Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
[...]
is afstelling heb het ook gehad,en heb het nu opgelost zet je clipje op je sanaald is wat lager en lucht op 2 slagen
ik heb luchtschroef helemaal in, 95 dell'ortho sproeier, en clipje op z'n laagst.
Loopt prima
wel vaag wat mijn tsx allemaal heeft gehad
ik kocht hem met 70 airsal.
Onder de 4000 toeren viel ie uit, verzoop. Moest je hele tijd vol op toeren houden enzow, met 95 dell'ortho sproeier en clipje halverwegen.
Toen had ik 85 dell'ortho sproeier gekocht, ging meteen perfect.
Toen ik hem kocht ging ie 70 ofzo, toen met powerfilter en die sproeier 80. Was met originele vertanding.
Toen na wat buigen aan membraam enzow ging het al soms 90 @ 12000RPM.
Heel vaag. maar niet altijd, meestal nog steeds 80.
Toen had ik andere vertanding, 12/46, reed lekker, 85 ofzo.
Toen nieuwe cillinder omdat die andere vastliep. Ging 95 ofzo, lekker iig. Toen naaide die vast door mijn eerste tune-actie
Stuk uit zuiger, etc etc, gaar dus.
Nu deze cillinder, getuned, maar dit x beter
En met andere ontsteking, maar met 85 sproeier werd bougie wit, cillinder heel heet, liep kut.
Nu moet die 95 dell'ortho sproeier er weer in
Maar dat zit er dus ook in. En rijd echt perfect zo.
Maar mijn tsx heeft echt al allerlei dingen er op gehad. 3 eurokits 70cc, waarvan ze steeds harder gingen. eerste 70/80, 2de 95, nu 108.
En afstelling was ook steeds anders. (okay laatste cillinder is wel getuned).
Dit bericht is ge-edit door DaveTSX op 13-6-2003 12:50