Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - KTM GS250 gekocht!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9962 - KTM GS250 gekocht!
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 11-6-2003 18:24 Print reply

Posts: 7387
ben het eens met rudy, op crossbaan is beginnen met 125cc wel makkelijker denk ik

maar om af en toe een keertje lekker mee te raggen, is 250 wel fijner denk ik, ook ivm met slijtage...

dan moet je antuurlijk ook zelf naar je eigen postuur kijken... dat telt ook mee
 
He?
Rudy 11-6-2003 18:26 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

ben het eens met rudy, op crossbaan is beginnen met 125cc wel makkelijker denk ik

maar om af en toe een keertje lekker mee te raggen, is 250 wel fijner denk ik, ook ivm met slijtage...

dan moet je antuurlijk ook zelf naar je eigen postuur kijken... dat telt ook mee


Idd als je 195 oid ben kom je wel wat makkelijker rond op een 250 .
Maar uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat jij die 250 ook niet los durf te trekken
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
de_koen 11-6-2003 18:29 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudy

[...]


250 handelbaarder dan een 125 . Met een 250 is het makkelijk ziekerlijk hard te gaan op een recht stuk. Kom een bocht op een crossbaan tegen en je had gewilt dat je een 125 had....
(rudy die zo'n ktm sx200 wel ziet zitten)

Dit bericht is ge-edit door rudy op 11-6-2003 18:22


mja weet ik ook wel , bedoel handelbaar,je komt een bocht uit, met een 250 of je nu in 2de of in 3de staat, je geeft gas en die staat daar en ge zijt weg, me ne 125 gaat da van geen kante , die moete echt op toeren houde, vind ik dan.
of als ge door los zand rijd, en ge begint te zwabbere, hebde me ne 250 nog meestal wa gas over om hem te kunne stabilisere, me 125 ni, en me 125 rijde echt constant voluit wa dan ook weer meer slijtage mee brengt blabla

power van 250 verveelt ook snel vind ik, ben je zo gewoon , niet tegenstaande het verschrikkelijk snel gaat

edit: ben 1.88 en weeg dikke 80 kilo, mss beter te begrijpe wrom 125 nix voor mij is

Dit bericht is ge-edit door de_koen op 11-6-2003 18:31
 
Honda 5-Bak te koop
Mol! 11-6-2003 18:30 Print reply
Posts: 1594
Nee dan schijt je wel ff bagger, dat is echt bar op een 250... Die power moet je gewoon een kee rgevoeld hebben in je leven, ben denk ik ook maar van plan een crossmotor weer te gaan kopen
 
mt5 kerel 11-6-2003 18:34 Print reply
Posts: 17
ik heb weleens op een 80 cc yamaha gerede, en dat trok ook grandioos
 
peturrr 11-6-2003 18:56 Print reply
Posts: 199
GAAF MAN

ik heb zo'n zelfde ktm als jij alleen dan wel met schijfrem voor.
de mijne loopt ook nog niet en ik heb er nog 1 bijgekocht voor onderdelen.
Het is echt bruut spul heb het blok uit elkaar gehda en een mt-tje is echt een dinky-toy vergeleken met zo'n beest!

ECHT SUPERRRRRRRR

 
blablablablabla
barry 11-6-2003 19:52 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudy

[...]


Idd als je 195 oid ben kom je wel wat makkelijker rond op een 250 .
Maar uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat jij die 250 ook niet los durf te trekken afbeelding


raar he, als je voor het alleeerst op een cr250cc zit en een overstap maakt van 5pk naar 55pk
en durfen is wat anders dan voorzichtig doen...
ik kanw el stoer doen voor mijn kameraden en vol gas geven, maar leer eerst de machine maar eens kennen...

maar mnet 125cc zal dat ook wel zo geweest zijn...
 
He?
Boldy 11-6-2003 20:28 Print reply
Posts: 406
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Superfunk

Ziet er leuk uit, heeft voor en achter trommelrem?



Ja, trommelrem voor en achter
 
][ Setup: 70cc 6 poorts TCCD, 15mm Bing, Proma Grand Prix tuned door mij (sjek de FAQ), 3 klauws koppeling, hoofdsproeier 2.20, sproeier 70, uitgedraaide 50 kop, top momenteel: 62,8km/u ][ ][ Go FAQ yourself: http://www.brommerforum.nl/
Boldy 11-6-2003 20:29 Print reply
Posts: 406
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Vet, maar 1 ding.

WAT DE NEUK moet je ermee?



Wheheh:P

Ik ga ermee rijden in Frankrijk waar mijn ouders een boerderij hebben op ut platteland.. lekker veel ruimte en NOOIT politie..
 
][ Setup: 70cc 6 poorts TCCD, 15mm Bing, Proma Grand Prix tuned door mij (sjek de FAQ), 3 klauws koppeling, hoofdsproeier 2.20, sproeier 70, uitgedraaide 50 kop, top momenteel: 62,8km/u ][ ][ Go FAQ yourself: http://www.brommerforum.nl/
NSR RULEZZ 11-6-2003 20:35 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudy

[...]


Idd als je 195 oid ben kom je wel wat makkelijker rond op een 250 .
Maar uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat jij die 250 ook niet los durf te trekken afbeelding


owja toen jij voor het eerst op een 250 stapte trok je hem meteen volopen he
nou stoer hoor en ook nog eens heeeel veilig

tsss zulke reacties had ik van jou niet verwacht....

maar verder leuk dingkie hopenlijk is i van binnen ook nog een beetje gezond
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
brommercrazy 11-6-2003 21:01 Print reply

Posts: 2594
Is het voorwiel niet van een yamaha dt?
 
Rudy 11-6-2003 21:05 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]


owja toen jij voor het eerst op een 250 stapte trok je hem meteen volopen he
nou stoer hoor en ook nog eens heeeel veilig

tsss zulke reacties had ik van jou niet verwacht....

maar verder leuk dingkie hopenlijk is i van binnen ook nog een beetje gezond

Was een geintje om barry te "pesten" Ik heb al weleens op een 250 gereden maar toen had ik daarvoor al op een 125 gereden dan is het verschil al niet zo groot
Maar ik zeg ook als je groter bent gaat het makkelijker (echt lang ben ik dus niet)

Dit bericht is ge-edit door rudy op 11-6-2003 21:08
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
User 927 11-6-2003 21:14 Print reply

Posts: 6405
Woow, kewl ding voor zo weinig geld! GVD wrom heb ik nou nooit zulke mazzeltjes... maja, aan de andere kant: Wat mot ik met een crosser, woon midden in de stad, nergens ruimte om em neer te zetten, en zwaarder dan 70cc heb ik nooit gereden
 
Rick 11-6-2003 21:14 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


mja weet ik ook wel , bedoel handelbaar,je komt een bocht uit, met een 250 of je nu in 2de of in 3de staat, je geeft gas en die staat daar en ge zijt weg, me ne 125 gaat da van geen kante , die moete echt op toeren houde, vind ik dan.
of als ge door los zand rijd, en ge begint te zwabbere, hebde me ne 250 nog meestal wa gas over om hem te kunne stabilisere, me 125 ni, en me 125 rijde echt constant voluit wa dan ook weer meer slijtage mee brengt blabla

power van 250 verveelt ook snel vind ik, ben je zo gewoon , niet tegenstaande het verschrikkelijk snel gaat

edit: ben 1.88 en weeg dikke 80 kilo, mss beter te begrijpe wrom 125 nix voor mij is

Dit bericht is ge-edit door de_koen op 11-6-2003 18:31


dat jij een 125 niet kan houden als ie gaat zwabberen is al een teken dat je dus niet kan rijden, als je een beetje weet hoe je moet leunen/gasgeven zwabbert ie niet eens (ik praat uit ervaring want ik heb zelf een 125)
alleen 1e week dat ik em had had ik dat gezwabber, maar je heb snel genoeg door hoe je dat oplost hoor

denk dat je beter eerst maar es op een 125 kan leren rijden, denk dat je dan harder door de bochten enzo gaat dan met een 250, maar ok voor zo weinig geld had ik em ook wel gekocht
 
Ride like your ass is on fire!!!
Hier_ben_ik - Administrator 11-6-2003 21:22 Print reply

Posts: 8499
ik begon ook met een 250, daarna toch maar ff een 125 gekocht
 
Members zijn vervelend :-|

Dit topic is 4700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved