Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van nsrdude

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11078
Loginnaam nsrdude
Volledige naam Morris De Meyer
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats 3118 Werchter  
Telefoonnummer 0479/90.56.97
Leeftijd 36 jaar
E-mail adres morreke50 at hotmail dot com
Messenger adres morreke50 at hotmail dot com
Registratiedatum 28-3-2006
Aantal posts 34 Zoek userposts
Profile hits 1133

tot een kleine twee jaar geleden had ik niets besef van brommers. IK heb mij toen ook enorm laten afzetten door mijn broer. Die had een mooi nsr-I te koop staan (met alle kappen zonder schade in originele kleuren) de motor en chapement volledig origineel en een topsnelheid van ongeveer 105 km/uur. Ik heb toen 1000 euro betaald voor deze brommer, maar al vlug bleek dat deze niet zo goed in orde was, er was een probleem met de ontsteking welk bijna niet te vinden was na twee maanden van problemen, naar de garagist rijden en 500 euro had mijn garagist dan eindelijk gevonden wat er mis was. Dan heeft ie een heel jaar goed gereden maar dan in de zomer moest ie op de rollerbank en was ik hem dus kwijt. Door vanalle zever ben ik mijn nsr uiteindelijk 3 maanden kwijt geweest + 500 euro aan afstel-& vervoerkosten. gelukkig had ik twee maanden voordat mijn nsr in beslag was genomen een op te maken ts gekocht (mijn eerst kennismaking met de wondere techniek van een brommer) zodat ik tegen dat mijn nsr in beslag was genomen met de ts rond toeren. Ongeveer twee weken nadat ik mijn nsr terug had, had ik ergens een proma kunnen vastkrijgen, hierdoor reed mijn nsr terug vlot en ben ik terug met de nsr beginnen rijden. In tussentijd waren er al twee van mijn vrienden met mijn nsr gevallen waardoor de kappen er niet meer zo mooi uit zagen en ook de cilinder begon te hard te verslijten, dus heb ik mijn motor maar laten vastlopen en nu ben ik bezig met mijn nsr volledig opnieuw te spuiten, nieuwe nafttank steken en nieuwe cilinder steken.

08/05/2006
gisteren 07/05/2006 heb ik mijn nsr volledig gemonteerd, de motor draait zeer soepel (moet alleen nog roderen) en het alles ziet er zeer mooi uit. Nu moet ik de vinyls nog kleven, ledjes in kappen inbouwen en kappen monteren en dan is ie klaar voor de baan. (foto's zullen weldra geupload worden)

13/06/2006
nu is de nsr echt bijna volledig af, hij is gerodeerd en de kappen staan er op (heb ook al ledjes gemonteerd, ziet er wel bruut uit) en de vinyls gaan deze week gereed zijn, spijtig genoeg ben ik gisteren gevallen (echt heel stom tegen 10 per uur) en nu moet ik dus een stuk opnieuw spuiten.

ondertussen zit ik ook al vrij ver met de mtx, alle onderdelen zijn bijna gekuist, ik ben begonnen met de revisie van de motor en ik ben al begonnen met de achterbrug te spuiten.
ik heb een tijd geleden ook twee nsr's bijgekocht, ik ben vandaag ook aan deze begonnen maar nu blijkt dat ik er maar 1 zal kunnen volledig afwerken (teveel schade aan onderdelen) dus ga ik binnen een week nog een brokken nsr bijkopen zo dat ik er toch twee kan afwerken.
Ik heb deze week ook de fout in mijn tsx ontdekt, in de aflaat van de ruimte tussen de waterpomp en carter is een vijs gedraait waardoor het water in de carter komt en ik dus dikke miserie heb, dit ga ik binnenkort ook repareren en dan gaat de tsx ook volledig gereviseert worden en opnieuw gespoten worden.

  4 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MTX-R Ja Ja
Bromfiets Suzuki TSW Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda Camino Nee Ja

  nsrdude heeft 0 projecten toegevoegd.
nsrdude heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Djeep 28-3-2006 11:45 Print reply

Posts: 8621
Welkom op BF

Foto's van je NSR
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
nsrracer 28-3-2006 12:01 Print reply

Posts: 8625
welkom
 
Tombrom 28-3-2006 12:28 Print reply

Posts: 15925
welkom
 
puch_master 28-3-2006 12:32 Print reply

Posts: 3429
welcome
 
Toyota AE86 Levin coupé
jd boer 28-3-2006 22:36 Print reply

Posts: 6005
welkom

je ownt omdat je cilinder begon te slijten maar vast laten lopen
 
rs1sprintuhr
stoeptegel 28-3-2006 22:36 Print reply

Posts: 3085
dan laat je maar ff je cil vastkaaien
 
80 cc ownatsj
Frysk 28-3-2006 22:43 Print reply

Posts: 34928
www.imageshack.us
je upload je foto
en pak de onderste link
(direct link to image)

die kopieer je hier

 
giggitybyte
hehenny 28-3-2006 22:43 Print reply

Posts: 1324
Opgelicht door je broer???

Heel appart
 
Negative, ghostrider, the pattern is full
verwijderd1 28-3-2006 22:45 Print reply

Posts: 3527
hmmzz,

expres vast laten naaien... broeder liefde...

welkom
 
nsrdude 28-3-2006 22:51 Print reply

Posts: 34
bedankt voor mij uit te leggen hoe ik mijn foto's moet online zetten ik ben hier nu druk mee bezig.
Ik had al langer planne om mijn nsr op te lappen en omdat hij dan toch volledig uiteen moest kon ik maar beter ook meteen de cilinder vervangen, het spijtig is dat bij het vastlopen mijn rollagers van de krukas het hebben begeven en de cilinder nog in vrij goede staat was, maar ik heb deze toch maar laten boren.
 
lang leve de schakel
Saknet 29-3-2006 14:51 Print reply

Posts: 10355
goh toevallig, heb jij ook van die vrienden (Gehad) die maaar aan blijven dringen om op je brommer te rijden en er dan gelijk mee pleuren waarna ze het je niet fatsoenlijk willen vergoeden
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Royal Club 20-4-2006 16:12 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
goh toevallig, heb jij ook van die vrienden (Gehad) die maaar aan blijven dringen om op je brommer te rijden en er dan gelijk mee pleuren waarna ze het je niet fatsoenlijk willen vergoeden


das egt genaaid als dat gebeurd, lekkere vrienden zijn dat dan

verder: je cil vastnaaien omdat je tog ging opknappen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sjoerd. 8-5-2006 10:28 Print reply

Posts: 2607
Ik denk dat je zojuist een originele Belgische MTX hebt gekocht, ookwel MTXr genaamd.

Deze heeft origineel een NSR blok met een 50 cc GE2 cilinder.

Let wel op, het is volgens mij een MTXr, dus geen MTX-R. Want die laatste is weer een 80. Ik weet niet precies hoe dat zit, kan wel een MTX-R zijn. Met schijf voor is een MTX-R2 iig.

Maar een Belgische heeft een ori NSR blok ( en die is in belgie origineel uitgevoerd met een GE2 cilinder.)
 
nsrdude 8-5-2006 10:48 Print reply

Posts: 34
bedankt voor de informatie,
zo weet ik ook weer wat meer
 
lang leve de schakel
Sjoerd. 8-5-2006 11:06 Print reply

Posts: 2607
Oke, mooi zo.

Anders post je een foto en je framenummer (eerste 5 letters enz. )

 
nsrdude 8-5-2006 12:04 Print reply

Posts: 34
zal ik doen vanaf dat ik thuis ben
dan zal ik ook direct mijn foto gallery uploaden en de juiste info bij mijn mtx zetten
 
lang leve de schakel
Flybike 8-5-2006 12:07 Print reply
Posts: 2120
Nog content van die uitlaten?

Hoe snel gaat die ene, die er niet uizag.. Dacht ik dat de prop uit was.. Weeni zker
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
nsrdude 9-5-2006 8:32 Print reply

Posts: 34
jij bent die persoon die bij st amandsberg woont?
ja die uitlaat die overal gelast was gaat zeer goed en maakt een mooi geluid, hij hangt alleen wat laag op de grond en ziet er niet uit. Die originele die gaat zeer lekker, ben nog aant het roderen maar hij maakt een mooi geluid, trekt al vlot tot aan de 70 en ziet er zeer mooi uit.


die ts ging meestal ongeveer 75, helemaal in het begin (toen ie net uitgekuist was) ging ie 95, maar er lekt ergens carterolie waardoor mijn cilinder teveel olie krijgt en hij dus direct vuil is en maximum 75 haalt.

Dit bericht is gewijzigd door nsrdude op 16-5-2006 om 18:16 uur.
 
lang leve de schakel

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved