Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1151 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 383 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 382, 383, 384 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 16-8-2013 14:42 Print reply

Posts: 14881
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 25-8-2013 21:36 Print reply

Posts: 29286
Beetje te duur.
 
kenny77 25-8-2013 22:07 Print reply

Posts: 29286
Klein verslagje van het motorritje naar spanje.


gister terug gekomen, 2 weken weg geweest, heel veel gezien en gedaan echt een super vakantie.

Helaas wel steeds wat veel km's op 1 dag gepland daarom overal niet lang kunnen stoppen en een paar keer in het donker gereden.
Heen weg 4 dagen over gedaan.







Bij Briancor in de buurt erg mooie weg en uitzicht:









Helaas de 4de dag (dinsdag) toen ik van de autobaan afkwam voelde ik dat er iets niet goed was met de ketting, bleek dus gebroken te zijn.



We hadden ook nog het geluk dat net die week alle motorzaken in de buurt dicht waren, dus een extra overnachting gepakt. motor naar een opslag in de buurt laten slepen. En de volgende morgen naar de camping in spanje gereden (180km verderop) ik bij iemand achterop.
Daar was wel een motorzaak in de buurt en hebben we 2 sluitingen opgehaald. Helaas was die zaak een paar uur in de middag gesloten dus konden we die dag niet meer terug om de motor op te halen. En de dag daarna was de zaak dicht waar de motor stond door een nationale feestdag in frankrijk.

Gelukkig bleven we toch van dinsdag tot zaterdag op die camping dus was niet zo'n probleem. vrijdag de xj weer opgehaald in frankrijk en naar spanje gereden.





Aan het strand van Costa Brava




Zaterdag morgen zijn we door gereden naar Lloret en zijn we daar 3 nachten gebleven om wat uit te gaan en naar een waterpark geweest.

strand lloret



Daarna weer terug naar huis op aan gegaan.











Met de mont blanc op de achtergrond, lichtstreep is de xj.





Alleen de laatste dag van de terugweg regen gehad, dus hadden we maar meteen de autobaan terug gepakt

Maar voor de rest echt mazzel met het weer gehad en de hele tijd lekker warm en droog.





Alleen het ketting verhaal was nog niet klaar. Op de terug reis rekte de ketting als een malle. Ongeveer om de 150km de ketting moeten spannen omdat hij weer veels te slap hing. En letterlijk 2km van huis brak hij weer... Gelukkig een 2de sluiting dus kon toen alsnog snel verder.
De ketting en tandwielen waren net nieuw, dus dat was wel extra zuur...

En weer het geluk dat ik net van de autobaan af was, dus echt goed mazzel steeds gehad!
Wel een beetje jammer want buiten de ketting om geen problemen gehad en heeft de XJ het super goed vol gehouden!
Wel 1L olie bij moeten vullen (had ik mee genomen) maargoed ook zo'n 4300km gereden. Dus alsnog best netjes.



Maar het was wel super allemaal! Was echt een vakantie waar alles in zat en dan ook geen dag verveeld. Door de bergen rijden was ook echt helemaal te gek en is echt iets wat je in het echt moet zien om het te begrijpen. (vanaf foto's is het niet heel spannend...)

Wel af en toe wel erg hoog op die smalle wegen zonder vangrails. Ik met mijn hoogtevrees was het niet altijd even leuk. :P
Maar dat wende uit eindelijk ook wel.


Ook merk je super goed in de bergen dat de motor minder vermogen heeft boven de 2500m kwam ik nauwelijks meer vooruit. :P

Maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
 
NS1-Whisperer 25-8-2013 23:42 Print reply

Posts: 2160
Vet! Ziet er gaaf uit allemaal, mooie omgeving en bergen!

Wel jammer van de regen en je ketting....


 
"Risico is extra leven"
Royal Club 26-8-2013 0:32 Print reply

Posts: 60390
wat voor ketting was dat en hoe oud wassie
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 26-8-2013 0:52 Print reply

Posts: 14881
Vette shit kennert
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 26-8-2013 9:54 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Vet! Ziet er gaaf uit allemaal, mooie omgeving en bergen!

Wel jammer van de regen en je ketting....



Ach ik vond de regen niet zo erg was toch de terug weg. :P
Allang blij dat we voor de rest zo'n goed weer hebben gehad.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Vette shit kennert




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wat voor ketting was dat en hoe oud wassie


Was nieuw, erop gelegd voor de luxemburg meeting, dus voordat ik na spanje ging zo'n 1600km mee gereden.
D.i.d ketting, bestelt via een duitse site. kon je je merk motor aan klikken en kreeg je een aantal opties voor kettingen.
Deze maar gepakt, is zonder o-ringen, omdat ik er toch nog maar een kilometer of 10.000 mee wilde rijden. Daarna is het echt tijd voor een andere motor. Dus was een o-ring ketting voor mij niet nodig.

Maarja nu kom ik alsnog een andere ketting en tandwielen aan het kopen dus ben ik dubbel geld kwijt...

Wat ook raar was is dat hij heel erg roeste, terwijl ik nog nooit een ketting zo vaak gesmeerd heb. We hadden smeer spul mee genomen en na elke rit (+-500km) hebben we de ketting ingesmeerd. Maar hij bleef roesten en dat met droog weer en 30+ graden.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 26-8-2013 om 9:58 uur.
 
Maup 26-8-2013 21:38 Print reply

Posts: 4353
Toffe foto's!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 26-8-2013 23:35 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Ach ik vond de regen niet zo erg was toch de terug weg. :P
Allang blij dat we voor de rest zo'n goed weer hebben gehad.

[...]




[...]


Was nieuw, erop gelegd voor de luxemburg meeting, dus voordat ik na spanje ging zo'n 1600km mee gereden.
D.i.d ketting, bestelt via een duitse site. kon je je merk motor aan klikken en kreeg je een aantal opties voor kettingen.
Deze maar gepakt, is zonder o-ringen, omdat ik er toch nog maar een kilometer of 10.000 mee wilde rijden. Daarna is het echt tijd voor een andere motor. Dus was een o-ring ketting voor mij niet nodig.

Maarja nu kom ik alsnog een andere ketting en tandwielen aan het kopen dus ben ik dubbel geld kwijt...

Wat ook raar was is dat hij heel erg roeste, terwijl ik nog nooit een ketting zo vaak gesmeerd heb. We hadden smeer spul mee genomen en na elke rit (+-500km) hebben we de ketting ingesmeerd. Maar hij bleef roesten en dat met droog weer en 30+ graden.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 26-8-2013 om 9:58 uur.


Hmm.. dan zou ik toch zeggen dat het een verkeerde ketting was.. (los van t roesten, wat echt keivreemd is)

Ik koop zelf liever altijd gewoon een o of XRing ketting.. 60euro voor een RK GB530EXW is toch niet zoveel voor een XRing ketting en op 10k km's?

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 26-8-2013 23:47 Print reply

Posts: 29286
Tsja geen idee.

was deze



Ja maarja complete set scheelde weer zo'n 60 euro met in de motor winkel. Elke euro wat aan deze motor wordt uitgegeven is eigenlijk een te veel. Dus vond het wel prima. Maarja beetje jammer dat de ketting na zo'n 3500km eigenlijk al op was. :P
 
kenny77 26-8-2013 23:49 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Toffe foto's!

Dankje.
 
NS1-Whisperer 29-8-2013 14:47 Print reply

Posts: 2160

 
"Risico is extra leven"
kenny77 29-8-2013 17:21 Print reply

Posts: 29286

 
kenny77 1-9-2013 19:46 Print reply

Posts: 29286
Vandaag gekocht in Wellen op de brommerbeurs. Een 1979 YZ125 cilinder.

Is de laatste YZ125 cilinder die zo op het DT125/175 blok past.

Helaas is de chroom wand versleten, maar daarom koste hij ook maar 10 euro, kon ik hem niet voor laten liggen.

Een paar foto's i.v.m. de DT125 cilinder (die ik naar yz125 maat poorten had gemaakt)







De spoelkanalen en poorten zitten in de YZ cilinder een heel stuk mooier dan de DT cilinder, en het membraan ruimte is een stukje groter. Ook is de cilinder wat breder wat ook wel leuk is. Helaas had die man geen cilinderkop liggen. Al past een DT125 cilnderkop ook. (maar dat is niet ideaal en die is te klein, wat niet zo mooi is)

Misschien oooooooit eens kijken voor een nieuwe cilinderwand. Lijkt me wel leuker lopen dan de standaard dt175 cilinder.

Beetje bij beetje kom ik wel steeds meer aan de snellere spullen, het duurt alleen allemaal zo lang. :P

Ach wie weet heb ik achter 10 jaar een "snel" blokje compleet.

Voorlopig gaat de cilinder maar de verzamelkast in.


 
Mark300 24-9-2013 14:31 Print reply
Posts: 440
Kenny, we willen weer is coole dingen zien!
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-9-2013 14:41 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Kenny, we willen weer is coole dingen zien!



Hij kan wel ff een foto van mij posten?
 
Mark300 24-9-2013 14:45 Print reply
Posts: 440
Nahh, liever iets 2-takt gerelateerd, voor een foto van een moderator skip ik
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
jordi50cc 24-9-2013 17:01 Print reply

Posts: 677
Kenny

ga je de sprinter nog een keer weer opbouwen?


Jordi
 
JST performance
kenny77 24-9-2013 18:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
Hij kan wel ff een foto van mij posten?

:P


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
Kenny

ga je de sprinter nog een keer weer opbouwen?


Jordi

Misschien ooit. :p
Maar dat kan nog wel een paar jaar duren denk ik, eerst nog genoeg andere projecten.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Nahh, liever iets 2-takt gerelateerd, voor een foto van een moderator skip ik



Thijsse is anders wel ultra cool!

Maar vooruit, wat plaatjes.
























Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 24-9-2013 om 18:17 uur.
 
JB1 24-9-2013 21:41 Print reply

Posts: 14881
Lieve meisjes
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JantjeMB5 24-9-2013 22:18 Print reply

Posts: 374
en de welke is nu Thijsse
 
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
Mark300 25-9-2013 7:45 Print reply
Posts: 440

 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
NS1-Whisperer 27-9-2013 14:56 Print reply

Posts: 2160

















 
"Risico is extra leven"
kenny77 27-9-2013 16:55 Print reply

Posts: 29286


Die met de symmetrische spoeling en dubbel uitlaatpoort is wel interessant. Heb je daar meer info over?
 
NS1-Whisperer 27-9-2013 19:53 Print reply

Posts: 2160
Nope, niet echt.

Die foto's komen van de facebook pagina van Jan Thiel af.

Stond bij dat die ergens uit oost duitsland kwam. meer weet ik niet.

Staan echt bomme veel van dit soort foto's e.d.
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 383 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 382, 383, 384 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved