Remco RS |
13-2-2006 17:41 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dark
[...]
stiekem met je driewielertje de weg op noem ik niet straatracen hoor
|
|
|
|
BIET |
13-2-2006 17:41 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dark
[...]
stiekem met je driewielertje de weg op noem ik niet straatracen hoor
Klept dicht jij:P. In de tijd dat ik nog NSR had in de zomer hek het over.. met de GPR helaas nooit aan toe gekome . Kut politie:P
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
j3ro3ntj3 |
13-2-2006 17:41 |
Posts: 339 |
klopt
|
|
. |
|
Deon |
13-2-2006 17:42 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: j3ro3ntj3
klopt
ja, ik bedoel, als iemand het weet, ben jij het wel
|
|
|
|
mblover |
13-2-2006 17:55 |
Posts: 5391 |
Het ontgrenzen is geen probleem, maar hoe je vervolgens gaat rondrijden is het probleem.
Imho moet je er bij jezelf vanaf het begin af aan inrammen dat je afstand houd van tov andere weggebruikers, en een met een christelijke snelheid rijd en dus niet met 80 door de bebouwde kom gaat jakkeren. Bovendien moet je jezelf trainen in anticiperen. Gewoon door het te doen.
-Als er bijvoorbeeld auto's bij een school staan, bedenk dan dat daar een kind tussenuit kan rennen en pas je snelheid daarop aan.
-Staat er een vrachtwagen te lossen of een auto langs de kant, let dan op dat er mogenlijk iemand uit kan komen die jou niet gezien heeft.
-Als er ergens tractoren rondjakkeren, houd er dan rekening mee dat er modder kan liggen, en modder is glad, en dus pas je je snelheid aan. Als het vriest, bedenk je dan dat het glad kan zijn. Enzovoorts.
owjah let ook op fietsers, wat die af en toe voor een dingen uithalen is niet te geloven en als je ze voor de klote rijd (ookal rijden ze zonder ligt op 1 wiel tegen het verkeer in over de snelweg heen) heb jij het gedaan want jij bent een brommer. En in NL krijgen de brommers altijd de schuld.
Ook kan het handig zijn om op een afgelegen weg een keer te oefenen met noodstops maken. Beter goed noodstops kunnen maken en het nooit nodig hebben als op het moment dat je het nodig hebt er geen bal van kunnen. Zoiezo de eerste keer dat je gaat rijden kijken of je dat op afgelegen weggetjes kan doen zodat je een groot deel van je concentratie bij je brommer hebt. Als je in een drukke stad gaat rondrijden heb je andere dingen aan je hoofd als leren rijden (fietsers, voetgangers, auto's, en het rijd allemaal door elkaar)
|
|
|
|
BIET |
13-2-2006 17:56 |
Posts: 22355 |
ga instructeur worde ofzow:P
Watnou niet 80 in de bebouwde kom. Op sommige wegen is het gewoon zonde om rustig te rijde van dat mooie asfalt .
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Speakerfreak |
13-2-2006 17:59 |
Posts: 4941 |
pecies, niet zo blaten maar gassen. ( ook al is het wel zo(K))
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Deon |
13-2-2006 17:59 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
pecies, niet zo blaten maar gassen. ( ook al is het wel zo(K))
Je hebt het ook nog gelezen ?
|
|
|
|
mblover |
13-2-2006 17:59 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
ga instructeur worde ofzow:P
Watnou niet 80 in de bebouwde kom. Op sommige wegen is het gewoon zonde om rustig te rijde van dat mooie asfalt .
Als je goed kan rijden en het is een tijdstip waarop het kan en het wegdek is goed en de weg is ook zo gebouwd dat de kans klein is dat er gevaren op treden dan mag je van mij 80 door de bebouwde kom rijden.
Op het moment dat je begint met rijden houd je beter een normale snelheid aan, en op drukke momenten en momenten waarop scholen uit zijn enzo doe je beter ook normaal.
Heeft btw niks met instructeur zijn ofzo te maken, maar gewoon met verantwoordelijkheidsgevoel en rekening houden met elkaar.
edit: Dacht dat we hier op brommerforum wel normaal konden doen, maar blijkbaar meent met dat de versnellingsbak ook altijd in de hoogste versnelling moet staan en het gas vol open moet... Zijn toch geen scootahsj0nnies oid...
Dit bericht is gewijzigd door mblover op 13-2-2006 om 18:01 uur.
|
|
|
|
Deon |
13-2-2006 18:03 |
|
Potvis |
13-2-2006 19:15 |
Posts: 1910 |
je moet gewoon een nsr kopen joh
is t mooist en kwalitatief goeie brommer. Mijne kopen?
EDIT: SJEUTJe jij bent poPulair heej , je hebt in 1 dag tijd meer berichten in je profiel dan ik bijna
respect
Dit bericht is gewijzigd door Potvis op 13-2-2006 om 19:17 uur.
|
|
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!! |
|
Miss_GasGas |
13-2-2006 21:53 |
Posts: 16 |
Goed he?
|
|
As the finishing touch, God created the Dutch!!:) |
|
asbsolute16 |
13-2-2006 21:55 |
Posts: 2485 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Miss_GasGas
Goed he?
Yup
maja,
als ik jou was, dan zou ik w8ten totdat je 18jaar ben en voor je motorrijbewijs gaan en dan een rs125 kopen oid
|
|
|
|
Potvis |
13-2-2006 21:57 |
|
asbsolute16 |
13-2-2006 22:01 |
Posts: 2485 |
|
|
|
|
Potvis |
13-2-2006 22:03 |
Posts: 1910 |
ow dan ben ik zeker scheel naja dan nog, zonder brommer zitten is klote... Heej missie vertel dan is wanneer je 18 word
|
|
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!! |
|
BIET |
13-2-2006 22:26 |
Posts: 22355 |
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
tsxj oran |
14-2-2006 7:29 |
Posts: 6498 |
lastig vrouw zijn op bf
|
|
oud |
|
Miss_GasGas |
14-2-2006 9:02 |
Posts: 16 |
thnQ
|
|
As the finishing touch, God created the Dutch!!:) |
|
Potvis |
14-2-2006 9:11 |
Posts: 1910 |
moguh....
|
|
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!! |
|
Miss_GasGas |
14-2-2006 9:15 |
Posts: 16 |
dat komt duf over goeiemorge!!
|
|
As the finishing touch, God created the Dutch!!:) |
|
Potvis |
14-2-2006 9:16 |
|
maxisport |
14-2-2006 9:18 |
Posts: 4206 |
hey welkom op bf
|
|
|
|
jd boer |
14-2-2006 9:29 |
Posts: 6005 |
moguh ...
dr al uit wat voor brommer je gaat kopen ?
Dit bericht is gewijzigd door nsr racer joost op 14-2-2006 om 9:31 uur.
|
|
rs1sprintuhr |
|
WiZZ [wesley] |
14-2-2006 9:47 |
Posts: 4831 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mblover
Het ontgrenzen is geen probleem, maar hoe je vervolgens gaat rondrijden is het probleem.
Imho moet je er bij jezelf vanaf het begin af aan inrammen dat je afstand houd van tov andere weggebruikers, en een met een christelijke snelheid rijd en dus niet met 80 door de bebouwde kom gaat jakkeren. Bovendien moet je jezelf trainen in anticiperen. Gewoon door het te doen.
-Als er bijvoorbeeld auto's bij een school staan, bedenk dan dat daar een kind tussenuit kan rennen en pas je snelheid daarop aan.
-Staat er een vrachtwagen te lossen of een auto langs de kant, let dan op dat er mogenlijk iemand uit kan komen die jou niet gezien heeft.
-Als er ergens tractoren rondjakkeren, houd er dan rekening mee dat er modder kan liggen, en modder is glad, en dus pas je je snelheid aan. Als het vriest, bedenk je dan dat het glad kan zijn. Enzovoorts.
owjah let ook op fietsers, wat die af en toe voor een dingen uithalen is niet te geloven en als je ze voor de klote rijd (ookal rijden ze zonder ligt op 1 wiel tegen het verkeer in over de snelweg heen) heb jij het gedaan want jij bent een brommer. En in NL krijgen de brommers altijd de schuld.
Ook kan het handig zijn om op een afgelegen weg een keer te oefenen met noodstops maken. Beter goed noodstops kunnen maken en het nooit nodig hebben als op het moment dat je het nodig hebt er geen bal van kunnen. Zoiezo de eerste keer dat je gaat rijden kijken of je dat op afgelegen weggetjes kan doen zodat je een groot deel van je concentratie bij je brommer hebt. Als je in een drukke stad gaat rondrijden heb je andere dingen aan je hoofd als leren rijden (fietsers, voetgangers, auto's, en het rijd allemaal door elkaar)
je lijkt wel een agent die los tegen me gaan nadat hij me weer eens aangehouden heeft
|
|
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! |
|