Mark300 |
10-6-2013 22:51 |
Posts: 440 |
Kenny, is dit een DTR ontsteking? Deze zit op de RD van me pa kwam ik vanavond achter. Zit dus al een andere ontsteking op
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
kenny77 |
10-6-2013 23:10 |
Posts: 29286 |
Volgens mij niet, dtr heeft een zwarte pick-up. Ik denk dat dit een 80lc ontsteking is.
Of de dtr ook zo'n witte pick-up heeft gehad durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar dacht van niet.
|
|
|
|
Mark300 |
10-6-2013 23:14 |
Posts: 440 |
Vreemd dan, want deze zit erop en loopt erg mooi
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
kenny77 |
10-6-2013 23:19 |
Posts: 29286 |
De spoelen zitten anders op de grondplaat, dacht dat het ontstekingstijdstip ook iets anders was, maar weet ik allemaal niet meer precies. Te lang geleden. :P
Dit zijn die van mij, die met zwarte pick-up is dtr die andere vermoed ik 80lc.
die 80lc kreeg ik toen niet aan de gang, maar kan ook aan de spoel of vliegwiel hebben gelegen.
Maar als die prima loopt is het alleen maar goed.
|
|
|
|
Mark300 |
11-6-2013 10:31 |
Posts: 440 |
Hij loopt mooi, in me galery heb ik ook gelinkd naar een filmpje.
Wel balen als een 80LC ontsteking werkt, had deze toen met een complete brommer eraan vast en weg gedaan omdat ik dacht dat het niet zou werken.
Me pa wilt er een grotere carbu op, 16/18/20mm.
Zit nu een 60cc op, met de 12mm loopt deze mooi maar hij wilt perse een andere
Idee'tje?
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
11-6-2013 14:21 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
afbeelding
afbeelding
Heeft dat ding nou zo'n verrot schakelmechanisme of hoe zie ik dat ?
|
|
|
|
De Schout |
11-6-2013 19:38 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]
Heeft dat ding nou zo'n verrot schakelmechanisme of hoe zie ik dat ?
Trekspie bakje?
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
dirktimmer |
12-6-2013 8:27 |
Posts: 1737 |
staat er nog een code op de grondplaat?
80lc ontsteking past normaal gesproken niet, ze moeten dan de grondplaat afgedraaid hebben. en het vliegwiel is veel groter dan bij de mx.
|
|
|
|
kenny77 |
13-6-2013 23:11 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Hij loopt mooi, in me galery heb ik ook gelinkd naar een filmpje.
Wel balen als een 80LC ontsteking werkt, had deze toen met een complete brommer eraan vast en weg gedaan omdat ik dacht dat het niet zou werken.
Me pa wilt er een grotere carbu op, 16/18/20mm.
Zit nu een 60cc op, met de 12mm loopt deze mooi maar hij wilt perse een andere
Idee'tje?
of 16mm mikuni of 20mm mikuni beide doen het wel goed.
Met de 20mm is hij iets krachtiger in de powerband.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
staat er nog een code op de grondplaat?
80lc ontsteking past normaal gesproken niet, ze moeten dan de grondplaat afgedraaid hebben. en het vliegwiel is veel groter dan bij de mx.
Ah wist niet dat de 80lc grondplaat groter was en het vliegwiel anders.
Die wat ik heb daarvan zijn de maten van de grondplaat en vliegwiel gelijk aan de mx.
Volgens mij stond daar de code nog vaag op de achterkant, maar ik ben die van mij helaas kwijt.
|
|
|
|
kenny77 |
17-6-2013 22:39 |
Posts: 29286 |
Wat foto's van zondag. Met Olaf, mijn vader en zijn collega van het werk, naar Francorchamps geweest. De klasses waren nu anders op de zondag. de auto opstellingen en je mocht niet meer direct langs de baan kijken. Dat was wel jammer. Maar alsnog leuke auto's gezien.
Ook nog wat gefilmd, maar geen zin om dat uit te zoeken en te laden.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-7-2013 om 20:39 uur.
|
|
|
|
Mark300 |
19-6-2013 22:57 |
Posts: 440 |
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
kenny77 |
19-6-2013 23:01 |
Posts: 29286 |
Kijk dat zijn de betere plaatjes.
|
|
|
|
Mark300 |
20-6-2013 9:13 |
Posts: 440 |
Ze doet zelf ook aan motorcross he
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
kenny77 |
20-6-2013 11:14 |
Posts: 29286 |
Kijk eens aan.
|
|
|
|
Mark300 |
20-6-2013 11:45 |
Posts: 440 |
Ami Houde, google maar
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Brommers en meer |
20-6-2013 17:25 |
|
NS1-Whisperer |
22-6-2013 14:25 |
Posts: 2160 |
|
|
"Risico is extra leven" |
|
tsxhunter |
24-6-2013 19:11 |
Posts: 9332 |
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Mark300 |
24-6-2013 19:18 |
Posts: 440 |
Zit er een voordeel aan een droge koppeling tov een natte?
Meer slijtage en een kut geluid kan ik niet echt voordelen noemen.
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Derbi-Olaf |
24-6-2013 19:25 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Zit er een voordeel aan een droge koppeling tov een natte?
Meer slijtage en een kut geluid kan ik niet echt voordelen noemen.
minder weerstand, +een groter vermogen mogelijk bij een kleinere koppeling.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Mark300 |
24-6-2013 19:50 |
Posts: 440 |
Minder weerstand snap ik nu ja, maar waarom een groter vermogen bij een kleinere koppeling? Is dit vanwege minder weerstand of?
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Derbi-Olaf |
24-6-2013 21:54 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Minder weerstand snap ik nu ja, maar waarom een groter vermogen bij een kleinere koppeling? Is dit vanwege minder weerstand of?
er zit geen olie tussen, olie smeert, dus je kan een solidere overbrenging creëren die minder snel slipt
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Mark300 |
25-6-2013 9:13 |
Posts: 440 |
Maar wel harder slijt omdat er geen olie tussen zit
Compromissen, je moet ze toch maken
Bedankt Olaf !
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
kenny77 |
25-6-2013 18:15 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Henk-88 |
27-6-2013 4:07 |
Posts: 26703 |
Dauphine! En andere Franse maar ook Italiaanse en Engelse auto's in overvloed hier!
Komt allen kijken op deze pagina!
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|