Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van derbi-sprinter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
10141
Loginnaam derbi-sprinter
Volledige naam robin zoombelt
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats wezep  
Telefoonnummer
Leeftijd 36 jaar
E-mail adres derbibeunhaas at hotmail dot com
Messenger adres derbibeunhaas at hotmail dot com
Registratiedatum 26-11-2005
Aantal posts 375 Zoek userposts
Profile hits 17035

Hoi allemaal ik ben robin ben 17jaar en ben al vanaf mijn dertiende bezeten na brommers en andere motorische voorwerpen.

Ik heb nu:

Een derbi senda sm drd black edition
sprint zip sp
1 citta


Mijn derbi heb ik omgebouwd tot 70cc sprinter,
de setup:

Mk pro race tuned
MK pro race uitlaat
MK pro race krukas
conti crx inlaat setje membraan en spruitstuk
MK pro race krukas lagers
MK pro race koppeling
Mikuni tm 24mm vlakschuif tuned met kelk
Hpi 2005 binnenrotor
Malossi e14 schuimfilter, en twinair

Verder is het blok max tuned bij van leeuwen.

Aan het uiterlijk van een drd is niet veel tedoen, ik heb de achterbrug, de wielen en wat ander klein spul gepolijst.
en natuurlijk het 1 en ander verwijdert.

Ik heb er michelin pilot sport banden onder, ik had er eerst slicks onder maar dat is niet wat met dit weer,
en heb tevens 2 sets slicks te koop.

Ik heb al aardig wat brommers en motoren gehad onderandere:

Een stuk of 18 citta's
Een stuk of 8 puchjes
Een stuk of 2 mb's
Een mtx sh
Een honda cr 125 uit 2000
Een honda cr 125 uit 1993
Een honda cr 85 uit 2001
Een honda cr 80 uit 1992
Een suzuki tsr 125 enduro
Een suzuki scooter
Een benelli scooter
Een jawa brommer
Een batavus brommer
Een zundap ks 50 uit 1980
Een zundap gts 50 uit 1982
Een yamaha 650 tourmoter
Een citta met 70cc nrg scooter blok
Een rvs kart met 70cc puch blok
Een suzuki tsx special zal hier gouw meer oververtellen en foto's plaatsen, want tot nu toe is er nog geen mooiere in nederland,
ik had trouwens een Yasuni spr3 erop deze was 20km sneller dan een proma, met een 70cc max tuned, en een 24 vlakschuif carb.

Ik weet zeker dat ik nog wat vergeet maar hier kan ik niet
opkomen. Ik ben begonnen met crossen toen ik dertien was op een tachtig cc maar dit was niet genoeg en ging al gouw 125 rijden, maar ben nu gestopt zins een jaar, maar ben van plan een supermotard te kopen waar de croswielen nog bijzitten, en ik er ook lekker op kan crossen, mijn voorkeur gaat uit naar een honda crf450 2003.

Ik heb foto's maar ik weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen?

En trouwens inruil buikschuiver of supermotard
is mogelijk, als je iets heel moois hebt staan zeg het dan?

Heb meegedaan met de brommersprint in jubbega heb voor de eerste keer een tijd gescoort van 9.005sec, ik moest wel met een slippende koppeling wegrijden ivm wheelies, en had een beetje slechte start.

Heb 2 heats gereden at damwoude alleen geen tijden bekend om er niet veel werkte van de tijds meting etc, dit is erg jammer.

http://www.scooter-f...ewperso.php?id=45881

zip sp:
runner 180 radiateur, aim toeren temp teller, waarschijnlijk een braking voor remschijf, apparte kleuren stelling, het frame is 4 kilo verlicht, kappen worden aangepast aan het koelvermogen, en ook voor runner 180 radiateur, bitubo verstelbaar voorveer.

setup:

malossi speed 7t max tuned by xsh
dpr speed opmaat, eigen gedraaide demper
team 99 krukas, malossi geslepen lagers
keihin pwk de echte tuned by xsh met 70mm gepolijste kelk
malossi vetanding
malossi kort spuitstuk tuned by xsh
malossi vl 13 membraan tuned by xsh, v-force in opkomst
mhr 2000 voor vario
malossi delta clutch achter, malossi schijven achter
kevlar riempje
malossi binnerotor met eprom

verder moet hij minimaal 22pk hebben, maar dat komt wel goed.



gr robin

  2 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Derbi Senda SM DRD 2003 Ja Nee
Bromfiets Piaggio Zip Ja Nee

  derbi-sprinter heeft 0 projecten toegevoegd.
derbi-sprinter heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

derbi-sprinter 29-4-2006 16:49 Print reply

Posts: 375
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]


dan doe je dat , wil je niet tegen mij sprinten ? rij je dr makkelijk uit man



waar rij je meedan
 
Mooi dat zo kan!!
SuperMoto Rider 29-4-2006 18:04 Print reply

Posts: 745
ey wat voor digi dash zit er op die derbi van je?
 
derbi-sprinter 29-4-2006 18:52 Print reply

Posts: 375
nu nog effe een orginele die zijn al digitaal
 
Mooi dat zo kan!!
honda-mbx 29-4-2006 19:08 Print reply

Posts: 1688
nou waar blijft die testbank uitslag?

 
ik vlam je..
derbi-sprinter 29-4-2006 19:09 Print reply

Posts: 375
die moet ik nog scannen dus dat duurt effe,een trouwens ik kan niet toveren, wacht maar af als ik een andere cilinder heb
 
Mooi dat zo kan!!
honda-mbx 29-4-2006 19:12 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
die moet ik nog scannen dus dat duurt effe,een trouwens ik kan niet toveren, wacht maar af als ik een andere cilinder heb



wrom nou weer een andere cilinder?

 
ik vlam je..
mulder 29-4-2006 19:14 Print reply

Posts: 13701
Als je toch al aan prostock meedoet, waarom geen 80cc crossmotor cilinder erop oid?
En het geheel op zelfgelast frame (kan je wel net als die citta achterbruggen )

Dan maak je pas een kans
 
derbi-sprinter 29-4-2006 19:14 Print reply

Posts: 375
omdat dit maar effe een cilinder voor nood is en ik met 70cc wil rijden, en uiteraard geen genoege neem met 18,6pk
 
Mooi dat zo kan!!
mulder 29-4-2006 19:16 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
omdat dit maar effe een cilinder voor nood is en ik met 70cc wil rijden, en uiteraard geen genoege neem met 18,6pk


geen prostock dus, goed idee
 
derbi-sprinter 29-4-2006 19:16 Print reply

Posts: 375
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Als je toch al aan prostock meedoet, waarom geen 80cc crossmotor cilinder erop oid?
En het geheel op zelfgelast frame (kan je wel net als die citta achterbruggen )

Dan maak je pas een kans


ja maarja tijd is het grootste probleem denk ik maar ik ga binnekort effe een autocad tekening maken, met de nodige berekingen, om een zo licht mogelijk prostock racertje temaken, en een crosmoter cilinder is moeilijk aan tekomen, het is wel jammer dan een crosmotor blok niet mag
 
Mooi dat zo kan!!
mulder 29-4-2006 19:18 Print reply

Posts: 13701
dat is het echte werk als je een alu framepje kan lassen en zelf niet teveel weegt, dan leuke cilinder erop, kawa kx85 oid?
 
derbi-sprinter 29-4-2006 19:18 Print reply

Posts: 375
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


geen prostock dus, goed idee



haha wel prostock maar het regelement zegt gewoon dat een derbi met een broing van 47,6mm meer als 70cc is dus mag je niet meedoen met de 70cc klasse
 
Mooi dat zo kan!!
honda-mbx 29-4-2006 19:22 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
[...]



haha wel prostock maar het regelement zegt gewoon dat een derbi met een broing van 47,6mm meer als 70cc is dus mag je niet meedoen met de 70cc klasse


heel makkelijk, een bus der in maken met nieuwe nica wand zodat je onder 70cc zit.. maar is de pro sjees een nood clinder:S?
 
ik vlam je..
derbi-sprinter 29-4-2006 19:28 Print reply

Posts: 375
nee die pro race heb ik niet meer ik rij nu met een mhr 80 dus maar ga een nieuwe cilinder kopen maar ben er nog niet uit welke het word
 
Mooi dat zo kan!!
mulder 29-4-2006 19:29 Print reply

Posts: 13701




 
Hans W 29-4-2006 19:52 Print reply

Posts: 1456
die tsx loopt toch maar 50 ofzo
 
derbi-sprinter 29-4-2006 19:57 Print reply

Posts: 375
nee dacht nu 70 ofzo maarja hij is nu bijna orgineel alleen yasuni uitlaat en een 17.5mm carb
 
Mooi dat zo kan!!
tsxj oran 8-5-2006 19:30 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
[...]



haha wel prostock maar het regelement zegt gewoon dat een derbi met een broing van 47,6mm meer als 70cc is dus mag je niet meedoen met de 70cc klasse

dan zorg je dat de slag langer word
 
oud
Bullet 9-5-2006 18:50 Print reply

Posts: 12150
en het nut daarvan is?
 
**My BungHole Will Speak Now**
derbi-sprinter 9-5-2006 18:51 Print reply

Posts: 375
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
en het nut daarvan is?


ik zou eerder een kortere slag moeten hebben, 39,2 ofzo dan heb ik wel 69,2cc ofzo dan mag ik meedoen met de 70cc klasse


 
Mooi dat zo kan!!
hondapowner 15-5-2006 19:31 Print reply
Posts: 673
kut noob houd aub je mond... 18 pk met je mhr... die bank waarop jij staat is flink naar de klote... met je prosjes ook al iets van 20 ofzo... laat me niet lache kerel.
 
derbi-sprinter 15-5-2006 19:58 Print reply

Posts: 375
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondapowner
kut noob houd aub je mond... 18 pk met je mhr... die bank waarop jij staat is flink naar de klote... met je prosjes ook al iets van 20 ofzo... laat me niet lache kerel.



haha jalours? he je wel is van goed materiaal gehoord? heb nu weer pro race en wedde dat ik de 20pk weer haal, ik stop toch niet eerder voordat ik dat heb dus
 
Mooi dat zo kan!!
Jarco 15-5-2006 19:59 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
[...]



haha jalours? he je wel is van goed materiaal gehoord? heb nu weer pro race en wedde dat ik de 20pk weer haal, ik stop toch niet eerder voordat ik dat heb dus




 
Bullet 15-5-2006 20:00 Print reply

Posts: 12150
ik heb anders nog steeds geen testbank uitdraai van je gezien hoor
 
**My BungHole Will Speak Now**
honda-mbx 29-5-2006 14:50 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
ik heb anders nog steeds geen testbank uitdraai van je gezien hoor


igg, wanneer het plaatsen niet lukt mail hem dan maar naar mij zet ik hem er op.
(addres staat in mn pro)
 
ik vlam je..

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved