Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 45 km/H met nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9996 - 45 km/H met nsr
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Coza_Noztra 15-7-2003 17:59 Print reply
Posts: 257
Zoals gezegd: ring in je uitlaat, membraam kleppies dichtbuigen, kleine sproeier, andere twv, luchttoevoer knijpen, etc.
 
If you kiss too much ass, you will choke in the shit
pepijn 15-7-2003 18:58 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Wat in sommige gevallen zou kunnen werken, gewoon schakelpook eraf. Weet niet hoe dom zijn ze en of ze er dus intrappen als je zegt dat het een semi-automaat is..


Semi-automaat is toch wel schakelen maar zonder koppeling
 
redd3vil 15-7-2003 21:09 Print reply
Posts: 692
Met ori uitlaat begrenst, ga je niet harder dan 60... zet er een grote carb op met begrenst luchtfilter dan rijd ie bagger :P
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
Blijhoofd 15-7-2003 21:15 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pepijn

[...]


Semi-automaat is toch wel schakelen maar zonder koppeling


jup idd
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
nsr_fer 16-7-2003 23:04 Print reply
Posts: 108
cilinder die een vastloper heb erop monteren en dan zeggen tegen meneer de wout dat ie helemaal niet meer loopt
k denk alleen niet dat et werkt maar is te proberen
maar k wil eigelijk wel weten hoe je et hebt aangepakt want er is al een maand voorbij
duis k denk dat je em al heb moeten laten zien
 

Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved