Ja! dat vind ik dus vet, gewoon een mooi blokske op de kamer.


Ja is inderdaad leuk.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
met welke RAL code heb jij je blokkie gespoten trouwens?


Geen idee, ik heb gewoon een spuitbus motip gehaald, glansend rood (maar het is meer zijdeglans geworden, wat toevallige op het origineel leek)).
En daar in de winkel uitgezocht welke ik het mooiste vond en op de originele kleur vond lijken.
Ik zal morgen even kijken of ik die spuitbus nog heb, maar ik denk hasst van niet, omdat hij op was.
 
linge-tuning 17-1-2009 20:08 Print reply

Posts: 460
ja t lijkt verdomd veel op de ori kleur ja, daarom vroeg ik t me ook af
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved