Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - GIA 80 results!! :| Rijd "aardig" :|

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 991 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9982 - GIA 80 results!! :| Rijd "aardig" :...
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 2678 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DaveTSX 12-6-2003 17:21 Print topicpost
Posts: 2033
Nou ik vandaag die gia 80 gekregen.
is stuk korter, dus moest daar nog wat op vinden. Mijn oude uitlaat was gescheurd, dus was simpel, stuk buis af geslepen en rubbertje eromheen.

nou dat ging easy. Er op hangen, huh past niet
bleek dat ie tegen een koelvin kwam. Ik ff stukje van paar koelvinnen afgeslepen (hoekje).
Toen paste ie! ook maar net, maar hij past

Ik starten, hiingg reageerde lekker op gas (voor mijn gevoel wat beter), en lekker geluidje! Zo lekker tiktiktik net zoeen nieuwe crossbrommer geluid, zo die expansieklappen, mijn proma was heel diep.

Ik ff rijden, trek op, hiiiiiiiing
Trok teringhard door de versnellingen heen, in de 5 trekt ie ZOO door, en maakt overtoeren en gaat nu 108 @12000RPM
Dus binnenkort iets zwaardere vertanding en kijke hoe dat rijd Dat testen we waarschijnlijk morgen!
Word dit de eerste tsx dan die met 70cc misschien 110 gaat halen?

Geluid ga ik vanavond opnemen waarschijnlijk.
Rijd echt GOED!! aanrader die pijp

moest ik ff kwijt
 
http://www.2weird4u.com

Bullet 12-6-2003 17:30 Print reply

Posts: 12150
zo! 110km met TSX
 
**My BungHole Will Speak Now**
barry 12-6-2003 17:33 Print reply

Posts: 7387
vind ik nog wel tegenvallen...

ben benieuwd dave op de bm2003, kun je laten zien of je tsx echt zo snel is als je beweert
zal vast ook wel, maar is wel mooi om een 70cc tsx zo hard te zien gaan

maar scooterkiller had zijn 70ccmalossi op tsx dacht ik ook tegen de 110km/h aan lopen door een tunebeurtje had ikgehoord, misschien concurentie tijdens de meeting

Dit bericht is ge-edit door barry op 12-6-2003 17:37
 
He?
Steve_ZHC 12-6-2003 17:56 Print reply

Posts: 2716
En wat trok je vorige uitlaat dan, Proma dacht ik?
95 ofsow?

Had je nou een 80, of een 50 uitvoering... (die Proma)
 
Kouwe Arie 12-6-2003 18:02 Print reply
Posts: 2065
Altijd grappig hoe Dave die "" smilies gebruikt

Mooi resultaat dus, was eigenlijk ook wel te verwachten
Die Proma had je al best lang toch




Dit bericht is ge-edit door Kouwe Arie op 12-6-2003 18:03
 
crazypeter 12-6-2003 18:15 Print reply

Posts: 1298
wel leuk

ikke ga binnekort mishcien ook wer harder rijden

kom 80 blokje onder
 
bla bla bal bla bla bla blah
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-6-2003 18:25 Print reply

Posts: 5996
dave komt niet naar bigmeeting, hij is bang voor mij
 
ik haat mensen
crazypeter 12-6-2003 18:27 Print reply

Posts: 1298
hehe wat wil je met 200 cc tegen een 70 cc


 
bla bla bal bla bla bla blah
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-6-2003 18:27 Print reply

Posts: 7007
yooo relaxt man
echt vet ... en wederom de snelste
 
nobody fuck with us!!
DaveTSX 12-6-2003 18:31 Print reply
Posts: 2033
joah rijd leuk. Ik had eerst proma 50. Dat reed ongeveer even hard maar trok helemaal niet zo hard door. Nu haal ik zittend wat ik toen liggend haalde

Dus rijd errug netjes. En met z'n 2en rechtopzitend net 100KM/h gehaald

dusss ben wel tevreden. En geluid is ook errug netjes.

geluid neem ik zo wel op ofzo.
 
http://www.2weird4u.com
Blijhoofd 12-6-2003 18:32 Print reply

Posts: 7378
betor wel vetjes me want filmpje

denk dat als je een 70 malossie gaat tune dat tie nog harder gaat :P,

maareh gefeliiteerd
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
DaveTSX 12-6-2003 18:34 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

betor wel vetjes me want filmpje

denk dat als je een 70 malossie gaat tune dat tie nog harder gaat :P,

maareh gefeliiteerd


weet wel zeker van niet aangezien de poorten IDENTIEK zijn. Alleen is mijne 1,5mm hoger en 8mm breder (uitlaatpoort dan he)
 
http://www.2weird4u.com
Blijhoofd 12-6-2003 18:38 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


weet wel zeker van niet aangezien de poorten IDENTIEK zijn. Alleen is mijne 1,5mm hoger en 8mm breder (uitlaatpoort dan he)


owww spoelpoorten en chit vergrote?,

ken goze my-life hier op het forum(is 1 keer geweest daarna nooit meer die heeft mallossie 70+20mm carb en die rijd 110 met alleen ze carter getuned
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Martijn 12-6-2003 18:42 Print reply
Posts: 10000
yeah right...mag ie vertellen hoe..malossi is std helemaal niet zo snel...en wat versta jij onder carter 'tunen' ?

btw..eurokit en malossi zijn idd vrijwel identiek...op de afwerking na...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
DaveTSX 12-6-2003 18:51 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

yeah right...mag ie vertellen hoe..malossi is std helemaal niet zo snel...en wat versta jij onder carter 'tunen' ?

btw..eurokit en malossi zijn idd vrijwel identiek...op de afwerking na...


jep dat bedoel ik.

en alleen carter tunen (denk dat ie bedoeld de spoelkanalen aanpassen op cillinder en misschien nog wat verhogen van carterdruk) kan nooit zoeen resultaat geven.
Die cillindertjes zijn standaard heel slap en laagtoerig. 6000-9500 toeren meestal is powerband.

En mijne nu 9000-11500 maar 12000 haalt ie makkelijk.

En dan met die grotere uitlaatpoort issie echt veel sneller.
 
http://www.2weird4u.com
chriss 12-6-2003 18:59 Print reply
Posts: 1859
kheb ook die gia80 en daar trok ie bij mij ook veel sneller mee kheb nog een geluidsfragment dr van met zelfde setup als dave behalve binnenrotor, als iemand webspace heeft dan stuur k em wel ff

 

Dit topic is 2678 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved