Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - sorry maar het gaat over een niet startende scooter......

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 991 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9959 - sorry maar het gaat over een niet s...
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 2895 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de schakelgek 11-6-2003 17:54 Print reply

Posts: 5987
nou oud monteurtje dan vertel maar wat ik aan die oliekeerringen kan doen
 
Limburger
scooterkiller 11-6-2003 18:18 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

nou oud monteurtje dan vertel maar wat ik aan die oliekeerringen kan doen


Wat wil je weten lekt die ofzo?

Ik ben ook aan het sleutelen maar ik kijk elke 15 minuten wel ff voor antwoord.

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 11-6-2003 18:28
 
BIERTJUH!!!!!!!!
bart de schakelgek 11-6-2003 18:54 Print reply

Posts: 5987
keerringen aan de kant van het vliegwiel heb ik vervangen op op de goede plaats gezet, wat kan ik nog meer doen?
 
Limburger
scooterkiller 11-6-2003 19:03 Print reply

Posts: 2987
Heb je de keering aan de poelie/startschotel kant ook na gekeken??

Als het vochtig rondom de keering is weet je dat die lekt het gebeurt vooral aan de startschotelkant dat de keering losraakt (naar buiten komt). zo ja probeer hem voorzichtig weer naar binnen te tikken als je hem er niet makkelijk uit kan halen, als je hem der wel zo uit kan halen doe er dan wat loctide of vloeibare pakking langs de keeringrand en zit hem er dan weer in.

P.S. let op met de startschotel loshalen dat je de balletjes en veertjes niet verliest want dan ben je nog verder van huis.

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 11-6-2003 19:13
 
BIERTJUH!!!!!!!!
bart de schakelgek 11-6-2003 19:14 Print reply

Posts: 5987
laat allemaal maar, godverdomme ben net klaar met 15 min vloeken
ik trek die cilinder eraf zoals scooterkillers zijn manier, blijkt dat de onderste zuiger veer compleet weg is op het stukje van de uitlaatpoort na, maaaaaaaaaaar het gekke is: de cilinder heeft GEEN ENKELE beschadiging hoe the fuck kan dat dan?
zuiger heeft wel beschadigingen en zuigerveer kwijt godver ik snap niet hoe dit kan, naaldlager is nog goed circlipjes ook, ik heb ingereden met 1:40 olie verhouding en ik heb hem GOED ingereden, hij is nooit te warm geworden volgens de sensor: altijd mooi in het midden gebleven
hoe kan ik dit voorkomen, komt nu nieuwe zuiger en zo maar hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?
 
Limburger
scooterkiller 11-6-2003 19:17 Print reply

Posts: 2987
Ik denk toch met de zuigerveren plaatsen op de zuiger dat het iets te hardhandig is gegaan waardoor er al een klein breukje in de veer is gekomen.

Je hebt allejezus mazzel dat de rest niet kapot is.

edit : Of je hebt de verkeerde zuiger er in zitten zodat de slotjes niet op hun juiste plek staan.

Anders kan het eigenlijk niet, ja slijtage maar de zooi is nieuw dus dat is ook uitgesloten.

Ik raad je wel aan om je carter ff uit te spoelen of blazen want er zullen nogwel wat ijzzer resten in zitten.

Het heeft niks met olie te maken want dan had je zuigertje er wel anders uit gezien.

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 11-6-2003 19:32
 
BIERTJUH!!!!!!!!
bart de schakelgek 11-6-2003 19:29 Print reply

Posts: 5987
het is een asso zuiger, ori dus, ik heb door de monteur laten doen, dus ik ga daar nu heen om te zeggen dat hij iets fout heeft gedaan gvd
 
Limburger
scooterkiller 11-6-2003 19:33 Print reply

Posts: 2987
Succes
 
BIERTJUH!!!!!!!!
guus van driel 11-6-2003 19:41 Print reply
Posts: 846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

het is een asso zuiger, ori dus, ik heb door de monteur laten doen, dus ik ga daar nu heen om te zeggen dat hij iets fout heeft gedaan gvd



aanklagen
 

Dit topic is 2895 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved