blokje
---------------------------------------------------------------------
Remco, #46 zegt:
de mijne loopt op gebakken lucht, wist je dat
Klaas-Jan -?vrijdag manege, zaterdag autocross ens zegt:
gebakken lucht?
Remco, #46 zegt:
Klaas-Jan -?vrijdag manege, zaterdag autocross ens zegt:
waar bak je het mee?
Remco, #46 zegt:
ooh, met croma vloeibaar
Klaas-Jan -?vrijdag manege, zaterdag autocross ens zegt:
goed bezig,, dat smeert tenminste je blok nog een beetje
Remco, #46 zegt:
------------------------------------------------------------
Klaas-Jan -?manege was super, DANA WAS UBER zegt:
we kunnen ook de standaart uitlaat onder me brom proppe, is wat minder leuk natuurlijk
Klaas-Jan -?manege was super, DANA WAS UBER zegt:
en ik weet niet of dat op zondag mag van me ouders(A)
wouter zegt:
haha jah ah dat mag wel hoor. exodus 82:16 gij mag op de 7e dag de rustdag wel aan uw bromfiets sleutelen.
--------------------------------------------------------------------
_tom over zijn achterwiel,
Tom © says:
http://www.kicken.com/2006/vakantie.jpg
maar een wiel hoort als ie in de brug hangt toch niet netjes vlot door te draaien, maar beetje af te remmen ?
Uit de verkleuring van de isolator en elektrode kun je de gesteldheid van de motor aflezen.
Lichtgrijze tot bruine verkleuring van de elektrode en een zwarte rand: correcte werking van de motor.
Een witte isolator en wit rondom de elektrode: Te hete bougie, warmtegraad of te arm mengsel.
Donkergrijze of zelfs zwarte aanslag op de isolator. Te koude bougies het kan eventueel ook wijzen in de richting van een te rijk afgestelde motor.
Natte bougie: Geen onsteking
Roetneerslag: Te veel benzine, slechte ontsteking of te lage compressie.