Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1085 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 34 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 574543


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 384 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

jordi50cc 28-9-2013 14:02 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


Die met de symmetrische spoeling en dubbel uitlaatpoort is wel interessant. Heb je daar meer info over?



Fos spoeling
het gene wat ik er over weet is dat nog
niemand het goed voor elkaar heeft gekregen
als ik heel eerlijk ben heb ik er ook wel een hard hoofd in
dat het ooit gaat werken de simson motor op
deze foto loopt ook voor geen meter is
wel ergens te zien op youtube

luc foekema is er ook een poosje mee bezig geweest
maar die is er eerst mee gestopt

 
JST performance
jordi50cc 28-9-2013 16:08 Print reply

Posts: 677
de simson met fos spoeling

http://www.youtube.c...Nl55rHVz5GA&hd=1
 
JST performance
kenny77 29-9-2013 19:37 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Nope, niet echt.

Die foto's komen van de facebook pagina van Jan Thiel af.

Stond bij dat die ergens uit oost duitsland kwam. meer weet ik niet.

Staan echt bomme veel van dit soort foto's e.d.

Ah oke.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]



Fos spoeling
het gene wat ik er over weet is dat nog
niemand het goed voor elkaar heeft gekregen
als ik heel eerlijk ben heb ik er ook wel een hard hoofd in
dat het ooit gaat werken de simson motor op
deze foto loopt ook voor geen meter is
wel ergens te zien op youtube

luc foekema is er ook een poosje mee bezig geweest
maar die is er eerst mee gestopt



Het systeem kon ik inderdaad, maar vind het altijd wel interessant om een pbouw verslag te zien. Foto's van de cilinder etc.

Maar loopt inderdaad nog niet goed op het filmpje. :P
 
ronaldt 4-10-2013 11:16 Print reply

Posts: 2735
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
kenny77 4-10-2013 17:36 Print reply

Posts: 29286
Lang niet gezien hier. :P

Die staat al een tijdje te koop. Jammer dat het TZ spul allemaal zo duur is. :(
 
ronaldt 4-10-2013 21:32 Print reply

Posts: 2735
lang geleden inderdaad..
Dit is ook écht een mooi ding
http://www.speurders...al-distance_value=25
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
kenny77 4-10-2013 21:45 Print reply

Posts: 29286
zeker!
 
kenny77 9-10-2013 17:08 Print reply

Posts: 29286
Zeldzame TZ zuigers op de kop getikt.







Passen in de TZ500 cilinders, helft compleet nu.
 
Cas DT 9-10-2013 17:25 Print reply

Posts: 3131
Super vet
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Audioholic 9-10-2013 20:29 Print reply
Posts: 330
zeker vet

ben voor de zaak bezig met een racer bouwen enzo , suzuki 250 2 cilinder 2takkie.
 
The life is to short to listen to slow music (H)
kenny77 9-10-2013 22:25 Print reply

Posts: 29286
Tof! Wat voor iets? rg, rgv??
Heb je foto's ervan eventueel?
 
Brommers en meer 10-10-2013 10:35 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchpower90
zeker vet

ben voor de zaak bezig met een racer bouwen enzo , suzuki 250 2 cilinder 2takkie.

Dat vraagt om foto's
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Audioholic 10-10-2013 11:52 Print reply
Posts: 330
tis nog in beginstadium, moet eerst alles nog verder strippen, op zoek gaan naar fatsoenlijke onsteking, tankje,racezitje en kuipje. maar kan wel fototje maken zoals het nu is. t mot uiteindelijk een klassiekracer worden,voor klassiekraces,waar ik hoogstwaarschijnlijk ook mee ga rijden dan. word ook sleutelen aan mijn rijden dus

type weet ik 123 niet, zuigergestuurd en contactpuntjes atm
foto volgt :P

Dit bericht is gewijzigd door puchpower90 op 10-10-2013 om 11:54 uur.
 
The life is to short to listen to slow music (H)
jordi50cc 10-10-2013 16:07 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchpower90
tis nog in beginstadium, moet eerst alles nog verder strippen, op zoek gaan naar fatsoenlijke onsteking, tankje,racezitje en kuipje. maar kan wel fototje maken zoals het nu is. t mot uiteindelijk een klassiekracer worden,voor klassiekraces,waar ik hoogstwaarschijnlijk ook mee ga rijden dan. word ook sleutelen aan mijn rijden dus

type weet ik 123 niet, zuigergestuurd en contactpuntjes atm
foto volgt :P

Dit bericht is gewijzigd door puchpower90 op 10-10-2013 om 11:54 uur.



mooi man! ik ben ook benieuwd
voor een fatsoenlijke ontsteking zou je een pvl
kunnen nemen voor een 2cilinder yamaha simpel en goed
je zou alleen de conus in de rotor op maat moeten draaien
en een grondplaat maken

of je pakt een ignitech
met een ontstekings module dc-cdi-P2
deze heeft 2 kanalen en kan 2pickups aansturen
hier mee kun je de curves zelf instellen



Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 10-10-2013 om 18:03 uur.
 
JST performance
kenny77 10-10-2013 16:37 Print reply

Posts: 29286
Een gt denk ik dan. :P

Niet dat het wat uit maakt verder. :P
Maar houd ons maar op de hoogte.
 
Audioholic 10-10-2013 18:25 Print reply
Posts: 330
t begin is iig gemaakt. tot nu toe niet echt veel tijd er voor gehad dus t moet nog vorderen, tis daarbij nu nog geen gezicht trouwens

deadline is ommerond maart volgend jaar





frame word ook aangepakt,voor komt er een grote naaf voor remtrommel ect,voorvork twijffelen we nog over wat we daarmee doen


Dit bericht is gewijzigd door puchpower90 op 10-10-2013 om 18:27 uur.
 
The life is to short to listen to slow music (H)
kenny77 10-10-2013 18:35 Print reply

Posts: 29286
Leuk!

Ik ga wel vaker kijken naar de classic races, dus misschien zie ik je nog wel eens rijden. :P

Staat wel mooi spul daar, die yamaha is ook super!
 
Audioholic 10-10-2013 18:37 Print reply
Posts: 330
wie weet, haha

dodewaard hier in gelderland is volgend jaar weer een classic race zover ik weet, weet t nie zeker :P

en ja verder. we hebben zat staan op de zaak, zelfs een bridgestone, of 2 zelfs :P

2 cilinder 2takkies roterende inlaat, een is 150cc en de ander idk :P wel meer
 
The life is to short to listen to slow music (H)
kenny77 10-10-2013 18:39 Print reply

Posts: 29286
Tof!
 
JB1 10-10-2013 18:46 Print reply

Posts: 14881
Kan zo meedoen met m'n Jawahok en 19 keiharde peekaa's
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
jordi50cc 10-10-2013 18:46 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchpower90
wie weet, haha

dodewaard hier in gelderland is volgend jaar weer een classic race zover ik weet, weet t nie zeker :P

en ja verder. we hebben zat staan op de zaak, zelfs een bridgestone, of 2 zelfs :P

2 cilinder 2takkies roterende inlaat, een is 150cc en de ander idk :P wel meer


de bridgestone 2cilinders zijn meestal 175cc
het blok lijkt heel veel op de kawasaki a1


zit nog wel even werk aan de suzuki
wat zijn de plannen met het blok?
 
JST performance
Audioholic 10-10-2013 18:53 Print reply
Posts: 330
een 175cc bridstone hebben wij zelf niet, maar een kennis van ons weer wel

grappig dat ik hem er uit rij met mn mb

motorisch ja iets grotere carburateurtjes, helaas hoogstwaarschijnlijk modernere

cilinders worden licht aangepast, en komen opmaatjes onder,of ander soort expantieuitlaatiets
 
The life is to short to listen to slow music (H)
tsxhunter 19-10-2013 12:46 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 19-10-2013 21:54 Print reply

Posts: 29286
Wel tof.

Al heb ik zelf liever een rd350lc



en dan met zo'n blokje met TZ cilinders


Is nog wel een droom van mij.
 
NS1-Whisperer 20-10-2013 0:16 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wel tof.

Al heb ik zelf liever een rd350lc

afbeelding

en dan met zo'n blokje met TZ cilinders
afbeelding

Is nog wel een droom van mij.



 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 384 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved